Senaste gäddan är allt bra knasig va?
Han återfinns i en ny liten meme jag gjorde igår, tillsammans med några andra memes, på min lilla sida som jag lyckats hitta inloggningen till igen.
Han återfinns i en ny liten meme jag gjorde igår, tillsammans med några andra memes, på min lilla sida som jag lyckats hitta inloggningen till igen.
#486 Ursäkta mitt spammande, men reagerade på att han i chatten kallade barnet för kvinna Känns inte ok. Var det så att en fjortonåring fick bli ett knullsubstitut för en potentiell 30-åring som inte dök upp? Dravlet om att bli kär tydde också på det "Vi måste kunna prata med varandra om känslor som uppstår" skriver han. Det låter mer som sånt vuxna skriver mellan varandra, än något man skriver till en unge. Konstigt beteende.
Den här tror jag är peddo, dvs söker minderåriga och inte bara överkåt gubbe med ångest som bränsle.
Hörru Antero, varför är du så jävla komplicerad?
Peddots namn står i loggen. Han har sitt efternamn baklänges utan prickar över O på kik... Hur svårt sla de va gees..
#486 tomtedans är det roligaste jag sett. Det slår mannen som uppblåsbara gosedjur med ljusår.
Han presenterar sin perversa sida på ett jävligt humoristiskt sätt.
Dumpen och dess gäddor får mig att inse att jag aldrig upplevt en riktig pinsamhet i hela mitt liv. Allt man tyckt varit skämmigt har varit skåpmat i jämförelse. Bara tanken att gå och vänta på att den där tomtevideon ska publiceras och inte kunna göra ett skit åt det
Hur detta slutar handlar om hur #486 hanterar videon. Uthängningen i övrigt var inte så farlig. Han gjorde inte bort sig framför kameran genom att gråta eller tigga. Chatten var inte så himla farlig, det var inget äcklande med koppel eller bajsätande eller spädbarn eller så. Han skickade heller inga kukbilder. Han ser dessutom normal ut, till och med åt det lite bättre hållet med tanke på hans ålder. Det enda som gör honom minnesvärd är tomtefilmen, men jag tyckte inte att den var så hemsk. I sitt sammanhang så visar den på humor. Han försöker ju verkligen inte vara sexig i dansen, han gör ju den med avsikten att spexa till det. Det här är inte hela världen. Det finns extremt mycket värre uthängningar.
Hade jag varit #486 så hade jag legat lågt och härdat ut för tomtedansen i sig kommer inte att hålla den här uthängningen aktuell mer än en kort period. Ta en tremånaders semester i Asien, åk till Phuket och knulla lite horor. När han kommer hem igen i februari så är läget annorlunda. Knepigt med ex-frun och dottern men relationen med frun var nog ändå på upphällningen. Och vem vet vad som sker i Thailand?
Allt som allt, oavsett vad folket här i tråden påstår så var det här inte så farligt. Utöver dansen finns inget annat som är märkligt eller äckligt i uthängningen. Jämför med Ica-killen som körde sig själv i röven med en bajsinsmord vibrator framför kameran. Eller dåren som låg i ett rum fullt av uppblåsbara baddjur och runkade framför kameran. Det finns långt värre gäddor.
Jag hade nog åkt på en lite längre resa än så om jag var han, då han knappast vill komma hem lagom till julafton givet den film han postade
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!