2024-07-11, 17:05
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Bra jobbat. Du kan ju prova att varna gäddan genom ett anonymt brev (om du har den nuvarande adressen).
"Hej Gädda,
jag och alla andra lägenhetsinnehavare i BrF xxxxxxxx har fått ta del av din konfrontation på Dumpen samt chathistoriken. Det planeras att trycka upp flygblad om din person som ska sättas upp i andra portuppgångar och affärer i området. Jag rekommenderar dig starkt att inte flytta in. Du kommer att få ett helvete här och jag har hört fler som är beredda att ta till våld gentemot dig.
"
Tror inte det hjälper med ett hotbrev, gäddor måste trots allt bo nånstans.
Men infolappar i brevinkastet och på lyktstolpar låter som en bra idé.
Citera
2024-07-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Under inlägget om hunden på facebook ställs frågan "Kommer denna gäddan få ett nummer här så småningom?" Sara har svarat "Japp"
Tack snälla. Ja då kan jag säga att jag väntar. Kommer att bli en mycket intressant konfrontation.
Citera
2024-07-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Nummer 9?
Stämmer det!
Citera
2024-07-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Bra jobbat. Du kan ju prova att varna gäddan genom ett anonymt brev (om du har den nuvarande adressen).
"Hej Gädda,
jag och alla andra lägenhetsinnehavare i BrF xxxxxxxx har fått ta del av din konfrontation på Dumpen samt chathistoriken. Det planeras att trycka upp flygblad om din person som ska sättas upp i andra portuppgångar och affärer i området. Jag rekommenderar dig starkt att inte flytta in. Du kommer att få ett helvete här och jag har hört fler som är beredda att ta till våld gentemot dig.
"
Det skulle jag gärna göra om jag inte vore en lokalkändis i Floda delvis pga mitt stora engagemang i Dumpen, han skulle koppla direkt att det var jag.
Citera
2024-07-11, 22:33
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#292 Hank Sundsvall är den gädda som det utan konkurrens skrivits mest om på detta forum.
Efter det man tagit del av 30 min långs telefonsamtalet som finns med honom på Telegram så har han borrat hålet till avgrunden ännu djupare (Om det nu var möjligt) Han måste vara rekordhållare i mytomani!
Han påstår bland annat i samtalet att han är utbildad i att döda, när han blev attackerad undvek att döda killen när han slog honom på näsan istället för att döda honom genom att slå in struphuvudet. Det finns tydligen på film och polisen berömde Hank för att DOM SÅG att Hank undvek att slå honom på struphuvudet och skonade ynglingens liv när han slog honom på näsan! Ja ni fattar, Hank måste ha ett flertal skruvar lösa.
Vidare så är han en mångsysslare och har haft flera OLIKA professioner. Obduktionstekniker, banktjänsteman mm.

Samtalet är 30 min långt och det är fyllt med one liners som bara Hank kan mynta.
Karljäveln måste vara helt blåst……

Hur har bajspeddot hunnit och framförallt haft råd att utbilda sig till obduktionstekniker SAMT att utbilda sig såpass att han blir nån höjdare på en bank?

Mytoman är vad han är, misstänker att han ljugit sig till för att få jobbet på hans numera fd arbete.

Tror nog att denna jäveln har mer skelett i garderoben när det kommer till hans sjukliga dragning till barn, bajsbilder samt mäta allt i decimeter?
Citera
2024-07-11, 23:34
Medlem
Crankyshake2s avatar
Hintades det inte i nån podd också om Hank 2.0?🤔
Citera
2024-07-12, 00:18
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är det bara inne på Telegram man kan höra det, ingen som lagt upp det på Youtube, Rumble eller liknande?

Var det "anti-gäddor" som skulle misshandla honom?

Han borde ju vara någon typ av ekonom eftersom han jobbat på bank och varit rådgivare på pensionsmyndigheten?

Hank jobbade på kundtjänsten på Nordea. Hög ålder för en kundtjänstarbetare, tycker man.
Senast redigerad av Reka 2024-07-12 kl. 00:21.
Citera
2024-07-12, 00:44
Medlem
#187 22-åringen har lämnat MrSlice 42 år. Skönt.
Citera
2024-07-12, 00:49
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#187 22-åringen har lämnat MrSlice 42 år. Skönt.

Hur vet du det? Står på hennes fb de är gifta än? De är ju skrivna på samma adress än
Citera
2024-07-12, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Hur vet du det? Står på hennes fb de är gifta än? De är ju skrivna på samma adress än

Han är ju skriven med en äldre kvinna med dotter?!
Citera
2024-07-12, 01:17
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han är ju skriven med en äldre kvinna med dotter?!

Där är även frun skriven
Citera
2024-07-12, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Hintades det inte i nån podd också om Hank 2.0?🤔

Jo!
Dessutom sa de i podden att Hank 2.0 skulle publiceras 12 juli. Dvs idag!!
Spänningen är ooooolidlig! 🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in