2024-03-14, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Hur gick det för gäddan som skulle gifta sig och var någon typ av stödlärare för funktionshindrade barn, samt han kallade Sara för "Helt dum i huvudet" på telefonsamtalet som publicerades. Blev det något giftemål eller har paret separerat? Minns tyvärr ej numret på gäddan.

Han har bytt efternamn och har dykt upp i Lindesberg igen...
Citera
2024-03-14, 16:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Norbergmannen är INTE den med barn flickvän.
Norbergs mannen # 352 Aka Förnekelsens ansikte har sitt hus ute på försäljning.
Budgivning pågår i detta nu.

Mannen med barnflickvän är #351 och blev konfronterad i Hudiksvall.
Vad jag förstått av tidigare inlägg så har #351 blivit av med sina enheter så kan nog bli en uppföljning rättsligt för hans del.
Tack för förtydligande. Nu har jag tittat igenom bägge och visst hade jag blandat ihop dom. Mitt fel och ingen annans.
Citera
2024-03-14, 16:29
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Han har bytt efternamn och har dykt upp i Lindesberg igen...
Gädda #296 i Lindesberg lär ju springa på sin fru ganska så ofta på stan då dom endast bor 700m ifrån varandra nu.
Citera
2024-03-14, 16:46
Medlem
#251 har idag blivit av med sitt nya och fina jobb..
Jag frågade dem i mejl, i all välmening om de delar värderingar med den anställde osv osv. Jag fick nedan svar från deras CEO och personen är snabbt bortplockad från företagets hemsida.

Hej,
Tack för den här informationen. Det var givetvis ingenting vi kände till och vi är chockade och bestörta!
Vi kräver alltid utdrag från belastningsregistret vid nyanställning som del av våra rutiner.
Vi kommer att agera omgående. Återigen, tack för att ni informerat oss.
Citera
2024-03-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#390 -där fångade de alltså en riktig pedofil som drömmer om en 3-4-åring. Sånt här borde Dumpen ägna sig mer åt. Helt vidrigt, pallade inte att läsa hela transkriberingen nu ikväll. Svårsmält.

Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det är såna här dårar som dumpen enbart borde jaga, men nu är det blandat med reflexjackor och gädda med god man. Förresten han i Norberg, är det någon som vet om han stack till Filippinerna? Jag har inte följt tråden den senaste tiden.
Enbart grader i helvetet. Att såna som ni använder småbarnspeddon som #390 för att normalisera hebefil-gromare som #351 och #352 , tvi!
Citera
2024-03-14, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Gädda #296 i Lindesberg lär ju springa på sin fru ganska så ofta på stan då dom endast bor 700m ifrån varandra nu.

Får man be lite snällt om ett PM med rätt ID på #296?
Citera
2024-03-14, 17:35
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Det löser vi.
Citera
2024-03-14, 17:36
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Så frugan sparkade ut han alltså? Varför är de fortfarande gifta? Hon måste väl begärt skilsmässa.

Därför att det tar minst ett halvår att skilja sig om man har små barn.

Citat:

Finns i Gräv-gruppen.

Citat:
Jag frågade dem i mejl, i all välmening om de delar värderingar med den anställde osv osv. Jag fick nedan svar från deras CEO och personen är snabbt bortplockad från företagets hemsida.

Hej,
Tack för den här informationen. Det var givetvis ingenting vi kände till och vi är chockade och bestörta!
Vi kräver alltid utdrag från belastningsregistret vid nyanställning som del av våra rutiner.

Gräv strikes again.
Senast redigerad av Fulfittan 2024-03-14 kl. 17:47.
Citera
2024-03-14, 18:32
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Hej,

Vad var det för jobb han hade fått?
Citera
2024-03-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Vad var det för jobb han hade fått?

Customer success manager på Curoflow.
Du hittar inte honom på deras hemsida längre
Citera
2024-03-14, 18:37
Medlem
Citat:
Adressändring: 2024-03-01
Så MR koll släpar nog lite efter

Ja, nu är även MrKoll med.

Citat:
XX är extremt eftersökt i den här tjänsten. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om honom vid 584 tillfällen.

584 tillfällen denna månaden!!!
Citera
2024-03-14, 19:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Enbart grader i helvetet. Att såna som ni använder småbarnspeddon som #390 för att normalisera hebefil-gromare som #351 och #352 , tvi!
Kan inte du läsa? En del av dessa varselgäddor med Goda män, en del av dom har blivit uppraggade av dumpen och dom hade aldrig träffat en 14-åring irl. Eller läraren som Sara och Patrik åkte till när han väntade på en 27åring. Den publiceringen var helt onödig. Återigen tycker du att det är normalt att skriva på en minnessida! Ja pappa stor var vidrig, absolut och det var bra att han torskade. Jag har synpunkter på vissa uthängningar och det får man inte ha tydligen. Tror du att en gädda blir bättre för att han blir arbetslös? Jag är mållös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in