2024-04-07, 20:47
Medlem
Kan någon PMa mig om vem som är senaste gäddan?
Tack.
Citera
2024-04-07, 20:50
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Vet inte vilken konversation du läser för i den jag läste så framgår det med all tydlighet att gäddan vill träffas för "en runk, sug eller annat". Men du kanske tror att gäddan vill äta på donken och hålla i handen?

Problemet i det aktuella fallet är att han tror att han chattar med en 13-åring. Hade tjejen varit 15 år eller äldre så hade han inte hamnat på dumpen.

I förekommande fall tror jag att han hade satt på vad som helst, som hade begärt det av honom. Han är sjuk på många andra sätt, men regelrätt pedofil har jag svårt att tro i detta fall.

/AI
Citera
2024-04-07, 20:58
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
Vuxna karlar som skriver ”hihi”. Jag spyr.

Alla vill väl känna sig unga på nytt?

"Hihi" får kanske läggas till den ordinarie gädd-repertoaren precis som pussmunnen, varselvästen, huvrycket, språngmarschen, grod-selfien, tuggummi-knepet och komma farande i sambons bil-tricket ...
Citera
2024-04-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
I förekommande fall tror jag att han hade satt på vad som helst, som hade begärt det av honom. Han är sjuk på många andra sätt, men regelrätt pedofil har jag svårt att tro i detta fall.

/AI

Mig veterligen så har varken dumpen eller jag kallat människan för pedofil så jag förstår inte varför du hänger upp dig på den benämningen?
Hebefil är han däremot.
Citera
2024-04-07, 21:04
Medlem
hazey1526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Var framkommer det att han jobbar inom Försvaret?

När de lurar ut gäddor på viset de gjorde i fallet du pratar om så handlar det om vidriga gubbar som gärna äcklar sig för småbarn men bangar ur i sista sekund när det kommer till själva ”mötet”. Helt rätt, P&S kanske har åkt från Umeå till Västerås för att möta en gädda som är på, av, på, av…det går ju inte hur länge som helst. Bättre att få ut honom bara när de ändå har identitet, kukbilder och chattar.

Jag kanske hade fel om försvaret. Vad jobbade han med då, det var väl något med hög säkerhetsklass?
Citera
2024-04-07, 21:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Student är en god gissning. Eller arbetslös. Måste ta mycket tid och energi att hålla på sådär. Han måste ju lägga ett par timmar minst på varje blottarpass. Undrar om han har matsäck med sig? Nä, det är inget man gör efter åtta timmar på ett vanligt kneg.
#404# buskrunkare oroar sig inte ett skit över att en familjemedlem ,arbetskolega eller bars kamel knullaren från lokala turken kommer förbi traskandes när peddot står o busk runkar ..? Tjena stård du här runkar vi sed på jobbet imorgon...
Eller mor är ute o går med hunden..
Borde ju vara sjukt pinsamt.. men risken e ju betydlig mindre om han utböling..Jag gissar oxå student..Han borde ju haft pengar på banken om han donera sperman i stället för o buskrunka..jävla pervo
Citera
2024-04-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Var framkommer det att han jobbar inom Försvaret?

När de lurar ut gäddor på viset de gjorde i fallet du pratar om så handlar det om vidriga gubbar som gärna äcklar sig för småbarn men bangar ur i sista sekund när det kommer till själva ”mötet”. Helt rätt, P&S kanske har åkt från Umeå till Västerås för att möta en gädda som är på, av, på, av…det går ju inte hur länge som helst. Bättre att få ut honom bara när de ändå har identitet, kukbilder och chattar.
Han är löjtnant på F7 Skaraborgs flygflottilj. Det framkommer om man anstränger sig i några sekunder. Jag förstår att det kan vara svårt för vissa.
Citera
2024-04-07, 21:30
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imonsmack
Jag är också från Stenungsund, vill gärna veta vem svinet är!
En pedofil som blir jagad av en liten dam och svingar i en lyktstolpe mitt bland folk. Det betyder att man är körd på riktigt.
Citera
2024-04-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
En pedofil som blir jagad av en liten dam och svingar i en lyktstolpe mitt bland folk. Det betyder att man är körd på riktigt.
Haha, ja, verkligen!😂
Citera
2024-04-07, 21:34
Avstängd
Då är den militära karriären över för Ove . Undra hur det känns imorgon bitti att gå in till överstelöjnant! Game over. I påskas, det har nog varit en jobbig påskhelg för 405.
Citera
2024-04-07, 21:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imonsmack
Han är löjtnant på F7 Skaraborgs flygflottilj. Det framkommer om man anstränger sig i några sekunder. Jag förstår att det kan vara svårt för vissa.

Undrar hur länge han får vara det. I hans jobb är det ju mycket skolklasser som är på besök. Alltså ansvarig för museet.

Men han verkar inte vara så bekymrad. Det fanns redan rättens papper att han tidigare bestämt träff med en 14-åring för sex. Men det måste Försvarsmakten "missat". Så de kanske missar detta också.
Citera
2024-04-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Då är den militära karriären över för Ove . Undra hur det känns imorgon bitti att gå in till överstelöjnant! Game over. I påskas, det har nog varit en jobbig påskhelg för 405.
Han borde tagit kamouflage-kläderna till Avenyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in