2024-10-01, 21:00
Medlem
Är det någon som har printscreen eller vet vad för kommentarer gädda 487 fick på sitt fb-inlägg om att han fastnat i dumpens nät? Mycket nyfiken
Citera
2024-10-01, 21:05
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Nejdå, Daddy Cool kom farande till "dejten" i en lastbil, och Sara öppnade dörren.

Cool backade därefter med lastbilen, i hög fart, trots öppen dörr. Inte så trafiksäkert ...

daddycool är förvisso yrkeschaffis och hade full kontroll på ekipaget du såg själv hur daddycool rattade kärran med ackuratess
Citera
2024-10-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Är det någon som har printscreen eller vet vad för kommentarer gädda 487 fick på sitt fb-inlägg om att han fastnat i dumpens nät? Mycket nyfiken

Hans mamma satt och försvarade honom emot andra "fd facebook vänner" som tog bort han efter hans inlägg och efter dumpens inlägg. För det mesta så var det hans mamma som satt och skrev att det är föräldrars ansvar att hålla koll på vad sina barn gör på internet och det var inte #487's fel att han blev kontaktad, ja det låter helt sjukt men jag återkommer då jag hittar år printen jag fick skickad på discord av en vän.

Tyvärr så hann jag aldrig se inlägget själv.
Senast redigerad av danichea1 2024-10-01 kl. 21:11.
Citera
2024-10-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danichea1
Hans mamma satt och försvarade honom emot andra "fd facebook vänner" som tog bort han efter hans inlägg och efter dumpens inlägg. För det mesta så var det hans mamma som satt och skrev att det är föräldrars ansvar att hålla koll på vad sina barn gör på internet och det var inte #487's fel att han blev kontaktad, ja det låter helt sjukt men jag återkommer då jag hittar år printen jag fick skickad på discord av en vän.

Tyvärr så hann jag aldrig se inlägget själv.

Då kanske 487’s mamma hålla koll på vad hennes son gör på nätet… eller glömde hon den detaljen? He he
Citera
2024-10-01, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Då kanske 487’s mamma hålla koll på vad hennes son gör på nätet… eller glömde hon den detaljen? He he
Hela familjen är kaputt förutom styvfadern då som inte är blodssläkt. Vet att både 487 och hans bror gått på särskola och man antar ju att mamman också har gjort det.
Citera
2024-10-01, 21:24
Medlem
Citat:
Hela familjen är kaputt förutom styvfadern då som inte är blodssläkt. Vet att både 487 och hans bror gått på särskola och man antar ju att mamman också har gjort det.

Det var ju det här med att knte hänga ut anhöriga. Vad har broderns eventuella särskola med saken att göra?
Citera
2024-10-01, 21:30
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:

Lite Wrong Turn varning på den familjen alltså.
Citera
2024-10-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
https://imgur.com/a/gRwfwcK

dom andra försöker jag leta efter men denna är den som jag nämnde
Citera
2024-10-01, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Lite Wrong Turn varning på den familjen alltså.

Det är nästan så illa att uthängningen känns tveksamt. Har fanskapet gått på särskola kan han ju inte ha särskilt hög mental ålder.
Citera
2024-10-01, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Det är nästan så illa att uthängningen känns tveksamt. Har fanskapet gått på särskola kan han ju inte ha särskilt hög mental ålder.

Saras och Patriks gräns går vid körkort, har man ett sådant så är man fair game.
Citera
2024-10-01, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Ett vidrigt peddo är ute och ska talla på barn och det du reagerar och förfäras över är att Patrik öppnar hans bildörr?

Kan vara olaga hot, och eftersom de öppnar dörrarna eventuellt försök av tillgrepp av fordon.
(Eftersom man inte vet deras avsikt med att öppna dörrar från båda håll, och därigenom hota chauffören)
Senast redigerad av totenhosen 2024-10-01 kl. 22:24.
Citera
2024-10-01, 22:23
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Ny gädda - utan namn….
https://dumpen.se/2024/10/01/vem-ar-...pwYw0sfOMjdQVQ

Utstrålning som en vitrysk gruvarbetare... Mycket att lära av tomtespjuvern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in