Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-08, 20:21
Medlem
Det har nu gått drygt tre månader sedan en av mina favoritgäddor "Färdtjänstgäddans" konfrontation publicerades. Båda han och hans kärring står fortfarande skrivna på samma adress som vid konfrontationen. Hur vanligt är det att sambo/fru väljer att stanna kvar i förhållandet efter publicering?
Citera
2024-10-08, 20:30
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag har inte tänkt på det och funderar inte på det. Men jag följer tråden för jag finner detta underhållande på ett sjukt sätt. Han som speedad drog iväg över åkrarna kanske 😆

Jag har följt tråden från start men först nu skaffat en användare och börjat kommentera.

hahaha vem var det som drog över åkrarna?
Citera
2024-10-08, 20:44
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Det har nu gått drygt tre månader sedan en av mina favoritgäddor "Färdtjänstgäddans" konfrontation publicerades. Båda han och hans kärring står fortfarande skrivna på samma adress som vid konfrontationen. Hur vanligt är det att sambo/fru väljer att stanna kvar i förhållandet efter publicering?
Det diskuterades i en podd, möjligen med en gästspelare för någon månad sedan.
Det var inte helt ovanligt. (Dvs vanligare än man skulle gissa.) Ofta om det stod status och pengar på spel, uppfattade jag det som.
Citera
2024-10-08, 20:51
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag gjorde en google bildsök och bilden låg på väldigt många sexvideo sidor. Så många att jag hade ingen lust att räkna.

Det vore ju toppen om de här som skriver om Flasbackkuk och tror det är Gäddan kuk kunde lägga ner det.
Hur klent ego har man om man skickar en bild på någon annans snutt? Det måste fan vara ett rejält lågvattenmärke. Eller vill han bara inte bli identifierad?

När frugan får se detta så kommer hon säga "Du har ju lagt på 18 cm".
Citera
2024-10-08, 20:51
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
hahaha vem var det som drog över åkrarna?
Detta är löparen det talas om: https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-...p-109-ullared/

Han skulle jag sätta mina pengar på om han startade på Solvalla någon gång. Tjohej vad det går mellan pattar och lår!
Senast redigerad av BarryHatter 2024-10-08 kl. 20:54.
Citera
2024-10-08, 21:19
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Detta är löparen det talas om: https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-...p-109-ullared/

Han skulle jag sätta mina pengar på om han startade på Solvalla någon gång. Tjohej vad det går mellan pattar och lår!

HAHAHA jag dööör så roligt! Episk underhållning!
Citera
2024-10-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej8atta
Rektorn kanske är Pedofil

Vad många nötter inte verkar fatta är att en pedofil inte skulle vara dum nog att avslöja sig på det viset. De försöker smälta in.
Citera
2024-10-08, 21:55
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter

Lägg av
Otroligt roligt!
Han måste börja hänga med snubben med tomtemask
Citera
2024-10-08, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-

Låt anhöriga till publicerade vara ifred.
Citera
2024-10-08, 22:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Hur klent ego har man om man skickar en bild på någon annans snutt? Det måste fan vara ett rejält lågvattenmärke. Eller vill han bara inte bli identifierad?

Ja det är för ynkligt. Till en 13 åring dessutom.
Citera
2024-10-08, 22:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Haha juste, han är en jävla karaktär!

Fantastisk. Vilken fart 🤣
Citera
2024-10-08, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg

Sara och Patrik har mindre att gå på i det läget, då det ej är "gäddans" bilder. Medan denne tillfredsställt lystmätet hos den fiktive 14 åringen. Sara kan tex inte skrika ut: jag har din k*k i min telefon; utan den tillhör nån helt annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in