Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
Jag har svårt att tycka illa om #483. Han är så ynklig och uppenbart skadad. Massor av ångest, stannat i utvecklingen, ja i stort sett allt som ni redan skrivit. Han är en väldigt ynklig figur, som en stor pojke som blivit påkommen med något förbjudet. Man ska nog inte dra alldeles för stora växlar på att han verkar ha en lärarexamen. Det är inte svårt att få via någon landsortshögskola. Teater och estetik, mycket flum.
Det här mannen finns på spektrumet, det står utom allt rimligt tvivel. Det är inte KinkyBrian eller Candyman Kent-nivå men #483 utgör inget hot i verkligheten för någon. Han hade fegat ur innan han kommit till skott, det här är runkfantasier för honom. Samtidigt är det ändå rätt att hänga ut honom med tanke på att han faktiskt jobbar som elevassistent i de åldrarna som han tänder på. KinkyBrian och Kent hade noll kontakt med barn, där borde man bara pratat med respektive figurs gode man men den här jeppen har daglig kontakt med massor av barn så även om han inte skulle våga genomföra något så går han utan tvekan runt och fickrunkar till småtjejerna och det är naturligtvis jävligt olämpligt.
Det här är en av få uthängningar av en diagnostomte som jag faktiskt tycker är motiverad. Däremot har jag som sagt svårt att tycka illa om honom. Han är bara så oerhört ynklig. Det borde finnas stödboende för sådana här personer.
Tror du är lurad här. På dumpens fb sida skriver flera föräldrar att de misstänkt honom, han ska även fått en varning för att han lyfter upp flickorna och placerar dem i sitt knä. Stängt in sig m flickorna i mindre rum, kliar dem på ryggen mm.
Mkt viktig fångst denne tönt, möjligt att han inte gjort något värre men det är bara en tidsfråga. Litar inte på denna tomte.