Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Asså 482 och 483.. Detta ständigt återkommande dumpen-fenomen att bisarrt fula män skickar bisarrt fula bilder på sig själva. Måste vara någonting helt fel i skallen (utöver deras pedofili alltså). Bristen på självinsikt är total. Alltså verkligen 100%. Glada som fan i att direkt skicka bilder på sina lönnfeta bleka kroppar och tro det ska ge någon slags sexuell upphetsning. Barockt och bisarrt att se, jag slutar aldrig förvånas över just det här.

Tror inte det är så barockt eller bisarrt. Bekräftelse och en sargad överdriven tro på sitt ego kanske. Vi lever i en resultatinriktad värld med rätt lite moral.
Citera
2024-09-19, 20:11
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag har svårt att tycka illa om #483. Han är så ynklig och uppenbart skadad. Massor av ångest, stannat i utvecklingen, ja i stort sett allt som ni redan skrivit. Han är en väldigt ynklig figur, som en stor pojke som blivit påkommen med något förbjudet. Man ska nog inte dra alldeles för stora växlar på att han verkar ha en lärarexamen. Det är inte svårt att få via någon landsortshögskola. Teater och estetik, mycket flum.

Det här mannen finns på spektrumet, det står utom allt rimligt tvivel. Det är inte KinkyBrian eller Candyman Kent-nivå men #483 utgör inget hot i verkligheten för någon. Han hade fegat ur innan han kommit till skott, det här är runkfantasier för honom. Samtidigt är det ändå rätt att hänga ut honom med tanke på att han faktiskt jobbar som elevassistent i de åldrarna som han tänder på. KinkyBrian och Kent hade noll kontakt med barn, där borde man bara pratat med respektive figurs gode man men den här jeppen har daglig kontakt med massor av barn så även om han inte skulle våga genomföra något så går han utan tvekan runt och fickrunkar till småtjejerna och det är naturligtvis jävligt olämpligt.

Det här är en av få uthängningar av en diagnostomte som jag faktiskt tycker är motiverad. Däremot har jag som sagt svårt att tycka illa om honom. Han är bara så oerhört ynklig. Det borde finnas stödboende för sådana här personer.

Perfekt, då kan du ju ge honom en kram, bjuda på en kopp te med en ostsmörgås och klappa på hans rygg lite medan han hulkgråter.

Eller så slutar du äta svamp och ser att det här är en person mellan 30 - 40 som arbetar i skolmiljö och är kåt på 12 och 13 åringar enligt sina meddelanden. Samma meddelanden som nu alla kan se.

Och du pratar om "utgör inget hot i verkligheten för någon."

En eventuell hebefil / pedofilwannabe i tonårsmiljö utgör definivit ett hot mot 11,12,13 och 14 åriga pojkar och flickor. - fasen, en 13 årig flicka idag tror ju att Only Fans är ok bara för att tjäna 1000 spänn.
Citera
2024-09-19, 20:27
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Särskilt svårt att ersätta en CFO på den nivån det rör sig om är det inte. Det verkar dock ha blivit en trådsanning senaste sidorna. Finns hur många controllers och företagsekonomer som helst som skulle kunna axla den rollen. För den lönen hade arbetsgivaren snarare fått problem att sålla i den hårda konkurrensen mellan kandidaterna. Inte minst med dagens läge på arbetsmarknaden.

Håller med. Blev själv erbjuden flera ekonomichefsjobb redan när jag var i 27-årsåldern (för länge sen) och det gäller även mina jämnåriga vänner. Tyckte jag läste att han var ensam, dvs inte chef över någon så jag skulle nog kalla honom ekonomiansvarig. Begriper dessutom inte hur han funkat i sin roll då han verkar närmast efterbliven.
Citera
2024-09-19, 20:28
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
På Dumpens FB så är det någon morsa till en elev på skolan där #483 arbetade, som ifrån första dagen hon såg honom misstänkt att #483 är pedofil, det skrivs om stt han kliat småtjejer på ryggen, umgåtts misstänkt mycket med flickorna osv, men jag är
övertygad om att det är efterhandskonstruktioner. Den här snubben fick antagligen en dipp i sexlivet med sambon och beslutade sig för att sexchatta och hade gått igång på allt mellan 12 och 99.

Givetvis otroligt dumt att sexchatta med småtjejer bara för att de var de enda som stod till buds, men någon renodlad pedofili är jag tveksam till att det rör sig om
Enligt rykten jag hört från personer i gäddans omgivning ligger det något i det och han ska även tidigare ha varit avstängd från sitt jobb pga omständigheter kring barnen. Vet dock inte hur jag ska ställa mig till informationen, än.
Citera
2024-09-19, 20:34
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Perfekt, då kan du ju ge honom en kram, bjuda på en kopp te med en ostsmörgås och klappa på hans rygg lite medan han hulkgråter.

Eller så slutar du äta svamp och ser att det här är en person mellan 30 - 40 som arbetar i skolmiljö och är kåt på 12 och 13 åringar enligt sina meddelanden. Samma meddelanden som nu alla kan se.

Och du pratar om "utgör inget hot i verkligheten för någon."

En eventuell hebefil / pedofilwannabe i tonårsmiljö utgör definivit ett hot mot 11,12,13 och 14 åriga pojkar och flickor. - fasen, en 13 årig flicka idag tror ju att Only Fans är ok bara för att tjäna 1000 spänn.
Ett tips är att läsa hela inlägget innan du menstruerar av ilska.
Citera
2024-09-19, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
Gädda #464

Det verkar som doktoranden lämnat studentbostaden i Stockholm och flyttat in i föräldrarnas lägenhet i Linköping. Bytte adress för 10 dagar sedan
Finns det rebus på honom?
Citera
2024-09-19, 20:48
Medlem
WorthEveryJennys avatar
Ännu en gädda som inte verkar veta hur man ska läsa av en linjal, "23×5,5" påstår han att han har mellan benen, menar han millimeter då eller?
Citera
2024-09-19, 20:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag har svårt att tycka illa om #483. Han är så ynklig och uppenbart skadad. Massor av ångest, stannat i utvecklingen, ja i stort sett allt som ni redan skrivit. Han är en väldigt ynklig figur, som en stor pojke som blivit påkommen med något förbjudet. Man ska nog inte dra alldeles för stora växlar på att han verkar ha en lärarexamen. Det är inte svårt att få via någon landsortshögskola. Teater och estetik, mycket flum.

Det här mannen finns på spektrumet, det står utom allt rimligt tvivel. Det är inte KinkyBrian eller Candyman Kent-nivå men #483 utgör inget hot i verkligheten för någon. Han hade fegat ur innan han kommit till skott, det här är runkfantasier för honom. Samtidigt är det ändå rätt att hänga ut honom med tanke på att han faktiskt jobbar som elevassistent i de åldrarna som han tänder på. KinkyBrian och Kent hade noll kontakt med barn, där borde man bara pratat med respektive figurs gode man men den här jeppen har daglig kontakt med massor av barn så även om han inte skulle våga genomföra något så går han utan tvekan runt och fickrunkar till småtjejerna och det är naturligtvis jävligt olämpligt.

Det här är en av få uthängningar av en diagnostomte som jag faktiskt tycker är motiverad. Däremot har jag som sagt svårt att tycka illa om honom. Han är bara så oerhört ynklig. Det borde finnas stödboende för sådana här personer.
För en gångs skull är jag helt enig i den analysen. En förvuxen pojke är ett träffande epitet. Har också svårt att bli upprörd på samma sätt som när ett sofistikerat as eller en Tömmar-Janne försöker snärja ett barn. Men det är sant att många lindrigt utvecklingsstörda behöver hållas under bättre uppsikt. Det blir en svår gråzon när de befinner sig där. Ett annat exempel är #329 Groomingakuten vars dumhet dock yttrar sig på ett mer rättframt och sannolikt våldsammare sätt. #483 påminner annars även en aning om den tidiga onumrerade gäddan "Lundagädda fick lomma hem med svansen mellan benen" som stod hunkig och välklädd i sin finaste skräddarsydda kostym från Ermenegildo Zegna vid en busshållplats.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-09-19 kl. 20:55.
Citera
2024-09-19, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
Finns det rebus på honom?

Yes, inlägg 37163

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Senast redigerad av Startelvan 2024-09-19 kl. 20:57.
Citera
2024-09-19, 21:04
Medlem
Att 483 är 36år. Inget skäggväxt och ser ut att kunna vara 25år, tyder på att han har en släng autism.
Citera
2024-09-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Asså 482 och 483.. Detta ständigt återkommande dumpen-fenomen att bisarrt fula män skickar bisarrt fula bilder på sig själva. Måste vara någonting helt fel i skallen (utöver deras pedofili alltså). Bristen på självinsikt är total. Alltså verkligen 100%. Glada som fan i att direkt skicka bilder på sina lönnfeta bleka kroppar och tro det ska ge någon slags sexuell upphetsning. Barockt och bisarrt att se, jag slutar aldrig förvånas över just det här.

Han trodde han skulle vinna idol med sitt somliga skor-uppträdande

Detta säger en del om nivån på nya gäddan
Citera
2024-09-19, 21:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Att 483 är 36år. Inget skäggväxt och ser ut att kunna vara 25år, tyder på att han har en släng autism.
Det finns ansiktsdrag (dysmorfologier) som är vanligare bland personer med autism. Det finns dock inga belägg för att avsaknad av skäggväxt skulle vara ett sådant drag. Varenda asiat ser ju yngre ut än vad de är, så ett ungdomligt utseende är inte heller en vettig koppling mellan autism och utseende.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-09-19 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in