Alltså.... Jag orkade med 1,5 minuter sen kände jag bara "va fan".
Jag skippade några minuter men orkar inte se hela konfrontationen nu.
Det är lite "Idolen" #483 över det, han hade ju jobbat med barn och stammade fram "jag vill gärna ha kvar mitt jobb", tro fan det - daglig access till ungar!
Sexualiserar och vill våldta 8-åringar. Fyfan vilket äckel, härligt att bli uthängd såhär inför jul och allt, ytterligare en självmordskandidat!
Han verkar iallafall reagera mänskligt - en gädda man nästan tycker lite synd om, men ändå inte. Denna genuina ångest denna gädda visar att han känner får psykopater ståfräs av, medan man själv inte ens kan titta på det.
Senast redigerad av psykopathenko 2024-12-06 kl. 19:19.
Han verkar iallafall reagera mänskligt - en gädda man nästan tycker lite synd om, men ändå inte. Denna genuina ångest denna gädda visar att han känner får psykopater ståfräs av, medan man själv inte ens kan titta på det.
Du missade detaljen om att han vill att en åttaåring ska ha en buttplugs?
Vi på Gräv har hans identitet. Han bor i Hägersten. Hans efternamn rimmar på Hägersten också.
#528 har enbart ågren för han blev påkommen. En sådan sjuk jävel som han går aldrig att bota. Ute på darknet finns det åtskilliga sidor med barn som blir våldtagna av sina mammor. Sidorna kallas för ”peddomoms”. Önskar svensson hade fått se hur jävla grymt det är. Då hade dom kanske haft mer förståelse för Dumpen och deras arbete.
#528 har enbart ågren för han blev påkommen. En sådan sjuk jävel som han går aldrig att bota. Ute på darknet finns det åtskilliga sidor med barn som blir våldtagna av sina mammor. Sidorna kallas för ”peddomoms”. Önskar svensson hade fått se hur jävla grymt det är. Då hade dom kanske haft mer förståelse för Dumpen och deras arbete.
Ja, det är klart. Jag tycker inte alls synd om honom egentligen. Klarade bara inte av att titta vidare på själva konfrontationen så fort han bröt ihop.
Men det är såklart ett vidrigt as ändå, som alla andra gäddor, oavsett hur han reagerar i det ögonblick han blir avslöjad.
Det var en liten förkrympt herre..
Tycker det pjoskades för mycket, gillar bättre S o P,inga silkesvantar som här.
Sen tyckte jag dom gömde hans ansikte, det ska vara tvärtom.Ljudet var kasst också,det enda som hördes bra var knarret under deras skor. Nä tumme ner för denna urkassa konfrontation!👎
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!