Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-18, 23:34
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
HAHAHA!!! Vad är detta?

Lärare som vill skickar kukbilder till minderårig som han vill ha som "knulldocka"

Istället slutade det med att Magistern Umeå #539 blev stenhårt tagen i tvåan av både Dumpen och Polisen.

Nu du Magistern Umeå #539, nu är du hela Sveriges knulldocka.

Karma full throttle på dig knulldocka #539.
Jag skrattar till varenda gång Dumpen-tanten uttalar ordet "knulldocka". Bra gjort av snuten att kunna hålla sig för skratt där.
Citera
2024-12-18, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
#539 Haha! Det kan man faktiskt undra, är det ingen som han spara ner några bilder på Miffot före han gick ur internet? Håkan hade sitt FB öppet några dagar efter det han blev ID:ad.
En annan reflektion var att fettot var en riktigt snål jävel, tyckte en sketen campingstuga på Pitehavsbad var för dyrt!
Skända barn vill han, men det får fan inte kosta någonting. De är riktiga romantiker.

Bild 3 😂😂
Citera
2024-12-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
Ja lite cred tycker jag ändå han ska ha för hur han bröstade det.

Vi tackar honom för att han tog det som en man och levererade content. Inget gnäll och tjat om att det kommer gå åt helvete med frugan här inte. Minuspoäng skall han dock ha för att han inte var ärlig med sina riktiga intentioner om att hitta ett barn till att använda som knulldocka. Men han bjöd oss i alla fall på en liten glimt in i en gäddas sociala sfär på sociala medier, listan lång med trånande tonåringar som bara väntar på lite gubbkuk. Hans selfie-bilder får oss alla att förstå varför.

Men som en folkhemsbyggare, man av den gamla skolan och antagligen livslångt Socialdemokratiskt röstande, så satt han i alla fall kvar, bemötte kritiken och redovisade hela sin stora skara unga groupies. Det är uppenbart inte gäddans första gig!
Baserat på tidigare gäddors benägenhet att ta tillflykt vid blotta synen av dumpen och polisen, så är det bara att konstatera att män som #539 inte växer på träd, de görs inte längre.

Hatten av #539*
Senast redigerad av korvstofft 2024-12-19 kl. 00:07.
Citera
2024-12-18, 23:59
Medlem
Finns det någon uppdatering på Peddo-Gurra den långhåriga som jobbade på skola? Och är rektorn kvar som försvarade han när kollegor klagade, eller vart hon omplacerad?

Såg att min favorit förnekelsens ansikte har borttagen video för övrigt Bara hans vidriga dildos i röven är kvar. Såna är ok men inte konfrontationen? Skandal!
Citera
2024-12-19, 00:11
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
Tack.
Spännande, Bär till son är väl förberedd, ligger under sängen med peltorkåpor.

Han tar placeringar i Kommuntoppen hos Mrkoll.se, just nu 4:a. Ska vi tro att han kan nu kan spurta med hjälp av publicering och fira som 1:a på julafton.

#539 Publiceringen kl 18.30 ikväll var rena dopinginjektionen för Håkan som ryckte upp till en andraplats, han lär vara 1:a före julafton och den placering lär han hålla resten av året.

Mannen som gav knulldockan ett ansikte.
Senast redigerad av Enigma. 2024-12-19 kl. 00:14.
Citera
2024-12-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Finns det någon uppdatering på Peddo-Gurra den långhåriga som jobbade på skola? Och är rektorn kvar som försvarade han när kollegor klagade, eller vart hon omplacerad?

Såg att min favorit förnekelsens ansikte har borttagen video för övrigt Bara hans vidriga dildos i röven är kvar. Såna är ok men inte konfrontationen? Skandal!

Filmen finns på Gräv.
Citera
2024-12-19, 00:52
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
#539 Ska ändå ha cred för att han stannar kvar och tar ansvar och samarbetar med polisen, de flesta springer iväg som riktiga fegisar.

Kanske är off-topic men varför kan inte polisen utreda dessa männen som Dumpen tar fast, om man sexchattar med vad man tror är riktiga barn så borde det väl räcka för polisen att misstänka att de också sexchattar med riktiga barn och starta en utredning?

"Jag är här för att träffa henne, för att säga att jag inte vill träffa henne", "Dumpen?", "15 är för liten (SIC!) åldersskillnad, men det är lagligt". Var det verkligen möjligt att klara en lärarutbildning på hans tid med så pass låg intelligens? (Nu kommer man ju in på Lärarhögskolan med 0,1 på Högskoleprovet).
Citera
2024-12-19, 00:54
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag vågar påstå att polisen är hans minsta problem i sammanhanget. Det är inte ens säkert att beslaget leder till något. När han ändå redan öppnat upp sig och erkänt allting inför kameran så är det liksom skitsamma om polisen också får veta allt.

Detta stämmer väl ändå inte, att erkänna ett brott som polisen inte utreder och kan sakna resurser att utreda vid ditt erkännande så är det inte samma sak som att erkänna brottet samt självmant lämna över bevismaterial vid erkännandet
Citera
2024-12-19, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
"Jag är här för att träffa henne, för att säga att jag inte vill träffa henne", "Dumpen?", "15 är för liten (SIC!) åldersskillnad, men det är lagligt". Var det verkligen möjligt att klara en lärarutbildning på hans tid med så pass låg intelligens? (Nu kommer man ju in på Lärarhögskolan med 0,1 på Högskoleprovet).
Vad är han lärare i då? Fordonsvård eller trä- och metallslöjd eller latin liksom
Citera
2024-12-19, 01:03
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vad är han lärare i då? Fordonsvård eller trä- och metallslöjd eller latin liksom

Just fan, kanske gammal snickare som halkat in?
Citera
2024-12-19, 01:04
Medlem
Fortfarande inget rebus på 538 ??
Citera
2024-12-19, 01:11
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Fortfarande inget rebus på 538 ??
Jodå, läs bakåt i denna flitiga tråd.
Ca 10-15 sidor bakåt kommer du att finna vad du söker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in