Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-18, 22:24
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Gädda #539 är ordentligt blåst, varför sitter han kvar och låter polisen ens komma till platsen? Bortgjord x2

Han säger "vad har jag för val" när de pratar om att ringa polisen, jag är helt säker på att han inte fattade att han kan gå när som helst och att han absolut inte behövde sitta och vänta in polisen och erkänna allt för dem
Citera
2024-12-18, 22:43
Medlem
Raktinyllets avatar
#539 Ska ändå ha cred för att han stannar kvar och tar ansvar och samarbetar med polisen, de flesta springer iväg som riktiga fegisar.

Kanske är off-topic men varför kan inte polisen utreda dessa männen som Dumpen tar fast, om man sexchattar med vad man tror är riktiga barn så borde det väl räcka för polisen att misstänka att de också sexchattar med riktiga barn och starta en utredning?
Citera
2024-12-18, 22:47
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Ålandsparet ska enligt vad jag hört vara häktade nu.

Hade varit bra om du refererar till vilket nummer de har samt källa på att de är häktade annars är det inte värt så mycket att du hört något.
Citera
2024-12-18, 22:53
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Han kände inte till Dumpen och tänkte nog att han skulle kunna snacka sig ur det hela. "Ja det var dumt, jag ska inte göra om det och jag skulle bara prata lite med barnet om fula gubbar på nätet". Högst ovetandes om att kärringen, jobb och hela Sverige skulle få reda på hans äventyr på internet.

Sedan gick det fort, polisen kom och gubben hinner inte reagera.

Han måste vara duktigt ångerfull nu när han i efterhand har gått in på Dumpen.se, ser hur andra gäddor bara springer iväg och inser att han hade kunnat gjort likadant istället för att glatt överlåtit mobilen till polisen. Frugan drar, jobbet försvinner, utflytt från villan och som grädden på moset, polisen utreder det hela med hans mobil i beslag. Han drog en riktig nitlott!

Kanske har levt som en trogen och hårt arbetande man, med samma fru, i hela sitt liv.

Ovetandes om folkrörelsen Dumpen började han sakta se framför sig ett olämpligt äventyr.

Ändå en mycket resonabel gädda, med lärarauktoriteten i behåll trots trängt läge.

Han bröstade sitt misstag, men kostnaden blir hård ...

Det gäller att se till att inte tankar springer iväg och att eventuella fantasier tar över.

Ja, det går nog åt helvete med frugan i alla fall. Mest synd är det om barnen.

Men någon slags plus blir det för att han satt kvar och resonerade om det hela?

Det första försvarstalet höll visserligen inte. Brukar inte göra det när de har hela chatten ...
Citera
2024-12-18, 23:01
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:

Han måste vara duktigt ångerfull nu när han i efterhand har gått in på Dumpen.se, ser hur andra gäddor bara springer iväg och inser att han hade kunnat gjort likadant istället för att glatt överlåtit mobilen till polisen. Frugan drar, jobbet försvinner, utflytt från villan och som grädden på moset, polisen utreder det hela med hans mobil i beslag. Han drog en riktig nitlott!

Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Han säger "vad har jag för val" när de pratar om att ringa polisen, jag är helt säker på att han inte fattade att han kan gå när som helst och att han absolut inte behövde sitta och vänta in polisen och erkänna allt för dem

Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
#539 Ska ändå ha cred för att han stannar kvar och tar ansvar och samarbetar med polisen, de flesta springer iväg som riktiga fegisar.

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Gädda #539 är ordentligt blåst, varför sitter han kvar och låter polisen ens komma till platsen? Bortgjord x2

Jag vågar påstå att polisen är hans minsta problem i sammanhanget. Det är inte ens säkert att beslaget leder till något. När han ändå redan öppnat upp sig och erkänt allting inför kameran så är det liksom skitsamma om polisen också får veta allt.
Citera
2024-12-18, 23:08
Medlem
Citat:
Han kände inte till Dumpen och tänkte nog att han skulle kunna snacka sig ur det hela. "Ja det var dumt, jag ska inte göra om det och jag skulle bara prata lite med barnet om fula gubbar på nätet". Högst ovetandes om att kärringen, jobb och hela Sverige skulle få reda på hans äventyr på internet.

Högt fall för denna gädda, plus att han säkerligen bor i ett mindre samhälle. Härlig julångest och frågan är om han kommer att dingla i snöret snart.
Citera
2024-12-18, 23:09
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag tror också att det kan vara påhitt för att normalisera träffen. Och ffa så hoppas jag givetvis att det är på det viset. Men även om det bara är fantasier och ett sätt att snärja barnet och vagga in henne i falsk trygghet så är det en sjuk jävel vi har att göra med här. Vem fan skriver såna där saker? Om man inte är riktigt jävla vrickad.

Han är ju tydlig med att han gillar åldersskillnad och tabu. Det är det första som skrivs i chatten. Sen antar jag att "tabu" är olika för alla och det finns mängder av porr på temat men det är en helt annan sak att på riktigt skriva/fantisera om de sina och verklig incest. Jag antar att det är nån han har/hade en nära relation till när han skriver om det gemsamma duschandet. Inte fan duschar vuxna personer med främmande barn och berättar för deras föräldrar om det? Här kan jag hålla med de som tycker att Dumpen borde maskat bättre. Han verkar vara inne på incest dock. Han frågar om barnet haft sex under sin tidiga uppväxt. "Jag dömmer ingen." Vad fan menar äckelidioten? Han skulle alltså inte döma ett våldtaget barn om hon "haft sex" under sin tidiga uppväxt? Han påstår dessutom att det är ganska vanligt.

Och hans märkliga berättelser om mammorna som han chattar med. "Är mammor som börjat tidigt och blivit knullade av pappa eller närstående" Han skriver vidare att han ska träffa deras döttrar som är i barnets ålder. "Det märkliga är väl att de blivit knullade i tidig ålder och nu vill de att deras döttrar ska få bli det med"

Det har med största sannolikhet inte hänt. Om det nu inte är så att det är Dumpens fiskare han har pratat med. Jag tror dock att det är ett utslag av hans sjuka fantasier och ett försök att vagga in henne i att incest och "tabu" är normalt. Han påstår att de här mammorna fortsätter att knulla med sina pappor/närstående. Han skriver återigen att han inte "dömmer" nån. Jag vet inte riktigt vad han vill uppnå med att ständigt poängtera att han inte dömer nån. Mest troligt är han ett beräknande as som försöker manipulera en liten tjej som blivit utsatt för incestuösa sexuella övergrepp till att träffa honom.

Och hans penisbilder. Ja, jo. Han har stor kuk men gubbjäveln är renrakad och sportar nån jävla metallkukring som ser ut som nåt från järnåldern. Ollonet ser dessutom fnasigt och konstigt ut på den där närbilden. Tror han att barn tycker att det där är sexigt? Köksblandaren var ju åtminstone ganska snygg.

Misshandelsdomen sen. Fy helvete. Och så gav han sig på hennes son när han gick emellan. Vilket svin.

Ja du Prolle. Domen var pricken över i på den där dåren. Manipulativ, störd och farlig individ för alla kvinnor han möter. Han ser ganska försynt ut men skenet bedrar verkligen här. Förhoppningsvis är han död snart.
Citera
2024-12-18, 23:12
Medlem
ManAvOrdnings avatar
#539 försökte sig på "klassikern", att han kom dit endast för att "tala vett" med barnet. Den har man ju hört förr

Här har ni ett till guldkorn från några pedofiljägare i Texas/Florida som inte använder silkesvantarna på samma sätt som dumpen gör: https://rumble.com/v5byghh-sean-gets...e9s=src_v1_upp
Senast redigerad av ManAvOrdning 2024-12-18 kl. 23:14.
Citera
2024-12-18, 23:20
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
Den näst nyaste Gäddan skickar en bild på en köksblandare och den senaste en bild på en kaffekanna vad är detta för freakshow.
Freakshow kan man kalla det. #539 blir inte heller det vackraste liket när han väljer att snitta en pulsåder om några veckor.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...3_Blue-Kik.jpg

https://dumpen.se/wp-content/uploads...8_Blue-Kik.jpg

Och hur fan tänkte han här? Vad föreställer det ens? Är det nåt han virat runt huvudet (och ansiktet)? Försöker han redan kväva sig själv?

https://dumpen.se/wp-content/uploads...2_Blue-Kik.jpg
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-12-18 kl. 23:45.
Citera
2024-12-18, 23:25
Medlem
Ozymandias2.0s avatar
HAHAHA!!! Vad är detta?

Lärare som vill skickar kukbilder till minderårig som han vill ha som "knulldocka"

Istället slutade det med att Magistern Umeå #539 blev stenhårt tagen i tvåan av både Dumpen och Polisen.

Nu du Magistern Umeå #539, nu är du hela Sveriges knulldocka.

Karma full throttle på dig knulldocka #539.
Citera
2024-12-18, 23:29
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Kanske har levt som en trogen och hårt arbetande man, med samma fru, i hela sitt liv.

Ovetandes om folkrörelsen Dumpen började han sakta se framför sig ett olämpligt äventyr.

Ändå en mycket resonabel gädda, med lärarauktoriteten i behåll trots trängt läge.

Han bröstade sitt misstag, men kostnaden blir hård ...

Det gäller att se till att inte tankar springer iväg och att eventuella fantasier tar över.

Ja, det går nog åt helvete med frugan i alla fall. Mest synd är det om barnen.

Men någon slags plus blir det för att han satt kvar och resonerade om det hela?

Det första försvarstalet höll visserligen inte. Brukar inte göra det när de har hela chatten ...

Ja lite cred tycker jag ändå han ska ha för hur han bröstade det.
Citera
2024-12-18, 23:30
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Freakshow kan man kalla det. #539 blir inte heller det vackraste liket när han väljer att snitta en pulsåder om några veckor.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...3_Blue-Kik.jpg

https://dumpen.se/wp-content/uploads...8_Blue-Kik.jpg

Och hur fan tänkte han här? Vad föreställer det ens? Är det nåt han virat runt huvudet (och ansiktet)?

https://dumpen.se/wp-content/uploads...2_Blue-Kik.jpg

#539 Haha! Det kan man faktiskt undra, är det ingen som han spara ner några bilder på Miffot före han gick ur internet? Håkan hade sitt FB öppet några dagar efter det han blev ID:ad.
En annan reflektion var att fettot var en riktigt snål jävel, tyckte en sketen campingstuga på Pitehavsbad var för dyrt!
Skända barn vill han, men det får fan inte kosta någonting. De är riktiga romantiker.
Han fick också berättat att han gärna träffade ”folk” på dessa bussresor där han marknadsförde sin kuk på Body Contact. Håkan såg dessa bussresor som win win, kunde få knulla samtidigt som han drog in lite extrapengar!
Stackars dårens familj, må de få all det stöd som går att uppringa. Stundande julhelg där släkt och vänner ska samlas och umgås, då slår Pappa Håkan ner som en blixt med knulldockor och kukbilder.
Senast redigerad av Enigma. 2024-12-19 kl. 00:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in