Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-18, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Sedärja. Mysfarbrorn verkar bo i villa med hustru och kanske ett vuxet barn. Blir nog lite stelt framför Kalle Anka här till julen.

Lär vara den mest omtalade läraren bland eleverna på Minerva nu en tid framöver och ser ut att ha kört runt flicklag med buss ganska mycket (enligt sin egen fäjsbok), får se om det dyker upp några historier från ungdomarna.

#539. Vi fick även veta att frun vägrar suga av honom och därefter svälja satsen. Står i chatten.
Citera
2024-12-18, 21:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
Umeå #539 Håkan, Håkan Bär till son, Då har du förevisat ditt modus då du planerar att skända barn, fick full pott i mina antaganden ovan, naturligtvis så kunde du inte hålla dig från att dra fram och fotografera kuken. Missade dock att pedagog som du är skulle införliva sexualkunskap i ditt groomande.
Visste inte heller att du både skulle uppträda och se ut som du är lobotomerad.
Du är nu helt körd och du har skitit det blå skåpen så dörren inte går igen, antar att det under kvartal 1 blir ett hus till salu på Tomtebo.
Ps. Bra försök som vi har sett tidigare -Jag skulle bara träffa henne och förklara att detta inte var bra, skulle bara tala henne tillrätta. Ds.
God Jul Håkan.

Ja det är otroligt hur ointelligent han är. Först ragga minderårigaoch tala om vad han jobbar med. Sen förklaringarna om varför han kom till mötesplatsen. Slutligen verkar han inte ha hört talas om Dumpen.

Det krävs ingen större intelligens för att bli lärare det står helt klart. Men han kan säkert köra lastbil på heltid efter det här...

Jag önskar dig en riktigt God Jul med familjen Håkan..
Senast redigerad av HajPaDig 2024-12-18 kl. 21:39.
Citera
2024-12-18, 21:08
Avstängd
Här gick det undan. #539

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...tats-av-dumpen

https://sverigesradio.se/artikel/hog...ade-med-dumpen

Västerbottens Folkblad och Västerbottens Kuriren har skrivit om honom också. Men det är bakom betalvägg.
Senast redigerad av HajPaDig 2024-12-18 kl. 21:13.
Citera
2024-12-18, 21:19
Medlem
Kladd-Runes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det här är den enda Permobilgäddan jag kommer ihåg:

https://dumpen.se/2022/05/24/mannen-...takt-napp-103/
Haha, yes det var han 👍🏻 Man undrar vad som pågår där inne i skallen...
Citera
2024-12-18, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
#539 en gift lärare 😮

https://dumpen.se/2024/12/18/magistern-umea-539/

Är det namnet i loggen?
Citera
2024-12-18, 21:28
Medlem
Bukharins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newforest
Är det namnet i loggen?

Nej, se namnet i luniberry's screenshot ovan.
Citera
2024-12-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
#534 & #535 Det var som rackarn, hon är alltså den som är den skyldiga till hela soppan!
Vilken jävla subba han tagit ihop med.

Ser ni det som trodde att hon var oskyldig!
Om du tror på vad en random här på FB skriver utan minsta bevis så...
Citera
2024-12-18, 21:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kladd-Rune
Känns iofs rimligt att frugan ska göra.

Håller med. Annars kan det bli lite stolt på Julafton, släktträffen och middagar 🤣🤠
Citera
2024-12-18, 21:42
Medlem
Ålandsparet ska enligt vad jag hört vara häktade nu.
Citera
2024-12-18, 21:53
Medlem
kukflashs avatar
Gädda #539 är ordentligt blåst, varför sitter han kvar och låter polisen ens komma till platsen? Bortgjord x2
Citera
2024-12-18, 22:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Gädda #539 är ordentligt blåst, varför sitter han kvar och låter polisen ens komma till platsen? Bortgjord x2

Otroligt korkad. Det var inte pga chock han satt kvar.
Citera
2024-12-18, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Han kände inte till Dumpen och tänkte nog att han skulle kunna snacka sig ur det hela. "Ja det var dumt, jag ska inte göra om det och jag skulle bara prata lite med barnet om fula gubbar på nätet". Högst ovetandes om att kärringen, jobb och hela Sverige skulle få reda på hans äventyr på internet.

Sedan gick det fort, polisen kom och gubben hinner inte reagera.

Han måste vara duktigt ångerfull nu när han i efterhand har gått in på Dumpen.se, ser hur andra gäddor bara springer iväg och inser att han hade kunnat gjort likadant istället för att glatt överlåtit mobilen till polisen. Frugan drar, jobbet försvinner, utflytt från villan och som grädden på moset, polisen utreder det hela med hans mobil i beslag. Han drog en riktig nitlott!
Senast redigerad av KetaminKajsa 2024-12-18 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in