Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
Det mest sannolika är alltid att det som skrivs är påhittat för att inge rätt trygghet för att underlätta för barnet att ta beslutet att träffa honom. Om han får barnet att känna att det är normalt att åka och träffa honom så ökar chansen att barnet dyker upp. Sen är det klart att han kan ha träffat minderåriga tidigare men jag tror inte ett ögonblick på hans skitsnack. Det är bara tugg som understöds av fiskarens lögner. Illa nog ändå eftersom han tror att det är ett barn. Å andra sidan bör myndigheter ta det på allvar och utreda om det stämmer. Men de bör alltid utreda om det finns riktiga offer, även om han påstår att det inte skulle finnas det.
Jag tror också att det kan vara påhitt för att normalisera träffen. Och ffa så
hoppas jag givetvis att det är på det viset. Men även om det bara är fantasier och ett sätt att snärja barnet och vagga in henne i falsk trygghet så är det en sjuk jävel vi har att göra med här. Vem fan skriver såna där saker? Om man inte är riktigt jävla vrickad.
Han är ju tydlig med att han gillar åldersskillnad och tabu. Det är det första som skrivs i chatten. Sen antar jag att "tabu" är olika för alla och det finns mängder av porr på temat men det är en helt annan sak att på riktigt skriva/fantisera om de sina och verklig incest. Jag antar att det är nån han har/hade en nära relation till när han skriver om det gemsamma duschandet. Inte fan duschar vuxna personer med främmande barn och berättar för deras föräldrar om det? Här kan jag hålla med de som tycker att Dumpen borde maskat bättre. Han verkar vara inne på incest dock. Han frågar om barnet haft sex under sin tidiga uppväxt. "Jag dömmer ingen." Vad fan menar äckelidioten? Han skulle alltså inte döma ett våldtaget barn om hon "haft sex" under sin tidiga uppväxt? Han påstår dessutom att det är ganska vanligt.
Och hans märkliga berättelser om mammorna som han chattar med. "Är mammor som börjat tidigt och blivit knullade av pappa eller närstående" Han skriver vidare att han ska träffa deras döttrar som är i barnets ålder. "Det märkliga är väl att de blivit knullade i tidig ålder och nu vill de att deras döttrar ska få bli det med"
Det har med största sannolikhet inte hänt. Om det nu inte är så att det är Dumpens fiskare han har pratat med. Jag tror dock att det är ett utslag av hans sjuka fantasier och ett försök att vagga in henne i att incest och "tabu" är normalt. Han påstår att de här mammorna fortsätter att knulla med sina pappor/närstående. Han skriver återigen att han inte "dömmer" nån. Jag vet inte riktigt vad han vill uppnå med att ständigt poängtera att han inte dömer nån. Mest troligt är han ett beräknande as som försöker manipulera en liten tjej som blivit utsatt för incestuösa sexuella övergrepp till att träffa honom.
Och hans penisbilder. Ja, jo. Han har stor kuk men gubbjäveln är renrakad och sportar nån jävla metallkukring som ser ut som nåt från järnåldern. Ollonet ser dessutom fnasigt och konstigt ut på den där närbilden. Tror han att barn tycker att det där är sexigt? Köksblandaren var ju åtminstone ganska snygg.
Misshandelsdomen sen. Fy helvete. Och så gav han sig på hennes son när han gick emellan. Vilket svin.