2023-03-31, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Kan bekräfta att Patricia är gravid. Hon la ut detta i en grupp på facebook i måndags, men det försvann väldigt snabbt. Om någon tror jag är ett troll kan jag meddela att jag betalat för att aktivera kontot så jag kan dela detta med er.

Lägger in texten i sin helhet här för vet inte hur man laddar upp bilder:

Tror ni hon gjort NIPT eller kan hon vara i vecka 18-20?

Kan väl inte vara gravid i v18-20, då skulle hon väl blivit gravid i november..
Citera
2023-04-01, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Kan väl inte vara gravid i v18-20, då skulle hon väl blivit gravid i november..

Antagligen tidigt gravid och gjort nipt i så fall. ”Ryktena” stämmer ju överens med att hon har spytt i flera dagar (eller magsjuka som hon påstår fast ingen annan är sjuk.)
Konstigt dock att hon skulle haka upp sig så på vilket kön bebisen har med tanke på deras historik. Då hade jag varit tacksam över ett friskt barn oavsett kön 😳
Citera
2023-04-01, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Antagligen tidigt gravid och gjort nipt i så fall. ”Ryktena” stämmer ju överens med att hon har spytt i flera dagar (eller magsjuka som hon påstår fast ingen annan är sjuk.)
Konstigt dock att hon skulle haka upp sig så på vilket kön bebisen har med tanke på deras historik. Då hade jag varit tacksam över ett friskt barn oavsett kön 😳

Sjukt. En tredje graviditet på 3 år. Hon kan liksom inte sluta skaffa unge efter unge.
Citera
2023-04-01, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Sjukt. En tredje graviditet på 3 år. Hon kan liksom inte sluta skaffa unge efter unge.

Mest oroväckande att hon inte förstår själv vad hon utsätter både sig själv och sina tidigare barn för. Med tanke på att de senaste fem barnen har fötts prematurt där av en var allvarligt sjuk och avled. Hon höll ju dessutom på att själv stryka med nu senast!

Tänk vilket trauma hennes äldre barn redan har gått igenom pga allt detta. Och vad de kommer känna och tänka under ytterligare en riskgraviditet… rädslan över att behöva förlora ytterligare ett syskon eller sin mamma.

Tänker P ens på någon annan än sina egna behov!? Svar nej. Inte för en sekund.
Citera
2023-04-01, 09:16
Medlem
Citat:
Mest oroväckande att hon inte förstår själv vad hon utsätter både sig själv och sina tidigare barn för. Med tanke på att de senaste fem barnen har fötts prematurt där av en var allvarligt sjuk och avled. Hon höll ju dessutom på att själv stryka med nu senast!

Tänk vilket trauma hennes äldre barn redan har gått igenom pga allt detta. Och vad de kommer känna och tänka under ytterligare en riskgraviditet… rädslan över att behöva förlora ytterligare ett syskon eller sin mamma.

Tänker P ens på någon annan än sina egna behov!? Svar nej. Inte för en sekund.

Exakt.
Dom kommer skriva något liknande "inget kan ersätta ilse" o bla bla. Och vi har nära kontakt med vården o kommer gå på extra undersökningar, få antibiotika i förebyggande syfte osv osv".

Nej ingen tanke på dom levande barnen alls. Hon kommer inte gå till vecka 35 ens.
Citera
2023-04-01, 09:19
Medlem
Citat:
Exakt.
Dom kommer skriva något liknande "inget kan ersätta ilse" o bla bla. Och vi har nära kontakt med vården o kommer gå på extra undersökningar, få antibiotika i förebyggande syfte osv osv".

Nej ingen tanke på dom levande barnen alls. Hon kommer inte gå till vecka 35 ens.

Så har hon väl skrivit under senaste två graviditeterna också dock, att de är ”under stenhård bevakning av vården och de har en helt annan koll nu.” Och hur bra gick det??
Citera
2023-04-01, 09:21
Medlem
Citat:
Så har hon väl skrivit under senaste två graviditeterna också dock, att de är ”under stenhård bevakning av vården och de har en helt annan koll nu.” Och hur bra gick det??

Ja det har hon. Med I skrev hon så med tanke på hur de gick med L. Ändå dog I.
Hon e ju helt tappad. På riktigt
Citera
2023-04-01, 10:23
Medlem
Citat:
Genererar ju i bra med bidrag så då kan hon strunta i att jobba några år till
Citera
2023-04-01, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Genererar ju i bra med bidrag så då kan hon strunta i att jobba några år till

Ja men vilken fantastisk förebild hon är för sina barn. Tur 4 av barnen har en trygg och stabil pappa
Citera
2023-04-01, 11:29
Medlem
Citat:
Ja men vilken fantastisk förebild hon är för sina barn. Tur 4 av barnen har en trygg och stabil pappa
Att leva på bidrag är väl ett av dom mindre problemen, tänker att det är värre att lära dom att man exkluderar familjemedlemmar med ”eventuella diagnoser”. Tänker även på dom där feta läpparna som hennes döttrar behöver se varje dag som skriker att man inte duger som man är
Citera
2023-04-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Kan bekräfta att Patricia är gravid. Hon la ut detta i en grupp på facebook i måndags, men det försvann väldigt snabbt. Om någon tror jag är ett troll kan jag meddela att jag betalat för att aktivera kontot så jag kan dela detta med er.

Lägger in texten i sin helhet här för vet inte hur man laddar upp bilder:

Tror ni hon gjort NIPT eller kan hon vara i vecka 18-20?

Snälla säg att det är ett aprilskämt? Så fruktansvärt att skriva så när vissa människors enda önskan är att få ett barn, oavsett kön..
Citera
2023-04-01, 12:41
Medlem
J borde inte föröka sig överhuvudtaget. Kräks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in