2023-04-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Snälla säg att det är ett aprilskämt? Så fruktansvärt att skriva så när vissa människors enda önskan är att få ett barn, oavsett kön..
Tyvärr inte, tycker också det är osmakligt att önska kön, speciellt efter det dom varit med om. Skulle gärna lägga ut bild på inlägget men verkar som man avslöjar sin ipadress då? I alla fall genom den sidan jag kollat på.

När tror ni hon går ut offentligt med att hon är gravid?
Citera
2023-04-01, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Sjukt. En tredje graviditet på 3 år. Hon kan liksom inte sluta skaffa unge efter unge.
Fler lär det bli, hon vill nog uppfylla J’s önskan om en dotter🤮
Citera
2023-04-01, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Tyvärr inte, tycker också det är osmakligt att önska kön, speciellt efter det dom varit med om. Skulle gärna lägga ut bild på inlägget men verkar som man avslöjar sin ipadress då? I alla fall genom den sidan jag kollat på.

Kan du inte skicka inlägget på pm? Redigera det eller något då?
Säkert när som med tanke på att det ändå har läckt ut här. En del läser nog denna tråd tror jag.
Någon som törs skriva grattis? Då får man en block antagligen 🤣
Citera
2023-04-01, 13:11
Medlem
Citat:

Nej men du måste trolla. Det kan inte vara sant..
Citera
2023-04-01, 13:14
Medlem
Citat:
Nej men du måste trolla. Det kan inte vara sant..

Tror inte hen trollar faktiskt. P skaffar ju ungar på löpande band och verkar inte veta vad preventivmedel är. Alla vet det är en tidsfråga. Desperat efter att vara gravid och föda bebisar
Citera
2023-04-01, 13:14
Medlem
Citat:
Kan du inte skicka inlägget på pm? Redigera det eller något då?
Säkert när som med tanke på att det ändå har läckt ut här. En del läser nog denna tråd tror jag.
Någon som törs skriva grattis? Då får man en block antagligen 🤣
Jag kan inte skicka PM förrän jag skrivit 50 inlägg, men kanske om du skickar först?
Citera
2023-04-01, 13:25
Medlem
Citat:
Jag kan inte skicka PM förrän jag skrivit 50 inlägg, men kanske om du skickar först?

Tyvärr kunde du ej ta emot pm. Men lägg ut bild här på inlägget?
Citera
2023-04-01, 13:27
Medlem
Här är inlägget i alla fall, eftersom det inte går att lösa med PM.

https://tinypic.host/i/I2Ki4
https://tinypic.host/i/I2wPS
Citera
2023-04-01, 13:28
Medlem
Här är inlägget i alla fall, eftersom det inte gick att lösa med PM.

https://tinypic.host/i/I2Ki4
https://tinypic.host/i/I2wPS
Citera
2023-04-01, 13:31
Medlem
Citat:
Tror inte hen trollar faktiskt. P skaffar ju ungar på löpande band och verkar inte veta vad preventivmedel är. Alla vet det är en tidsfråga. Desperat efter att vara gravid och föda bebisar

Är i chock, hon måste ju lida av någonting?? Läk för i helvete istället för att skaffa nya barn😥
Citera
2023-04-01, 14:10
Medlem
Citat:
Är i chock, hon måste ju lida av någonting?? Läk för i helvete istället för att skaffa nya barn😥

Tror hon tänker att hon kommer läka av en ”ny bebis.” Trots att hon nu verkar vara förstörd över att det blev en till pojk 😳
Samma med förra graviditeten så sa hon att det skulle bli en revansch mot när L föddes. Och så blev det raka motsatsen… undra hur hon tänker den här gången
Citera
2023-04-01, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Tror hon tänker att hon kommer läka av en ”ny bebis.” Trots att hon nu verkar vara förstörd över att det blev en till pojk 😳
Samma med förra graviditeten så sa hon att det skulle bli en revansch mot när L föddes. Och så blev det raka motsatsen… undra hur hon tänker den här gången

Wooow. Kan inte någon skriva grattis 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in