2024-04-09, 19:08
Medlem
Varannat barn under året heter typ Alba men visst det är väl ett helt ok namn
Citera
2024-04-09, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Namnet Vaselin är nu utbytt mot Alba (tross).

Måste ju ändå säga att det är ett uppsving men kan inte låta bli att kräkas över Joakims konstanta smörande för Patricialjug, han ska alltid hylla henne och skriva så snuttepluttigt. Antingen är det hon som rattar hans konto eller så håller det på att ta slut för det är bara par med stora problem som offentligt konstant gullar med varandra sådär.

Lite som Läckberg och Simon
Citera
2024-04-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
Det är klart det är surt som fan!
Jag jobbar visserligen inom vården. Men jag är undersköterska och har jobbat i vården i 21år!
Nu är jag ensamstående med 1 son. Alltså ett barn!! Men tycker ändå att det är tufft! Vi bor i en 3a. Men det är tufft. Han bor hos sin pappa varannan vecka. Men det är ändå tufft? Maten kostar skjortan. Bensin kostar skjortan. Vi har fan inte råd med Grekland eller Gotland?! Jag röker inte. Jag snusar inte. Jag dricker inte.
Hur fan kan samhället göra så att dessa personer lever lyxliv jämfört med en annan?
Vi bor även i ett litet samhälle med relativt låga hyror.

Visst är det helt förfärligt!! P och J kan leva sitt goda influncerliv tack vare att dom ynglar av sig så Albatross är garanterat inte är deras sista barn!!
Citera
2024-04-09, 20:14
Medlem
Citat:

Måste ju ändå säga att det är ett uppsving men kan inte låta bli att kräkas över Joakims konstanta smörande för Patricialjug, han ska alltid hylla henne och skriva så snuttepluttigt. Antingen är det hon som rattar hans konto eller så håller det på att ta slut för det är bara par med stora problem som offentligt konstant gullar med varandra sådär.

P har varit gravid konstant sedan hon och J träffades för 3år sen så vi får väll se hur vardagen blir när det inte kretsar kring att vara gravid och föda barn även om jag inte tror att det stannar med Albatross.
Citera
2024-04-09, 20:16
Medlem
Citat:

Alba?

Tycker Iselin var mycket finare.

Tror nog de sköter sina egna konton. Men säkert skakigt förhållande med tanke på allt de gömmer undan.

Någon skrev att P får allt barnbidrag, det tror jag inte, L verkar vara ekonomiskt smart och vill nog lägga de pengarna på sina barn under sina veckor.
Att efterskänka det till P som har stora ekonomiska problem verkar inte troligt.

Jag undrar angående deras boende, kan det vara så, att det varit svårsålt, i dessa tider med hög ränta, och företaget som byggt hyr ut dem istället under några år och säljer när folk kan ta lån igen, med tanke på räntan. Märkligt att de fått ett hyreskontrakt hur som helst med betalningsanmärkningar och skulder.
Citera
2024-04-09, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
P har varit gravid konstant sedan hon och J träffades för 3år sen så vi får väll se hur vardagen blir när det inte kretsar kring att vara gravid och föda barn även om jag inte tror att det stannar med Albatross.

Nej, det lär bli någon halvdöd prematur till. Försäkringspengarna är ju mumma för detta smutsiga par, så varför sluta när du kan tjäna pengar samtidigt som du struntar i alla räkningar.
Citera
2024-04-09, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Alba?

Tror nog de sköter sina egna konton. Men säkert skakigt förhållande med tanke på allt de gömmer undan.

Någon skrev att P får allt barnbidrag, det tror jag inte, L verkar vara ekonomiskt smart och vill nog lägga de pengarna på sina barn under sina veckor.
Att efterskänka det till P som har stora ekonomiska problem verkar inte troligt.

Jag undrar angående deras boende, kan det vara så, att det varit svårsålt, i dessa tider med hög ränta, och företaget som byggt hyr ut dem istället under några år och säljer när folk kan ta lån igen, med tanke på räntan. Märkligt att de fått ett hyreskontrakt hur som helst med betalningsanmärkningar och skulder.

Jo men så är det säkert, Patricialjug la ju ut förut att deras hyresvärd vill att hon renoverar och köper fin inredning i rent reklamsyfte.

Känns så osäkert bara att fjanta runt i andrahand när man har sex ungar. Jag har fem barn och skulle ha tvärångest om jag visste att vi kommer bli hemlösa inom ett par år.
Citera
2024-04-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Alba?

Jag tror också L är ekonomisk smart och inte låter sig styras av P.

Det låter inte orimligt men hur i hela friden vill man leva så otryggt med så många barn??
Citera
2024-04-09, 20:46
Medlem
I slutet av 2020 gjorde L en årsresume på instagram där han skrev att det var det värsta året i hela hans liv då det varit lögner från närstående som gjort att han rasat och få gå till psykolog.

Så jag tror han är rätt nöjd med att han inte lever med denna närstående längre dvs p

Det som är lite förvånande är att Katrin zytomierska likat inlägget
Citera
2024-04-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
I slutet av 2020 gjorde L en årsresume på instagram där han skrev att det var det värsta året i hela hans liv då det varit lögner från närstående som gjort att han rasat och få gå till psykolog.

Så jag tror han är rätt nöjd med att han inte lever med denna närstående längre dvs p

Det som är lite förvånande är att Katrin zytomierska likat inlägget

Ja de va väl bla att P var otrogen osv. Säkert massa annat vi inte vet
Citera
2024-04-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Ja de va väl bla att P var otrogen osv. Säkert massa annat vi inte vet

Var hon otrogen med tölpen J eller var det någon annan stjärna som fick doppa i Upplands största hål?
Citera
2024-04-09, 22:06
Medlem
Citat:
Var hon otrogen med tölpen J eller var det någon annan stjärna som fick doppa i Upplands största hål?

Här i tråden skrev folk det var hennes pt

Jag minns hon reste med en kille mellan L och j . Hon la upp när de kysstes osv. Han hade också barn sen tidigare och de introducerade barnen för varandra, gick på tivoli osv. Han såg ut att vara från Mellanöstern men minns ej namnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in