2024-05-13, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Värt att tillägga att hennes egen förklaring på kontot var att hon hade en sjukdom då. Men sen fick hon samma sjukdom med Ebba också men då var det inte riktigt samma variant

På Facebook hade hon dock skrivit att det handlade om att det var en pojke
Var det inte samma immunisering? Jag tolkade det så och har även för mig att hon skrivit att det var samma eller i alla fall något som kräver så pass noga kontroller vilket det ju också vart. Jag såg en story om aborten och då handlade det om att hon inte var redo. Men två månader senare typ var kroppen redo att behålla.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-05-13 kl. 09:01.
Citera
2024-05-13, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Var det inte samma immunisering? Jag tolkade det så och har även för mig att hon skrivit att det var samma. Det har ju vart väldigt noga kontroller. Jag såg en story om aborten och då handlade det om att hon inte var redo. Men två månader senare typ var kroppen redo att behålla.
Okej för nu verkar alla såna inlägg vara borta. Nu finns ju bara de från att hon blev gravid med Ebba.
Citera
2024-05-13, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurre79
Okej för nu verkar alla såna inlägg vara borta. Nu finns ju bara de från att hon blev gravid med Ebba.
Ja det är nog inget som sparas bland höjdpunkterna.
Citera
2024-05-13, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ja det är nog inget som sparas bland höjdpunkterna.
Aha det var stories, trodde det låg i flödet. Då förstår jag. Tack för info.
Citera
2024-05-13, 12:59
Medlem
Men har P verkligen sagt att aborten var pga att det var fel kön?Eller har hon bara sagt att J önskade en tjej? Är väl trots allt två olika saker…
Citera
2024-05-13, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessn
Men har P verkligen sagt att aborten var pga att det var fel kön?Eller har hon bara sagt att J önskade en tjej? Är väl trots allt två olika saker…

Jo hon skrev att hon skämdes för sina känslor också men att det var så hon kände pga att ha förlorat en dotter
Citera
2024-05-13, 17:13
Medlem
Citat:
Har missat allt detta. Vad var det för sjukdom då?

Någon form av immunisering

Alltså bebisen var frisk det var p som hade immunisering
Citera
2024-05-13, 17:44
Medlem
Jag klarar inte av att se när Ebba ligger och kämpar med andningen. Tycker det är
Väldigt obehagligt att se. Även alla sladdar och allt gör mig illa till mods, måste klicka vidare hela tiden. Spelar ingen roll om det är en vacker låt i bakgrunden.
Citera
2024-05-13, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Jag klarar inte av att se när Ebba ligger och kämpar med andningen. Tycker det är
Väldigt obehagligt att se. Även alla sladdar och allt gör mig illa till mods, måste klicka vidare hela tiden. Spelar ingen roll om det är en vacker låt i bakgrunden.

Jag känner samma sak. Det är inte vackert utan bara väldigt tragiskt.
Citera
2024-05-13, 17:47
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89

Ja varför tog de bort respiratorn igen så snabbt. Hade väl varit bra om flickstackarn fick vila lite grann istället för att kämpa hela tiden
Citera
2024-05-13, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Ja varför tog de bort respiratorn igen så snabbt. Hade väl varit bra om flickstackarn fick vila lite grann istället för att kämpa hela tiden
Det tror jag i och för sig inte föräldrarna har nåt att säga till om. Det bestämmer nog läkarna efter vad dom tycker är lämpligt.
Citera
2024-05-13, 18:36
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Det tror jag i och för sig inte föräldrarna har nåt att säga till om. Det bestämmer nog läkarna efter vad dom tycker är lämpligt.

Jo såklart, tänkte mer varför läkarna gjorde det. Det ser ju så hemskt ut när hon kämpar så där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in