2024-07-30, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Varför försvarar du inte det barn som blir bortprioriterat av sin pappa? Både ekonomiskt och emotionellt.

Det kommer vi aldrig få ett vettigt svar om för, precis som vare sig Pannan eller Joakim kan snacka sig ur detta, så kan inte heller någon annan.

Det finns inget som helst försvar för att överge sin oskyldiga treåring bara för att man stöter på en ny partner.

Hoppas Pannans följare passar på att spana in Joakims IG och se hur mycket han faktiskt verkade älska sonen, hur mycket de umgicks även om det tagit slut med mamman- tills han träffade Pannan och hon förbjöd honom att ha kontakt med sonen.
Folk får passa på innan han raderar dessa bilder.

Gud vad Joakim kommer hata Pannan när han väl ligger på dödsbädden.
Citera
2024-07-30, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
För jag har absolut ingen aning om vad som hänt i relationen med T.

Men underhållet är okej att skippa tänker du?

Du påminner väldigt mycket om Pannan, hon vägrar också svara på "jobbiga" frågor.
Citera
2024-07-30, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Jag tror att det nog vore bäst om P blockar alla sina följare... För att vara på den säkra sidan liksom.

Ja kunde hon blocka mig så kan hon blocka vem som helst! 😂 Har som sagt aldrig skrivit något dumt till eller om henne men blev blockad för jag informerade om vad som gäller på stranden i Knäbäckshusen! 😂😂
Citera
2024-07-30, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Men underhållet är okej att skippa tänker du?

Du påminner väldigt mycket om Pannan, hon vägrar också svara på "jobbiga" frågor.

Du är den sista jag besvarar frågor ifrån.
Står fortsatt fast vid att du är en vidrig människa
Citera
2024-07-30, 01:29
Medlem
Citat:
Du är den sista jag besvarar frågor ifrån.
Står fortsatt fast vid att du är en vidrig människa

Vidrig människa är man när man överger sitt eget kött och blod för att få doppa i en sunkig hink och få bli lite internetkändis för en stund.

Men tack för svaret, du har precis förklarat för alla att du inte kan svara på frågan jag ställde och därmed kör en ren fokusförflyttning istället, ala Pannan (minus att kunna blocka då detta är ett fritt forum)

Ps, är det inte så alla PeDoFiL:er som blir tagna av Dumpen gör- så fort de får jobbiga frågor så kör de med en fokusförflyttning, dvs "men du då, men du då"!

Pannan och prins Värdelös Joakim gör exakt samma sak, och det tyder på att argumenten har tagit slut.

Efter dagens eskapader får man hoppas på att dumskallarna enbart fått solsting eller drabbats av en nedfallen gren från den avstängda stranden, då kanske de iaf repar sig 😍
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-07-30 kl. 01:38.
Citera
2024-07-30, 08:18
Medlem
Jag kan förstå om lilla t’s mamma inte vill att J träffar sin son nu. Jag menar, att komma en gång i halvåret och slita upp lilla T’s känslor om att ”nu är pappa här för mig igen” för att sedan försvinna igen ur hans liv. Det är hon som måste ta ansvar för hans mående i slutändan.
Det äcklar mig.
Citera
2024-07-30, 09:08
Medlem
Citat:

Varför diskuterar du då?
Citera
2024-07-30, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Varför diskuterar du då?

Jag har inte tagit någon diskussion om T
Citera
2024-07-30, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vidrig människa är man när man överger sitt eget kött och blod för att få doppa i en sunkig hink och få bli lite internetkändis för en stund.

Men tack för svaret, du har precis förklarat för alla att du inte kan svara på frågan jag ställde och därmed kör en ren fokusförflyttning istället, ala Pannan (minus att kunna blocka då detta är ett fritt forum)

Ps, är det inte så alla PeDoFiL:er som blir tagna av Dumpen gör- så fort de får jobbiga frågor så kör de med en fokusförflyttning, dvs "men du då, men du då"!

Pannan och prins Värdelös Joakim gör exakt samma sak, och det tyder på att argumenten har tagit slut.

Efter dagens eskapader får man hoppas på att dumskallarna enbart fått solsting eller drabbats av en nedfallen gren från den avstängda stranden, då kanske de iaf repar sig 😍

Fast jag anser att din fråga inte är värd att besvara, du skjuter dig rätt bra i foten faktiskt.
Du undrar varför jag inte försvarar T som inte har yttrat ett ont ord? Varför skriver du nedlåtande kommentarer om pannans barn både till personlighet samt utseende isåfall? De har ju heller inte yttrat ett ont ord.

Jag anser att diskutera med dig är en död väg att gå, du är fylld med hat och hade de andra följarna här inne FruKrokodil fått ta del utav info om exempelvis din man och din ena dotter så hade det nog vart annat ljud i pipan
Det är som sagt var rätt lätt att hitta info om medlemmar här i tråden, man behöver inte vara någon kommisarie för det.
Citera
2024-07-30, 10:25
Medlem
Citat:
Kan du komma på något scenario som gör det okej att man låter sina underhållskostnader gå till kronofogden?
Citera
2024-07-30, 10:27
Medlem
Citat:
Kan du komma på något annat scenario som gör det okej att man umgås och leker med sina andra barn och andras barn och LÄGGER UPP detta för allmän beskådan med vetskapen om att det finns en liten pojke någon annanstans i Sverige som inom en ganska snar framtiden själv kan gå in på instagram och se sin papp ge tid och åt alla dessa andra barn men inte åt en själv?
Citera
2024-07-30, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Kan du komma på något annat scenario som gör det okej att man umgås och leker med sina andra barn och andras barn och LÄGGER UPP detta för allmän beskådan med vetskapen om att det finns en liten pojke någon annanstans i Sverige som inom en ganska snar framtiden själv kan gå in på instagram och se sin papp ge tid och åt alla dessa andra barn men inte åt en själv?

Återigen, jag vet inte varför situationen med T ser ut som den gör. Jag vet inte om det är J’s val att inte träffa sin son eller om det är mamman till T.
Så jag kan inte uttala mig om vad som är rätt eller fel i deras situation.
Givetvis om det skulle vara J’s beslut att överge sin son så hade det vart överjävligt men återigen så vet jag ingenting om deras situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in