2024-11-20, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Man får ju också komma ihåg att han är ju utbildad snickare baserat på hans info på IG
Varför jobbar han inte då 🤔
Citera
2024-11-20, 07:36
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Varför jobbar han inte då 🤔
För att han vabbar den dödssjuka prematuren.
Citera
2024-11-20, 16:14
Medlem
Hahahaha den där jävla julstjärnspektaklet fick mig att nästan ramla ur sjukhussängen av flatskratt.
Det var det absolut fulaste jag sett i mitt liv, tacka Sveriges snickeriförbund att deras senaste stjärnskott är hemma och vabbar istället för att göra bort hela kåren 😂😂😂
Citera
2024-11-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahahaha den där jävla julstjärnspektaklet fick mig att nästan ramla ur sjukhussängen av flatskratt.
Det var det absolut fulaste jag sett i mitt liv, tacka Sveriges snickeriförbund att deras senaste stjärnskott är hemma och vabbar istället för att göra bort hela kåren 😂😂😂

😂😂
Hur postar man bilder här?
Tog en screenshot på stjärnan för att skratta åt, så jag kan lägga upp en bild på spektaklet
Citera
2024-11-21, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
😂😂
Hur postar man bilder här?
Tog en screenshot på stjärnan för att skratta åt, så jag kan lägga upp en bild på spektaklet
Det går nog inte att posta bilder här, vad jag vet.
Citera
2024-11-21, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Krya på dig!
Jag tänker att han kanske borde vara ute och jobba som snickare och passa på att lära sig, istället för att släpa runt hemma när det inte behövs.
Bebins tillstånd kräver väl inte två vårdnadshavare hemma dygnet runt...
Citera
2024-11-21, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Krya på dig!
Jag tänker att han kanske borde vara ute och jobba som snickare och passa på att lära sig, istället för att släpa runt hemma när det inte behövs.
Bebins tillstånd kräver väl inte två vårdnadshavare hemma dygnet runt...

Det var nog många månader sen som J kunde ha börjat jobba igen. Men varför jobba när man kan vara hemma och få pengar ändå? 🙄
Citera
2024-11-21, 09:30
Medlem
https://imgur.com/a/dUhD1Dp

Vet inte om detta går att se 🌟
Citera
2024-11-21, 10:03
Medlem
Citat:

Gick väldigt bra att se. Önskar jag slapp haha
Citera
2024-11-21, 10:13
Medlem
Citat:

Nej men herregud. Fruktansvärt ful 😮
Citera
2024-11-21, 11:19
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Det var nog många månader sen som J kunde ha börjat jobba igen. Men varför jobba när man kan vara hemma och få pengar ändå? 🙄
Sätter min högra armbåge på att han inte kommer börja jobba som snickare sen.
Kanske slår han till med en utbildning till, till något som han inte ska jobba med sen.
Varför kan han inte jobba med det han gjorde innan han träffade P?
Citera
2024-11-21, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Sätter min högra armbåge på att han inte kommer börja jobba som snickare sen.
Kanske slår han till med en utbildning till, till något som han inte ska jobba med sen.
Varför kan han inte jobba med det han gjorde innan han träffade P?

Såvitt jag minns så blev han avskedad för att han tog lån ifrån stället han jobbade på, som han ej betalade tillbaka. Plus att jag tror att de sa att man inte kunde ha en sådan förtroendetjänst som han hade (försäkringsrådgivare) när han inte skötte sin egna ekonomi. Så han verkade inte ha så mycket till val än att försöka att sadla om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in