2024-11-17, 21:16
Medlem
Nu kanske jag är ute och cyklar men sorg eller plötslig död av närstående är väl ändå psykisk ohälsa?
Vid plötslig död av närstående framförallt barn så e väl knappast så att man mår bra i sin psykiska hälsa.. meeeeen sen vet ju hon bäst.

Tänker att hon int3 direkt har en hälsosam syn på vad fan psykisk hälsa/ohälsa är.. å sen lever i förnekelse. Lider man inte av psykisk ohälsa så postar man inte bilder av sitt döda spädbarn, man lägger inte upp videos när man gråter med sitt döda barn i sin famn (vilket såklart alla skulle göra, gråta alltså. Men sen har de flesta en spärr där man inte postar det på insta för att få likes).

Min dotter dog 10 timmar efter födseln för 10 år sen i år. Det är jag och mitt ex (hennes pappa) som har sett henne avliden. Inte mina föräldrar eller nära familj och framförallt inte jävla instagram!!! Hemska människa. Och jag mjölkar inte likes på insra pga den händelsen! Snälla!
Citera
2024-11-17, 21:46
Medlem
På hennes frågestund vill hon få det och framstå som att hon är så nöjd med sitt boende, vill bara leva i nuet och har inga drömmar längre. Nej hon kan ju inte det längre med tanke på att hon har satt sig ekonomiskt i skiten. 💩 går inte drömma lika stort längre.
Citera
2024-11-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
På hennes frågestund vill hon få det och framstå som att hon är så nöjd med sitt boende, vill bara leva i nuet och har inga drömmar längre. Nej hon kan ju inte det längre med tanke på att hon har satt sig ekonomiskt i skiten. 💩 går inte drömma lika stort längre.

Ja konstigt att hon inte nämner att hon drömmer om att bli skuldfri
Citera
2024-11-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ja konstigt att hon inte nämner att hon drömmer om att bli skuldfri

Hon har en annan världsbild än vad vi har. Ännu mer tecken på att hon inte är helt frisk och jag står fast vid att hon har väldigt många narcissistiska drag.
Citera
2024-11-18, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu
Stjärnan… 😂
Den är..... inte vacker precis🙈
Citera
2024-11-18, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Hon har en annan världsbild än vad vi har. Ännu mer tecken på att hon inte är helt frisk och jag står fast vid att hon har väldigt många narcissistiska drag.

Hon kan ju inte erkänna att hon har skulder
Citera
2024-11-18, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Den är..... inte vacker precis🙈

När jag såg den så sa jag rakt ut "nej fy fan vilken ful" 😂😂😂
Citera
2024-11-18, 07:27
Medlem
Verkligen jätteful stjärna.
Fattar inte riktigt hur man kan misslyckas med en så enkel sak.
Citera
2024-11-18, 22:53
Medlem
Varför är J fortfarande hemma? Lever de fortfarande bidrag från försäkringskassan pga E?
Citera
2024-11-18, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Verkligen jätteful stjärna.
Fattar inte riktigt hur man kan misslyckas med en så enkel sak.

Man får ju också komma ihåg att han är ju utbildad snickare baserat på hans info på IG
Citera
2024-11-18, 22:59
Medlem
Haha. Och J senaste inlägg på IG märker man att det är P som har skrivit ihop hans text. Syns så tydligt. Har hon tagit över hans telefon/ konto helt och hållet? Bådar inte gott.
Citera
2024-11-19, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Varför är J fortfarande hemma? Lever de fortfarande bidrag från försäkringskassan pga E?

Japp, det gör dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in