2024-11-03, 23:26
Medlem
Glömde bort den här pärlan som påminner om hur påläst Pannan är, nu när vi är inne på skärmtid vs barnuppfostran 😂😂

Jäklar vilket skit hon fick efter detta men hon raderade alla negativa kommentarer och blockade folk till höger och vänster.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...farlig-strand/
Citera
2024-11-04, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Jag har för mig att de hade kontrakt på 4år och har inte ens bott 1.5 år så ja det brinner inte i knutarna än... Men det blir jobbigare att flytta ju äldre barnen blir om de inte hittar ett nytt boende på samma ort.

Kollade upp det och de flyttade in i "max fyra års kontrakt" 2021 så de blir av med bostaden 2025 vilket är väldigt snart.

Säkert därför de är extra stingsliga just nu och försöker fokusförflytta tills de kräks av ångest.

Vilken jäkla ångest för barnen hennes, att inte veta vad de ska ta vägen.

Här är dessutom slutpriserna på deras grannars hus som säljs som smör nu när området äntligen fått gräsmatta och mindre byggtrafik.

https://www.booli.se/sok/slutpriser?areaIds=376756

Kanske man ska gå på visningen när Pannans hus ska säljas det är skönt med en investering att hyra ut till några som iaf får behålla sin spjälsäng och ingen lär bli nöjdare än grannarna när KF slutar att åka förbi varannan månad.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-11-04 kl. 00:37.
Citera
2024-11-04, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tror inte det blir så svårt de fick ju denna och förra via följare och det går ju att ta samma väg igen

Tveksamt om det kommer fram att de inte gör rätt för sig som det stått om i denna tråden
Citera
2024-11-04, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kollade upp det och de flyttade in i "max fyra års kontrakt" 2021 så de blir av med bostaden 2025 vilket är väldigt snart..

Det stämmer inte. Hon flyttade in i nuvarande hus i juli 2023
Citera
2024-11-04, 00:44
Medlem
Citat:
Glömde bort den här pärlan som påminner om hur påläst Pannan är, nu när vi är inne på skärmtid vs barnuppfostran 😂😂

Jäklar vilket skit hon fick efter detta men hon raderade alla negativa kommentarer och blockade folk till höger och vänster.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...farlig-strand/

Haha det var då jag blev blockad, det enda jag hade skrivit var att man inte fick beträda stranden! 😅😂 Sen gick jag in här och skrev om hur hon blockade mig för det. Då började hon skriva hotfulla meddelanden till mig! Hade aldrig skrivit något dåligt om henne här även om jag hade en del tankar om henne. Mitt enda inlägg här var typ till försvar för henne och mig blockade hon! 😂😂😂 Efter det blev det mer intressant att hänga här och verkligen ta del av vad andra tycker och de har övertygat mig! 😅
Citera
2024-11-04, 00:49
Medlem
Citat:
Kollade upp det och de flyttade in i "max fyra års kontrakt" 2021 så de blir av med bostaden 2025 vilket är väldigt snart.

Säkert därför de är extra stingsliga just nu och försöker fokusförflytta tills de kräks av ångest.

Vilken jäkla ångest för barnen hennes, att inte veta vad de ska ta vägen.

Här är dessutom slutpriserna på deras grannars hus som säljs som smör nu när området äntligen fått gräsmatta och mindre byggtrafik.

https://www.booli.se/sok/slutpriser?areaIds=376756

Kanske man ska gå på visningen när Pannans hus ska säljas det är skönt med en investering att hyra ut till några som iaf får behålla sin spjälsäng och ingen lär bli nöjdare än grannarna när KF slutar att åka förbi varannan månad.

Nej de flyttade väl in förra året?
Citera
2024-11-04, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Nej de flyttade väl in förra året?

Skojar du? Har gått utifrån hennes IG och då flyttade de till Bålsta juli 2021?
Och kollar man på bilderna så är det något villaliknande som ser ut som det hon bor i nu.
Men! Har jag fel så tar jag det, trodde på allvar inte att en småbarnsförälder kunde flytta så himla ofta med tanke på hur jobbigt det blir för barnen att ryckas upp hela tiden. Men inget förvånar mig iof när det handlar om detta oansvariga par.
Citera
2024-11-04, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Haha det var då jag blev blockad, det enda jag hade skrivit var att man inte fick beträda stranden! 😅😂 Sen gick jag in här och skrev om hur hon blockade mig för det. Då började hon skriva hotfulla meddelanden till mig! Hade aldrig skrivit något dåligt om henne här även om jag hade en del tankar om henne. Mitt enda inlägg här var typ till försvar för henne och mig blockade hon! 😂😂😂 Efter det blev det mer intressant att hänga här och verkligen ta del av vad andra tycker och de har övertygat mig! 😅

Japp, Pannan blir otroligt sur när någon säger emot henne. Då försvinner den påklistrade glorian och hennes rätta hatiska sida kommer fram.
Läser man alla kommentarer på BB så är det fler som råkat ut för hennes äkta jag.

Hon är riktigt obehaglig mot människor men då hon inte har en susning om vad hon håller på med och är för trögtänkt för att ens göra en bra research så skrattar man bara åt hennes försök att hota/skrämma folk till tystnad.
Citera
2024-11-04, 01:05
Medlem
Citat:
Skojar du? Har gått utifrån hennes IG och då flyttade de till Bålsta juli 2021?
Och kollar man på bilderna så är det något villaliknande som ser ut som det hon bor i nu.
Men! Har jag fel så tar jag det, trodde på allvar inte att en småbarnsförälder kunde flytta så himla ofta med tanke på hur jobbigt det blir för barnen att ryckas upp hela tiden. Men inget förvånar mig iof när det handlar om detta oansvariga par.
Förra huset låg också i Bålsta. De flyttade till detta hus juli 2023 både enligt ratsit och hennes egen instagram.
Citera
2024-11-04, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Förra huset låg också i Bålsta. De flyttade till detta hus juli 2023 både enligt ratsit och hennes egen instagram.

Jag köper det! Såg lika ut och jag förutsatte att en sexbarnsfamilj inte kan flytta så ofta som hon uppenbarligen gör, riva upp barnen från hem till hem och snabbt verkar det gå också.

Men som sagt, då hennes nya kontrakt är på MAX fyra år och säkerligen förlängs med ett par månader i taget så är det garanterat väldigt svettigt i stugan just nu. Särskilt då bostäderna runtomkring nu säljs i rasande fart.

Hon verkar hyra av en BRF och de tjänar inget på att ha hennes jättefamilj boendes där och slita på huset mer än nödvändigt.
Citera
2024-11-04, 01:21
Medlem
Jag har bara följt Pannan sen Ilse då jag bidrog till hennes insamling gällande gravsten etc (vilket jag djupt ångrar idag då jag vet hur hon blåste folk och vägrade redovisa).

Men kan inte ni som följt henne längre berätta hur det var förut, innan hon började flytta runt som en rotlös sommarfågel och stenhårt satte sig i skiten med miljonskulder (tillsammans med Joakim).

Har hon alltid varit en charlatan eller är det bara senaste åren?
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-11-04 kl. 01:24.
Citera
2024-11-04, 01:24
Medlem
Citat:

Men som sagt, då hennes nya kontrakt är på MAX fyra år och säkerligen förlängs med ett par månader i taget så är det garanterat väldigt svettigt i stugan just nu. Särskilt då bostäderna runtomkring nu säljs i rasande fart.

Hon verkar hyra av en BRF och de tjänar inget på att ha hennes jättefamilj boendes där och slita på huset mer än nödvändigt.

Ja nu när räntorna går ner så tar bostadsmarknaden fart igen så frågan är hur kontraktet ser ut, om det är på ett år i taget eller om hon blivit lovad 4år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in