2025-01-18, 00:24
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Du är så extremt sorglig, du mår verkligen inte bra. Hoppas om ni har några män att de lämnar er snart, kan inte vara kul att vara ihop med sådana bittra f”””” som här i gruppen.

När ska du fatta att dina jävla härskartekniker inte biter på EN ENDA JÄVEL här.
Helvete, du är så jävla korkad.
Vi slipper Grynetss, tack och lov, kan vi inte få slippa dig också?
Citera
2025-01-18, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Du är så extremt sorglig, du mår verkligen inte bra. Hoppas om ni har några män att de lämnar er snart, kan inte vara kul att vara ihop med sådana bittra f”””” som här i gruppen.

Kan inte heller vara så kul att vara ihop med bottenskrapet J. Men vissa har inte råd att vara petiga.
Citera
2025-01-18, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Kan inte heller vara så kul att vara ihop med bottenskrapet J. Men vissa har inte råd att vara petiga.

Hahah nej, jag tänder iaf inte på män som har barnröst trots att de är över 30 år. Nu lät han ju så redan innan kastreringen, annars hade man kunnat skylla på den.
Pannan snöpte honom mentalt långt innan så han smyger runt där med ett fånleende och rödvinsglaset i högsta hugg.
Får hoppas att Pannan är packad nog att låta han få sova i samma säng inatt. Det verkar han behöva 😅
Citera
2025-01-18, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Idag blev det rödvin redan under eftermiddagen enligt Hallerheims stories. Kan ju tycka att det är lite väl tidigt på dagen om man nu inte är alkis.

Men, hade jag haft samma kronofogdepost att öppna så kanske även jag tagit mig en dagsfylla var och varannan dag.

Ja jag såg glaset när barnen sjöng
Citera
2025-01-18, 11:43
Medlem
Notera också att J skriver ”kommer hem från en hård jobbvecka..” tufft att vara tillbaka i verkligheten efter att ha vabbat alldeles för länge 🤣 skulle vilja veta vad den hårda arbetsveckan bestod av, jävla latmask!
Citera
2025-01-18, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Ja jag såg glaset när barnen sjöng

La också märke till vinglaset på soffkanten i reelen.

Tror inte att de är så illa med dem som A lagare, men personligen så tycker jag att de dricker för ofta när de har så pass små barn.
Citera
2025-01-18, 15:39
Medlem
”Hemmagjord fiskgratäng”. Skulle det var något imponerande? Exklusivt? Potatismos med lite fisk i sås i mitten…
Citera
2025-01-18, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
”Hemmagjord fiskgratäng”. Skulle det var något imponerande? Exklusivt? Potatismos med lite fisk i sås i mitten…
Håller med. Vardagsmat jag alltid gör själv. Skriver man så måste man vara van att köpa färdigt eller aldrig tillagar.
Citera
2025-01-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Håller med. Vardagsmat jag alltid gör själv. Skriver man så måste man vara van att köpa färdigt eller aldrig tillagar.

Fast jag tycker de verkar laga mycket mat från grunden? Och det ser gott ut också 😊
Citera
2025-01-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Fast jag tycker de verkar laga mycket mat från grunden? Och det ser gott ut också 😊
Jo den såg jättegod ut, men jag är väl en av få som tycker att det är löjligt att kalla vanliga rätter för hemmagjorda...vad är det för fel på "fiskgratäng?"
Citera
2025-01-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600

Ja men det kan jag hålla med om. Sen kanske de inte har så många alternativ då hålan de bor i knappast är en snabbmatsmetropol.
Citera
2025-01-19, 17:26
Medlem
Har killen tagit bort sin fina sida med sina snickerier?

Undrar också varför lösöre som säljs på Sociala medier inte blir utmätta av kronofogden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in