2025-02-09, 21:56
Medlem
Jag undrar fortfarande hur det gick med hennes tänder som hon skulle rätta till? Något samarbete. Har någon sett ett slutresultat? Eller var det ett av de samarbeten som i början var "sååå hiiimla braa" enligt Pannan men som i slutändan var skit?
Citera
2025-02-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Jag undrar fortfarande hur det gick med hennes tänder som hon skulle rätta till? Något samarbete. Har någon sett ett slutresultat? Eller var det ett av de samarbeten som i början var "sååå hiiimla braa" enligt Pannan men som i slutändan var skit?
Hade några jag följde som gjorde reklam för samma sak. Inte en enda av de har återkommit med resultat och det är garanterat bara plojj 😊
Citera
2025-02-10, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Hade några jag följde som gjorde reklam för samma sak. Inte en enda av de har återkommit med resultat och det är garanterat bara plojj 😊
Ploj? Du menar scam?
Citera
2025-02-10, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ploj? Du menar scam?
Japp
Citera
2025-02-10, 11:16
Medlem
Citat:
Japp
Okej. Ja annars hade hon ju lagt upp mer om det. Plötsligt bara tyst.
Citera
2025-02-10, 21:43
Medlem
Ojdå har lille fjanten Joakim hela 38,1 temp!
Förstår att han mår så dåligt och inte kan göra annat än tycka synd om sig själv.
Stackars hans arbete som inte får ta del av hans fantastiska snickarförmåga.
Citera
2025-02-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714

Det där har jag glömt bort, var det samma skitklinik i Turkiet som massvis med D-influensers fick rabatt på? De som sågade ner tänderna till små stubbar och sen klistrade på allmäntoalett-vita fasader?

Pannan ler ju sällan så man ser tänderna på henne men är de så illa eller ville hon bara tjäna några hundralappar på samarbete?
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-02-10 kl. 22:19.
Citera
2025-02-10, 22:38
Medlem
En annan sak. Varför finns det en madrass i det nya huset?
Bara ställd där obäddad på golvet i ett random rum mitt mellan alla påbörjade renoveringsobjekt?
Inga som helst andra möbler men madrassen var tydligen viktig att släpa dit fort som fan.

Pannan nämnde ju iof att Joakim var "hemma sjuk i den andra bostaden" så gissar att de behöver en paus från varandra.

Med tanke på hur madrassen såg ut så skulle det inte förvåna mig det minsta om Pannan rumlat runt ordentligt där med resten av sina Tinder-ragg, medans Joakim passar alla hennes ungar.

Tacka fan att han har hetsat upp sig till hela 38,1 i feber 😂😂
Citera
2025-02-11, 00:29
Medlem
Oj det här med madrassen den sved minsann 😂

Utöver Pannans egen fantasi om vem jag är (är det gång nummer tio, orkar inte ens kolla vad för stackare som hängs ut denna gång, absolut ingen bryr sig ) eller vad tros madrassen användas för?

Jag har haft dubbla boenden lite då och då men aldrig släpat fram en madrass som första och enda möbel.

Är familjens ekonomi såpass illa att madrassen rent av kan inbringa skatteavdrag för inkomst av tjänst?
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-02-11 kl. 00:38.
Citera
2025-02-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det där har jag glömt bort, var det samma skitklinik i Turkiet som massvis med D-influensers fick rabatt på? De som sågade ner tänderna till små stubbar och sen klistrade på allmäntoalett-vita fasader?

Pannan ler ju sällan så man ser tänderna på henne men är de så illa eller ville hon bara tjäna några hundralappar på samarbete?
Nej det var nån skena som skulle bäras majoriteten av dygnets timmar ochbsedan bytas ut till en annan så småningom. Men hörde inget mer om det

Madrassen tog de till huset när de fick nycklarna för att fira första natten med bubbel, brasa och börja måla.
Citera
2025-02-11, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Oj det här med madrassen den sved minsann 😂

Utöver Pannans egen fantasi om vem jag är (är det gång nummer tio, orkar inte ens kolla vad för stackare som hängs ut denna gång, absolut ingen bryr sig ) eller vad tros madrassen användas för?

Jag har haft dubbla boenden lite då och då men aldrig släpat fram en madrass som första och enda möbel.

Är familjens ekonomi såpass illa att madrassen rent av kan inbringa skatteavdrag för inkomst av tjänst?
Hur vet du att det sved? Har jag missat att hon försökt hänga ut folk igen?
Citera
2025-02-11, 18:12
Medlem
Citat:
Nej det var nån skena som skulle bäras majoriteten av dygnets timmar ochbsedan bytas ut till en annan så småningom. Men hörde inget mer om det

Madrassen tog de till huset när de fick nycklarna för att fira första natten med bubbel, brasa och börja måla.
Givetvis med bubbel eftersom dom är alkoholister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in