2024-10-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siljansleden
Haha eller hur, riktig hare!

Den där tjejmilen hon tränar till blir nog inga svårigheter😮‍💨
Citera
2024-10-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej det går lite rundgång just nu. Samma skit varje dag dvs KF vill fortfarande ha pengar, det gamla prematura barnet är fortfarande dött, Joakim betalar fortfarande inget underhåll eller besöker sin son och folk socanmäler familjen "helt utan anledning" 😮‍💨

Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Den där tjejmilen hon tränar till blir nog inga svårigheter😮‍💨

Med den tiden så har hon ju chansen att vinna hela tjejmilen😂😂
Citera
2024-10-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Med den tiden så har hon ju chansen att vinna hela tjejmilen😂😂

Eller så ljuger hon som vanligt!
Men ska bli spännande att se när Pannan passerar alla Gambianer på nästa Stockholms maraton 🐀
Citera
2024-10-11, 20:55
Medlem
Citat:
Eller så ljuger hon som vanligt!
Men ska bli spännande att se när Pannan passerar alla Gambianer på nästa Stockholms maraton 🐀

Springer själv tjejmilen, så hoppas jag ser henne🫢
Citera
2024-10-13, 23:44
Medlem
Försöker Pannan döda all kritik med sitt dödströtta content.
Vem fan vill se henne och Slappis fortfarande släpa runt på den dödligt sjuka prematuren till kreti och pleti samt fortfarande få betalt för att vara hemma med henne båda två - med full vab.

Tänk att ungen snart är sju månader och de har ännu inte tagit ut en dag i fp.

Riktigt listiga parasiter de där två 🤢🤮
Citera
2024-10-14, 03:41
Medlem
Citat:
Vem fan vill se henne och Slappis fortfarande släpa runt på den dödligt sjuka prematuren till kreti och pleti samt fortfarande få betalt för att vara hemma med henne båda två - med full vab.

Tycker fortfarande bebisen inte ser ut att hänga med lika mycket i blicken som varken jämnåriga eller mycket yngre bebisar. Absolut att hon ler lite och ser sig om, men ingen riktig gnista?
Citera
2024-10-14, 03:42
Medlem
Citat:

P är ju vän med TW, men P och Linn verkar inte vara vänner… hur känner P och TW varandra? Varför har inte P och Linn lärt känna varandra? De skulle nog kunna ge varandra massa idéer på totalt värdelösa saker att ha som content.
Citera
2024-10-14, 03:42
Medlem
Citat:

Ja det är så man mår illa! När vårt barn skulle genomgå öppen hjärtkirurgi så tyckte fk att en av oss kunde ta semester. Vi blev sjukskrivna båda långt om länge men i Max 1-2 veckor sen fick en av oss ta hand om barnet som fortfarande var sjukt hemma!
Citera
2024-10-14, 04:24
Medlem
Vi vet ju faktiskt inte säkert om båda fortfarande vabbar (även om dom säger det!) kan ju lika gärna vara så att J är arbetslös nu.
Tror att han kommer ta ut fp och hon ”jobbar” med sina sociala medier för att båda ska kunna vara hemma och dra några år till.
Citera
2024-10-14, 12:51
Medlem
Citat:
Hur vet man att Patriciasrum aka Pannan ljuger?
- hon öppnar munnen 😮‍💨

Är du här också och mobbar!? ETT INLÄGG TILL FRÅN DIG OM NÅGON OCH JAG KOMMER SKÄMMA UT DIG!!! DET RÄCKER MED DIN MOBBNING PÅ ANDRA UNGA TJEJER. DIN MISSLYCKADE KÄRRING.
Citera
2024-10-14, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Tycker fortfarande bebisen inte ser ut att hänga med lika mycket i blicken som varken jämnåriga eller mycket yngre bebisar. Absolut att hon ler lite och ser sig om, men ingen riktig gnista?
Jag tycker att hon ser ut att hänga med, däremot inte rent motoriskt om man jämför med en 7-månaders (av det jag sett, verkligheten kanske är en annan) men P skriver att hon utvecklas precis som förväntat. Så jag antar att där inte finns nån oro.
Ska hon korrigeras 3 mån kanske det inte är så konstigt dock.

Ni som har koll på korrigering; ska man jämföra en som levt 3 månader längre utanför magen med en 4-månaders och dess motoriska förmåga? Har inte det barnet ändå tränat kroppen mer? Så tänkte jag med min för tidigt födda dotter. Även om dessa barn legat mkt första tiden.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-10-14 kl. 13:47.
Citera
2024-10-14, 14:28
Medlem
Nu ska det köpas löparskor för 2000 kr också. Tur pengarna rullar in som dom ska ✌️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in