2024-08-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Det va de sjukaste jag sett.
Har inte följt så länge, men fattat att deras dotter avlidit. Sjukt beklagligt. Men tog dom med de avlidna barnet hem från bb?
Detta var nog dagen före begravningen, då tog dom hem henne och sedan fick de äldsta syskonen hjälpas åt att bädda ner henne i kistan. Detta finns att se i sparade storys om Ilse.
Citera
2024-08-21, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Det va de sjukaste jag sett.
Har inte följt så länge, men fattat att deras dotter avlidit. Sjukt beklagligt. Men tog dom med de avlidna barnet hem från bb?
Inte lika beklagligt som det är att abortera fullt friska bebisar på grund av fel kön och att utesluta en livs levande pojke (Js förstfödde son) ur familjen.
Kan tyvärr inte känna medkänsla för någon som behandlar ett oskyldigt barn som luft. Det är inte synd om P eller beklagligt för henne alls. Däremot är det extremt synd och beklagligt för alla de barn som aldrig fick en chans på grund av fel kön bland annat och även det barnet som faktiskt existerar men inte längre får träffa sin pappa.
Citera
2024-08-21, 18:10
Medlem
P visar kläder hon köpt. "Här har vi ett fint set", så säger dottern: fy fan vad fult.

Man ser P's min och sen tar klippet slut 😂😂
Citera
2024-08-21, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
P visar kläder hon köpt. "Här har vi ett fint set", så säger dottern: fy fan vad fult.

😂😂😂
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-08-21 kl. 18:37.
Citera
2024-08-21, 19:41
Medlem
Kanske redan skrivits om, men hur gick det med hennes tandställning? Följer henne inte så noga längre men tänderna ser inte skitraka ut än?
Citera
2024-08-21, 20:21
Medlem
Citat:

HAHA 😂
Citera
2024-08-21, 20:21
Medlem
Citat:

Hahaha den där är en klassiker!! Vad är det för språk hon lärt sina barn??
Gissar att tidigare grannar haft rätt i att det är som att bo bredvid Skansenakvariet 🐒🐊🦎🦂
Citera
2024-08-21, 20:24
Medlem
Citat:

Ja den blicken hade nog kunnat döda! 🥶 Man ser hur hon direkt böjer sig fram för att pausa inspelningen. Antar att dottern eller det kan även vara sonen sedan fick stränga order om att vara tyst resten av inspelningen. Jag hade nog valt att inte ens lägga ut det klippet! 🤪
Citera
2024-08-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja den blicken hade nog kunnat döda! 🥶 Man ser hur hon direkt böjer sig fram för att pausa inspelningen. Antar att dottern eller det kan även vara sonen sedan fick stränga order om att vara tyst resten av inspelningen. Jag hade nog valt att inte ens lägga ut det klippet! 🤪

Är det kvar för kan inte se det.
Citera
2024-08-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Är det kvar för kan inte se det.

Ja, det är när hon öppnar paket 3, del 2 😅
Citera
2024-08-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ja, det är när hon öppnar paket 3, del 2 😅

Nu såg jag, haha 😂 😂
Citera
2024-08-21, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Inte lika beklagligt som det är att abortera fullt friska bebisar på grund av fel kön och att utesluta en livs levande pojke (Js förstfödde son) ur familjen.
Kan tyvärr inte känna medkänsla för någon som behandlar ett oskyldigt barn som luft. Det är inte synd om P eller beklagligt för henne alls. Däremot är det extremt synd och beklagligt för alla de barn som aldrig fick en chans på grund av fel kön bland annat och även det barnet som faktiskt existerar men inte längre får träffa sin pappa.

+1 på den! Känner tyvärr noll medkänsla när man aborterar ett friskt barn efter Ilses död pga kön. OCH! Skiter fullständigt i Js förstfödde. Alltså vad i helv*te håller han på med? Vad är det för jävla mes till ”karl”? Skaffa inte en enda unge till om du inte ens kan ta hand om din första? Nej bara nej?
Pannan är så narcissistisk så det står härliga till 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in