2024-08-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det blir ju spännande att se vad hon får för omdömen på Vinted efter den här omgången då!

Vadå? Hon har alltså skaffat en ny vinted för denna batch? Fyfan va fult.
Citera
2024-08-12, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Vadå? Hon har alltså skaffat en ny vinted för denna batch? Fyfan va fult.
Japp det står att hon har 0 omdömen! Därför är det extra spännande att se om hon skärper till sig nu då så hon kan få lite bättre omdömen i fortsättningen! 😁
Citera
2024-08-12, 18:19
Medlem
Har hon kvar sitt gamla vintedkonto?
Citera
2024-08-12, 18:26
Medlem
Deras användarvillkor säger tydligt att man ej får ha flera konton OM det inte blivit hackat, då kan dom blockera och man får skapa ett nytt.. Så är någon på hugget så ligger hon risigt till.. Någon på hugget? 😅
Citera
2024-08-12, 19:25
Medlem
Citat:
Deras användarvillkor säger tydligt att man ej får ha flera konton OM det inte blivit hackat, då kan dom blockera och man får skapa ett nytt.. Så är någon på hugget så ligger hon risigt till.. Någon på hugget? 😅

Jag använder inte Vinted men vad heter hon där? Både gamla och nya kontot?
Citera
2024-08-12, 19:27
Medlem
Citat:

Eller så vill radarparet försöka mörka försäljningssiffrorna som ska redovisas till Skatteverket av Vinted?? Någon kanske har tipsat kronofogden om det hehe.
Citera
2024-08-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det blir ju spännande att se vad hon får för omdömen på Vinted efter den här omgången då!

Poppar popcorn 🍿😁😆
Citera
2024-08-12, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag använder inte Vinted men vad heter hon där? Både gamla och nya kontot?

Jag vet faktiskt inte.. nån kanske vet ? Tror dock inte man får radera gamla kontot och starta nytt heller.
Citera
2024-08-12, 20:40
Medlem
Citat:
Jag vet faktiskt inte.. nån kanske vet ? Tror dock inte man får radera gamla kontot och starta nytt heller.

patriciasrum
Det gamla kontot är borta
Citera
2024-08-12, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
patriciasrum
Det gamla kontot är borta

Men vad smidigt!
Patriciasrum gör bort sig först genom att bedra folk som vanligt och sen skaffar hon bara ett nytt konto för att bedra ännu ett gäng.

Är de så fattiga nu så de återigen måste ge sig på privatpersoner?
Citera
2024-08-12, 23:17
Medlem
Har anmält hennes konto på vinted. Att hon ens har mage och tro sig komma undan.
Citera
2024-08-13, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Har anmält hennes konto på vinted. Att hon ens har mage och tro sig komma undan.

Bra där! Jag är inte aktiv på Vinted och har ingen aning om hur det fungerar men om Vinted fungerar som Tradera/blocket etc så ska man fan inte bara kunna blåsa folk hur som helst genom att bara skaffa nya konton.

Är man en normal människa och gör rätt för sig, dvs INTE blåser allt och alla så har man ett konto och gör rätt för sig.

Men nu är det höst, och Patriciasrum behöver återgå till att blåsa privatpersoner på småslantar.

Dessutom är det verkligen dags för familjen Fuskmås att leta nytt boende, deras tredjehandskontrakt börjar gå ut snart.

Räck upp handen alla ni som vill ha denna familj som hyresgäster 😩.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in