Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-02-19, 14:13
  #1
Medlem
Drapåtrissors avatar
Tidigare min favorit som färdigmat men blev besviken på innehållet i den nya versionen! Står visserligen att det är ett nytt recept på förpackningen men känner mig ändå lurad då smaken är helt förstörd mot deras tidigare version. Är jag ensam om kritiken?
Citera
2023-02-19, 14:15
  #2
Medlem
franges avatar
Därför att det nya är billigare att producera. Vad trodde du själv?
Citera
2023-02-19, 14:18
  #3
Avstängd
Vadddååå angusbiff - det är ju färs - rena jävla skitprodukten vars innehåll det inte går att kontrollera.

Själv har jag ätit riktig angusbiff (oxflle) på Aberdeen Angus i London

Ni dumma jävla färsätare - ni är lurade luuraadee luuuraaadeee
Citera
2023-02-19, 14:19
  #4
Medlem
EnCartes avatar
Vägrade köpa för att pommes var borta och ersatt med potatistärningar i pytt i panna stil.
Tänkte, "Kan det där bli gott?". Tydligen inte. Tack för svaret.
__________________
Senast redigerad av EnCarte 2023-02-19 kl. 14:23.
Citera
2023-02-19, 14:28
  #5
Medlem
Homoaktivists avatar
Sluta köp den där skräpmaten som består av socker och konserveringsmedel.

Måste du ha "färdigrätt" för att du är lat/inte kan laga mat, så köp åtminstone butikens egna som är färsk.
Citera
2023-02-19, 14:44
  #6
Medlem
Antagligen är färsen utbytt not något som påminner om färsen med sån där genmanipulerad sojaförs eller liknande.
Citera
2023-02-19, 15:28
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nugattimackan
Antagligen är färsen utbytt not något som påminner om färsen med sån där genmanipulerad sojaförs eller liknande.

Det är den troligen inte. Men om det verkligen är Angus-kött i den är kanske osäkert. Fast troligen delvis annars hade de nog inte hävdat det...
Citera
2023-02-19, 15:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Det är den trol igen inte. Men om det verkligen är Angus-kött i den är kanske osäkert. Fast troligen delvis annars hade de nog inte hävdat det...

Ja inte vet jag. Men jag brukar köpa just angusfärs nör det blir hamburgerkväll och den har sina speciella underbara smak.
Citera
2023-02-19, 15:39
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nugattimackan
Ja inte vet jag. Men jag brukar köpa just angusfärs nör det blir hamburgerkväll och den har sina speciella underbara smak.

Jag har testat den men senast var nog månader sen. Då var den ganska ok...
Citera
2023-02-19, 15:42
  #10
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Det är den troligen inte. Men om det verkligen är Angus-kött i den är kanske osäkert. Fast troligen delvis annars hade de nog inte hävdat det...
Eftersom det handlar om Findus så kommer köttet förmodligen från en självdöd häst som hette Angus.
Citera
2023-02-19, 15:46
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Eftersom det handlar om Findus så kommer köttet förmodligen från en självdöd häst som hette Angus.

Det kan vara så... Nej, men vad har du emot Findus? Vilka färdigrätter är bättre enligt dig?
Citera
2023-02-19, 15:48
  #12
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Eftersom det handlar om Findus så kommer köttet förmodligen från en självdöd häst som hette Angus.

Ja hästlasange
https://www.expressen.se/nyheter/has...skans-nya-ord/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback