• 1
  • 2
2023-02-22, 16:21
Medlem
Jag har mött många raser, men sydostasiater verkar vara de mest oskyldiga och snälla.

Själv har jag varit i Thailand, Indonesien, Malaysia och Vietnam, men människorna är snälla och trevliga.

Sydostasien är som människor som alltid ler vänligt och tyst arbetar hårt med sitt arbete.
Senast redigerad av borrow 2023-02-22 kl. 16:24.
Citera
2023-02-22, 16:27
Medlem
Har du inte sett "Rambo", "Apocalypse Now" och såna filmer?
Citera
2023-02-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009

Var inte Vietnamkriget bakgrunden till filmen ett krig som ensidigt invaderades av USA?
Citera
2023-02-22, 16:35
Medlem
Citat:
Ja, jävlar. När de spelade in "Apocalypse Now" på Filippinerna kastades de små filippinska pojkarna under shlomobögarna. Det var så gott att trycka in kuken i de små filippinska pojkarna att till och med shlomos som inte var bögar passade på. Många av de filippinska föräldrarna såg åt annat håll - istället för att arbeta med sina lata jävla händer lät de barnen utnyttjas på värsta tänkbara sätt.
Citera
2023-02-22, 16:36
Medlem
feemaxxxs avatar
Anledningen till att du bara träffat oskyldiga och snälla är att om du träffar på en förbannad asiat är det det sista du gör.

De försöker att vara vänliga och ödmjuka, men blir de arga blir de mer eller mindre okontrollerat förbannade.
Citera
2023-02-22, 16:40
Medlem
Indian Bruce Lis avatar
Japanerna då?
Citera
2023-02-22, 16:44
Medlem
Ja, elaka jävlar som invaderade Manchuriet, anföll Pearl Harbor och slogs intill döden för den helige kejsaren.
Senast redigerad av brakfesten009 2023-02-22 kl. 16:46.
Citera
2023-02-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ja, elaka jävlar som invaderade Manchuriet, anföll Pearl Harbor och slogs intill döden för den helige kejsaren.

Rasen som attackerade Pearl Harbor var japaner, inte sydostasiater. Japaner är nordostasiater och inte sydostasiater.

Nordostasiater beter sig som västerlänningar trots att de inte är västerlänningar, ignorerar andra raser och beter sig arrogant utan ödmjukhet. Jämfört med honom verkar sydostasiatiska människor rena och vänliga.
Senast redigerad av borrow 2023-02-22 kl. 17:09.
Citera
2023-02-22, 17:21
Medlem
Rena krutdurken vill jag påstå. Även väluppfostrade och välskötta Singapore (Jag bodde och arbetade där i många år) Dom är religösa muslimska fanatiker som gör allt genom religionen. Allt.
Att alla dom andra länderna runt Singapore är lika fanatiskt religiösa fast från andra religioner gör att hela regionen är rena krutdurken. Fattigdomen i framför allt Indonesien lär bli triggern som startar ett krig som eskalerar in i de andra länderna som ingen lär kunna stoppa, för ilskan har lierat sig med allihopas dna.
Citera
2023-02-22, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MottisXL
Rena krutdurken vill jag påstå. Även väluppfostrade och välskötta Singapore (Jag bodde och arbetade där i många år) Dom är religösa muslimska fanatiker som gör allt genom religionen. Allt.
Att alla dom andra länderna runt Singapore är lika fanatiskt religiösa fast från andra religioner gör att hela regionen är rena krutdurken. Fattigdomen i framför allt Indonesien lär bli triggern som startar ett krig som eskalerar in i de andra länderna som ingen lär kunna stoppa, för ilskan har lierat sig med allihopas dna.

Indonesien Malaysia är ett sekulärt muslimskt land, så du kan dricka alkohol fritt. Jämfört med de fanatiska länderna i Mellanöstern är de muslimska länderna i Sydostasien paradiset.
Senast redigerad av borrow 2023-02-22 kl. 17:44.
Citera
2023-02-22, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Indonesien Malaysia är ett sekulärt muslimskt land, så du kan dricka alkohol fritt. Jämfört med de fanatiska länderna i Mellanöstern är de muslimska länderna i Sydostasien paradiset.

I Singapore var det förbjudet för muslimerna att dricka sprit. Det såg man ingenting av. Dom var lika packade som alla andra. En svensk arbetskompis fick ihop det med en Singaporeanska som när dom skulle gifta sig krävde hela tjocka släkten att han skulle konvertera till deras religion. han vägrade. Det resulterade i att hon förbjöds att träffa honom igen.
Citera
2023-02-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MottisXL
I Singapore var det förbjudet för muslimerna att dricka sprit. Det såg man ingenting av. Dom var lika packade som alla andra. En svensk arbetskompis fick ihop det med en Singaporeanska som när dom skulle gifta sig krävde hela tjocka släkten att han skulle konvertera till deras religion. han vägrade. Det resulterade i att hon förbjöds att träffa honom igen.

Jag har aldrig varit i Singapore, men om man tittar på andelen religiösa människor i Singapore på Internet är islam en minoritet. Singapore är inte ett islamiskt land och det finns ingen sharialag, så du kan köpa och dricka alkohol fritt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in