Citat:
Ursprungligen postat av
Fyfaan
Men eftersom du verkar ha blivit påverkad av rysk propaganda som inte hör hemma här, ska jag vara en god granne då och göra inbrott i ditt hem och räta ut dig? Trodde ni vurmade för "yttrandefrihet".. jävla retard.
Här gör du antaganden utan grund och avslutar sedan med att kalla mig saker baserat på det.
Det är rätt efterblivet av dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fyfaan
Det spelar ingen roll om Ukraina fallit för "västerländsk propaganda", de har gjort sitt val och det skall Ryssland respektera. Ryssland äger inte Ukraina. Hade Ryssland inte vart såna totala sopor så hade Ukraina inte vänt sig till väst. Som i princip varenda fd medlem i Sovjet. Vart det syrebrist när du föddes?
Detta är inget som jag har uttalat mig om och omständigheterna kring min födsel har knappast med den saken att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fyfaan
Din brist på logik är total.
På vilket sätt skulle min logik vara beroende av att du är förvirrad och svamlar om helt ovidkommande saker?
Eftersom du inte ens vet vad som diskuteras så kan jag tipsa dig om att det är mitt inlägg
här som upprepade gånger har ifrågasätts av den ena hjälten efter den andra.
Det är väldigt pinsamt när du och andra, till synes självutnämnda och svagbegåvade, internetkrigare försöker försvara Ukraina genom att bekämpa inbillade ryssar på Flashback.
Jag hoppas som sagt för Ukrainas skulle att deras faktiska försvarare är betydligt mer kompetenta.