• 1
  • 2
2023-02-24, 05:43
Medlem
Nightowlens avatar
Är det bara jag som finner många svenska brudar och amerikanska brudar liknande varandra? Dom är lösaktiga och snygga, vithyade och har oftast ett högt IQ.

Sverige är väldigt vithyat som land, medans USA har både svarta och vithyade inom USA. Ändå måste jag medge att amerikanska tjejer är vackrare för dom är mer lösaktiga.

Hur kommer det sig att det är så? Är det för att dom umgås med svarta i USA eller har det med deras kultur att göra?

Många svenska tjejer gillar tiktok, twitter och andra medier där man kan bli mer kulturellt åt amerikanska hållet, därför tror jag att dom är likt varandra nu för tiden.

Frågeställning:

Vem är snyggast, en vit amerikan brud eller en svensk? I sängen och utanför?
Citera
2023-02-24, 05:48
Medlem
Raytheons avatar
Bara 12% svarta i USA. Överrepresentation i kulturen ger illusionen att de är fler.
Citera
2023-02-24, 06:12
Medlem
kl4sseKocks avatar
Högt IQ?
Vissa kan knappt skillnaden mellan höger och vänster,eller vet ens hur sitt land ser ut eller ligger på en världskarta.
Citera
2023-02-24, 06:39
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Högt IQ?
Vissa kan knappt skillnaden mellan höger och vänster,eller vet ens hur sitt land ser ut eller ligger på en världskarta.
Det är skolans fel, man man vara intelligent ändå.
Citera
2023-02-24, 08:05
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
De flesta i USA är feta, många är feta luder. Om något så är deras beteende jävligt osexigt, men utseende luderaktifgt.

Ju mer de opererar sig, lippfillers, monterar enorma ögonfransar etc etc ju mer liknar de transor..
Citera
2023-02-24, 09:17
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
De flesta Amerikanska vita kvinor idag är någon form av blandning av de europeiska folk som utvandrade. Då exempelvis svenskor, norskor, danskor och tyskor är relativt lika varandra ör det inte konstigt om många där har ett till synes "svenskt" utseende.

Det har ofta hänt att jag sett en amerikansk tjej på tv och tänkt "Fan vad lika hon är tjej X i sverige"
Citera
2023-02-24, 09:23
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Bara 12% svarta i USA. Överrepresentation i kulturen ger illusionen att de är fler.

Även det faktum att som begår typ 60% av alla mord gör att dom syns mer i media.
Citera
2023-02-24, 09:28
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Högt IQ?

Utifrån mina observationer under 15 år online i olika spel, Youtube och Reddit så är den genomsnittlige Amerikanen extremt dum och ignorant. Simpla ord i deras eget språk.

Typ 80% av genomsnittliga amerikanska Youtubekommenterare kan inte skilja på you're/your, their/there, it's/its etc.

Amerikanska statligt ägda skolor är notoriskt dåliga, antar att det är det som händer när man lägger alla pengar på bomber och krig
Citera
2023-02-24, 10:04
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Jag har inte varit särskilt många veckor i USA, men i snitt är svenska tjejer överlägset snyggast och på en vanlig ICA i Sverige hittar du fler vackra kvinnor än på Manhattan. Dessutom klär sig amerikanska tjejer illa (någon slags hor-look, bara att titta på Bachelor) och använder alldeles för mycket makeup, och svenska tjejer är i bästa fall fortfarande lite smalare och naturligare eftersom de cyklar och går, men tyvärr börjar fetman ta över även i Sverige.

Sverige och Norge har världens vackraste tjejer, det är helt glasklart om man reser i några länder.

De svenska männen är också rätt snygga jämfört med de flesta andra i världen.
Citera
2023-02-24, 10:15
Medlem
Konfucius2s avatar
Myt som TS sprider.

Sanningen USA:

Tre fjärdedelar av alla amerikaner kommer att vara överviktiga år 2015. Det beräknar en amerikansk forskargrupp i en studie presenterad i Epidemiologic Reviews.

/Läkartidningen

Och detta var en gammal artikel. Det har inte blivit bättre…

Tyvärr går Sverige mot samma håll.

Klart det finns snygga tjejer, men de är i klar minoritet ( ytterst få). Lätt att bli lurad, eftersom killar generellt uppmärksammar de snygga, de övriga tänker de inte på.
Citera
2023-02-24, 10:29
Medlem
Konfucius2s avatar
Snabbmat är vad den genomsnittliga amerikanska tjejen trycker i sig. Detta gör dom inte vackra. Möjligen vita

kommunala skolornas dåliga ekonomi är något av boven i dramat.

På 1980-talet hade Kaliforniens skolor så många elever att skolmatsalarna inte räckte till.

Att lägga ut matlagningen på entreprenad fungerade inte heller.

Den fantastiska lösningen: låt Pizza Hut sälja pizzor på skolområdet. Pizza Hut betalade för inviten, skolmatsalen blev mindre full och eleverna försvann inte under lunchrasten. I dag erbjuder 95 procent av alla skolor i Kalifornien snabbmat till lunch.

Så har det fortsatt. Ett av de mest populära sätten att öka på skolbudgeten är att sälja så kallade hällkontrakt, där rätten att sälja läsk på skolan säljs till ett läskföretag. Tyvärr försummas samtidigt idrottsundervisningen, som annars kunnat lindra dåligmatens följder: klasserna blir större, eleverna deltar inte. Deras stillasittande vanor och snabbmatsätandet fortsätter förstås även efter skoltiden.

Resultatet av allt detta: amerikanerna är fetare än någonsin, och fetare än något annat folk. Snabbmat, ”snacks”, läsk, godis och brist på motion och självdisciplin är bovarna.
Citera
2023-02-24, 11:15
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Sverige och Norge har världens vackraste tjejer, det är helt glasklart om man reser i några länder.

De svenska männen är också rätt snygga jämfört med de flesta andra i världen.

Håller med. Skulle även säga Island. Nu var det över 20 år sedan jag var där senast men de gånger jag besökt landet har jag upplevt att medelutseendet till och med legat snäppet över Norge och Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in