Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-26, 15:29
Medlem
Bidens avatar
Jake "The Problem Child" ska slss mot Tommy "TNT" Fury. Bda tv verkar ju suga riktigt hrt om man jmfr med traditionellt talangfulla boxare i deras lder och med deras erfarenhet. Vem tror ni vinner?

Jag tror att Jake Paul vinner och att han gr s via knockout i andra ronden.
2023-02-26, 15:40
Avstngd
Halloween2s avatar
Vilken tid (svensk) snds matchen?
2023-02-26, 15:47
Medlem
Personligen hoppas jag p riktiga bra rundor och Jake ker hem totalt blslagen.
2023-02-26, 15:59
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vilken tid (svensk) snds matchen?
Jag tror det r dags kl 18:15

Denna TV-kanal snder eventet och dom sger att dom pbrjar sndningen 30 minuter fre eventet brjar.
https://topstreams.tv/video/jake-paul-vs-tommy-fury/

Hr r en annan sida som rknar ner: https://www.timeanddate.com/countdow...cursive&csz=1#

Nr jag skriver detta inlgget s var timern p 3 timmar, 5 minuter och 10 sekunder.
2023-02-26, 16:06
Medlem
HBOs avatar
Fury har sn jvla press p sig i och med att han r den frsta riktiga boxaren (ingen bra sdan) och pga hans familj. Jag tror tyvrr Paul tar det fr att Fury skert kommer gra en massa amatrmssiga fel.
2023-02-26, 16:07
Avstngd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Jag tror det r dags kl 18:15

Denna TV-kanal snder eventet och dom sger att dom pbrjar sndningen 30 minuter fre eventet brjar.
https://topstreams.tv/video/jake-paul-vs-tommy-fury/

Hr r en annan sida som rknar ner: https://www.timeanddate.com/countdow...cursive&csz=1#

Nr jag skriver detta inlgget s var timern p 3 timmar, 5 minuter och 10 sekunder.

Oj vad tidigt?
2023-02-26, 16:08
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBO
Fury har sn jvla press p sig i och med att han r den frsta riktiga boxaren (ingen bra sdan) och pga hans familj. Jag tror tyvrr Paul tar det fr att Fury skert kommer gra en massa amatrmssiga fel.
Jag har hrt att ngot av fljande kommer hnda:
1. Jake Paul knockar Tommy Fury vldigt tidigt
2. Matchen blir seg och lnglivad och Tommy Fury vinner verlgset p pong
3. Jake Paul vinner d Tommy Fury ger upp p.g.a. en gonskada

... Och att det inte finns ngon annan utgng n dessa tre. Jag tror p nr 1 medan dom flesta tror p nr 2 medan konspirationsteoretiker tror p nr 3.

Jag tycker fr vrigt att Tommys farsa som stter sdan press p Tommy, att han r s jvla frlegad som varelse s det r inte klokt! Vilket jvla UFO! Jag vet att han r respekterad men nr han sitter live i TV och sger att han ska bnda ver Jake Pauls flickvn och ta henne bakifrn... Det blir bara s jvla sunkigt Och nu senast d s tycker jag att Tommys farsa gjort bort sig igen och igen mot sin egen son. Jake Paul utmanar Tommy och sger att Jake dubblar vinsten fr Tommy om Tommy vinner, men att om Jake vinner s fr han allt. Tommy velade lite men blir avbruten av sin farsa som sger att Tommy minsann inte r rdd och "YOU GOT A DEAL!" Fan man skms s jvla mycket som hrare, fan allts om du frlorar detta Tommy? D kommer ni inte f ett re och du r nybliven farsa? Och allt p grund av din pinsamma farsa? Farsan sa live i TV att om Tommy inte vinner s frtjnar han nd inte att f ngon ln? Allts jag tror att Tommy kommer frlora stenhrt och ta livet av sig.
Senast redigerad av Biden 2023-02-26 kl. 16:13.
2023-02-26, 16:14
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Oj vad tidigt?
Det vet jag inte om jag tycker att det r, det r trotsallt sndag. Det knns som att hela min helg gtt t till att vnta p detta event, och jag r ngorlunda glad att det r kl 18:15 och inte 20:15 eller nnu senare. Jag behver ju greja och dona idag infr veckan som kommer. Det kunde jag ju ha gjort igr och fram tills nu, men jag... Jag rkte en joint i fredags kvll och kom av mig.
2023-02-26, 16:34
Medlem
HBOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Jag har hrt att ngot av fljande kommer hnda:
1. Jake Paul knockar Tommy Fury vldigt tidigt
2. Matchen blir seg och lnglivad och Tommy Fury vinner verlgset p pong
3. Jake Paul vinner d Tommy Fury ger upp p.g.a. en gonskada

... Och att det inte finns ngon annan utgng n dessa tre. Jag tror p nr 1 medan dom flesta tror p nr 2 medan konspirationsteoretiker tror p nr 3.

Jag tycker fr vrigt att Tommys farsa som stter sdan press p Tommy, att han r s jvla frlegad som varelse s det r inte klokt! Vilket jvla UFO! Jag vet att han r respekterad men nr han sitter live i TV och sger att han ska bnda ver Jake Pauls flickvn och ta henne bakifrn... Det blir bara s jvla sunkigt Och nu senast d s tycker jag att Tommys farsa gjort bort sig igen och igen mot sin egen son. Jake Paul utmanar Tommy och sger att Jake dubblar vinsten fr Tommy om Tommy vinner, men att om Jake vinner s fr han allt. Tommy velade lite men blir avbruten av sin farsa som sger att Tommy minsann inte r rdd och "YOU GOT A DEAL!" Fan man skms s jvla mycket som hrare, fan allts om du frlorar detta Tommy? D kommer ni inte f ett re och du r nybliven farsa? Och allt p grund av din pinsamma farsa? Farsan sa live i TV att om Tommy inte vinner s frtjnar han nd inte att f ngon ln? Allts jag tror att Tommy kommer frlora stenhrt och ta livet av sig.

Jag lste p twitter dr Paul skrev typ "Han vgar inte acceptera double or nothing dealen" s tror i och med att inte tommy accepterade s blev det inte av. ven om farsan r ett mongo s tror jag han har bra std frn brorsan.
Jag tror ocks att antingen blir han knockad fr att han inte pallar pressen och tappar fokus eller s blir det till Tommys frdel p pong. Detta r t.om den frsta matchen jag r lite intresserad av bland dessa "youtube" eventen. Ska bli kul.
2023-02-26, 16:34
Medlem
Citat:
Oj vad tidigt?

22:00 r planen fr dom ska komma igng
2023-02-26, 17:32
Medlem
S Paul ska betala dubbelt upp om han frlora och om Tommy frlorar s frlorar han allt.
Jag trodde Paul skulle vara den respektlsa idioten men Tommy verkar vara idioten istllet. Paul sa nd bra saker om Tommy men Tommy ska tydligen knocka Paul inom 4 ronder, ltt som en pltt. Samtidigt s vgade inte Tommy satsa allt p det, trots sin sjlvskerhet
2023-02-26, 17:43
Medlem
fittslems avatar
Citat:
The main card is set to get underway at 7 p.m. GMT / 2 p.m. ET with the main event ringwalks scheduled for 10 p.m. GMT / 5 p.m. ET. These timings could change due to the length of the undercard fights.

r Jake Paul sist av alla fighter? Allts runt kl 22? Eller r det i brjan runt kl 18?
GTM r en timme bakom Svensk tid. S allts berknas eventet hlla p mellan 18-23 Svensk tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in