Citat:
Ursprungligen postat av
HBO
Fury har sn jvla press p sig i och med att han r den frsta riktiga boxaren (ingen bra sdan) och pga hans familj. Jag tror tyvrr Paul tar det fr att Fury skert kommer gra en massa amatrmssiga fel.
Jag har hrt att ngot av fljande kommer hnda:
1. Jake Paul knockar Tommy Fury vldigt tidigt
2. Matchen blir seg och lnglivad och Tommy Fury vinner verlgset p pong
3. Jake Paul vinner d Tommy Fury ger upp p.g.a. en gonskada
... Och att det inte finns ngon annan utgng n dessa tre. Jag tror p nr 1 medan dom flesta tror p nr 2 medan konspirationsteoretiker tror p nr 3.
Jag tycker fr vrigt att Tommys farsa som stter sdan press p Tommy, att han r s jvla frlegad som varelse s det r inte klokt! Vilket jvla UFO!
Jag vet att han r respekterad men nr han sitter live i TV och sger att han ska bnda ver Jake Pauls flickvn och ta henne bakifrn... Det blir bara s jvla sunkigt
Och nu senast d s tycker jag att Tommys farsa gjort bort sig igen och igen mot sin egen son. Jake Paul utmanar Tommy och sger att Jake dubblar vinsten fr Tommy om Tommy vinner, men att om Jake vinner s fr han allt. Tommy velade lite men blir avbruten av sin farsa som sger att Tommy minsann inte r rdd och "YOU GOT A DEAL!" Fan man skms s jvla mycket som hrare, fan allts om du frlorar detta Tommy? D kommer ni inte f ett re och du r nybliven farsa? Och allt p grund av din pinsamma farsa? Farsan sa live i TV att om Tommy inte vinner s frtjnar han nd inte att f ngon ln?
Allts jag tror att Tommy kommer frlora stenhrt och ta livet av sig.