Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-04, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Tror inte riktigt poliser uttrycker sig på det sättet. Möjligtvis i ditt parallella Internet-universum.

Här iallafall en högst verklig bild på ingripandet:
https://imgur.com/a/MDXL84E

Det verkar vara för många som försöker nå bilden samtidigt. Kan du lägga upp den någon annanstans?
Citera
2023-03-04, 17:37
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Tror inte riktigt poliser uttrycker sig på det sättet. Möjligtvis i ditt parallella Internet-universum.

Här iallafall en högst verklig bild på ingripandet:
https://imgur.com/a/MDXL84E

Mannen med blå täckjacka (vilkens huvud man av någon anledning inte kan se på din nedladdade bild) var den som stod för det initiala "nedläggandet" av GM. Denne man ser ut som direkt hämtad från närmaste Kalles Kaviar-tub. Om han inte skulle vara svensk, så torde han härstamma från Norge, Danmark eller Island. Denne man fick sedermera hjälp av personen som sitter gränsle över GM, vilken är svartmuskig och mycket väl kan vara av sydländsk härkomst.

Bra teamwork från skilda genetiska haplogrupper denna gång. Folk ser en mentalsjuk iranier som hugger ned en liten nederländsk flicka och hennes gamla mormor med kniv och bestämmer sig för att gripa in. En naturlig reaktion oavsett kultur eller etnicitet, anser jag.
Citera
2023-03-04, 17:39
Det här måste ändå vara topp fem bland de absolut vidrigaste trådarna på flashback någonsin. Vänsterns psykotiska moralrelativism och "bara kränkta vita män kan egentligen vara förövare alla andra är alltid oavsett vad offer på något snedknullat sätt så det så" agendan lyser grönt som spyan denna tråd nästan framkallat ur mig.

Hade det rört sig om en ny Daniel Nyqvist så hade det varit väldigt annorlunda ljud i skällan från äckel som heggenes och karlinge just nu. Får väl trösta mig numera med att trots den pinsamma idiot jag tenderar vara annorstädes så vet jag vid det här laget att jag inte ruckar på dessa två rikspuckon. karlinge verkade ge upp tidigt den här gången i alla fall, men åsnan heggenes verkar inte ens kunna stava till ord som skam eller hänsyn.

Det sjukaste av allt är att detta vidriga dåd redan dränkts ut i nyhetsflödet i all annan skit som pågår i detta mentalsjukhus till land just nu.

Men ikväll ska ni väl bänka er framför mellon eller något annat hjärndött jippo så klart. Jag önskar att jag aldrig fanns. Nu mer än någonsin. Hur kan någon ens inbilla sig att det här är ett friskt samhälle längre? Hur kan någon som inte är en totalt skamlös jävla sociopat fortfarande vara optimist och ha framtidstro mitt i det här haveriet? Jag vill inte ens veta hur ni tänker längre. Det är nog ingenting jag mår bättre av att få veta precis.
Senast redigerad av torstenferdinand 2023-03-04 kl. 17:46.
Citera
2023-03-04, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Det här måste ändå vara topp fem bland de absolut vidrigaste trådarna på flashback någonsin. Vänsterns psykotiska moralrelativism och "bara kränkta vita män kan egentligen vara förövare alla andra är alltid oavsett vad offer på något snedknullat sätt så det så" agendan lyser grönt som spyan denna tråd nästan framkallat ur mig.

Hade det rört sig om en ny Daniel Nyqvist så hade det varit väldigt annorlunda ljud i skällan från äckel som heggenes och karlinge just nu. Får väl trösta mig numera med att trots den pinsamma idiot jag tenderar vara annorstädes så vet jag vid det här laget att jag inte ruckar på dessa två rikspuckon. karlinge verkade ge upp tidigt den här gången i alla fall, men åsnan heggenes verkar inte ens kunna stava till ord som skam eller hänsyn.

Det sjukaste av allt är att detta vidriga dåd redan dränkts ut i nyhetsflödet i all annan skit som pågår i detta mentalsjukhus till land just nu.

Men ikväll ska ni väl bänka er framför mellon eller något annat hjärndött jippo så klart. Jag önskar att jag aldrig fanns. Nu mer än någonsin. Hur kan någon ens inbilla sig att det här är ett friskt samhälle längre? Hur kan någon som inte är en totalt skamlös jävla sociopat fortfarande vara optimist och ha framtidstro mitt i det här haveriet? Jag vill inte ens veta hur ni tänker längre. Det är nog ingenting jag mår bättre av att få veta precis.

Tonen är ju helt motsatt den du beskriver, de två du nämner hör till undantagen. Invandrarhatet är ju genomgående annars så det du skriver stämmer inte. Så tröttsamt.
Citera
2023-03-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Tonen är ju helt motsatt den du beskriver, de två du nämner hör till undantagen. Invandrarhatet är ju genomgående annars så det du skriver stämmer inte. Så tröttsamt.
Vari består hatet?
Citera
2023-03-04, 18:11
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023

Men projicera mera. Det räcker nu. Det räcker fan nu. Ha för en gångs skull lite jävla ödmjukhet och äg det här. Ska det vara så svårt?

"Öh döh bööööööh han är öh en psykiskt sjuk iranier med missbrukarbakgrund öh så därför kan ni inte skylla på araber och Islam den här gången ti hi känn dig ägd rasse".

Fattar ni inte hur pass sjuka och desperata ni verkligen framstår som? Eller är ni medvetna om vilka skamlösa hycklare ni är som rabiat aldrig kan svälja att ni ibland (med ibland menar jag ganska jävla ofta egentligen) inte kan bocka av alla intersektionalistiska boxar och få det till något som göder er bias om onda vita kränkta män som enligt er snedknullade logik ligger bakom allt hemskt som någonsin hänt på denna planet?

Undrar om det blir poddar och netflix serier om detta i framtiden? Tillåt mig tvivla. Ni tycker ju inte det är lika givande att sitta och hatrunka till sån här vidrig skit om förövaren inte är en Dahmer, Fourniret eller Nyqvist.

Den här tråden är så Kali Yuga det bara går att bli. Dysgeniskt avskum som ständigt och desperat försöker rättfärdiga eran överflödiga skitexistens är vad ni är och inget annat. De flesta miljarders miljarder människor födda sedan ungefär 1938 är överflödigt avskräde. Så vem är egentligen "normal" numera? Och är "normal" någonting någon egentligen bör sträva efter att vara längre? I den här jävla psykmottagningen till civilisation? Alla dessa seriemördare, mass-skjutare (som blir behandlade som värsta Hollywoodkändisarna och sensationaliserade till en kultstatus som ständigt skapar nya generationer av förtappade copy cats utav just er "normala" som konsumerar denna sjuka dödskult via netflix och sociala medier) och pack som GM i denna tråd är egentligen normen i ett överurbaniserat, klaustrofobiskt muppsamhälle som detta. De utgör bara skummet i den överkokande bägaren av dysgenisk idioti.
Senast redigerad av torstenferdinand 2023-03-04 kl. 18:25.
Citera
2023-03-04, 18:49
Medlem
Är det någon som vet hur flickan mår? Ganska väsentligt i denna tråd som just nu handlar om helt otroligt löjliga grejer...
Citera
2023-03-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Säg ett fall där någon dödats i ett svenskt fängelse?

Har du faktiskt hänt på Säter. Så inte i fängelse, men väl på dårhuset.
Citera
2023-03-04, 19:45
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Hur går man tillväga för att ändra straffen i sverige? För att får livstid att betyda just livstid, och hur man man få tillbaka dödstraff?

Hur gör man för att få en offentlig lista av all som begår brott mot barn?
Offentlighetsprincipen blir snart tillgänglig om integritetsfaktan bryts.
Ingen ska enligt många självtänkande individer ha skydd av den så kallade "kränkta integriteten"

Den som begår brott ska hängas ut offentligt , helst i alla landets butiker med foto och namn samt brottet de begått
anser jag och garanterat mer än halva Sveriges befolkning.
Citera
2023-03-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Ingen ska enligt många självtänkande individer ha skydd av den så kallade "kränkta integriteten"

Den som begår brott ska hängas ut offentligt , helst i alla landets butiker med foto och namn samt brottet de begått

Helt rimligt tycker jag.
Vissa bottslingar ska alrdig släppas ut, och alla våldsbrott mot barn tillhör den katgorin. Men hur ändrar man lagen? Varför är livstid inte livstid?
Citera
2023-03-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite

Ska livstid vara livstid, och vilka brott ska straffas med livstid, och hur röstade partierna:

https://www.riksdagen.se/sv/dokument...agor_H901JuU23

Edit: https://www.riksdagen.se/sv/dokument...stid-_H9023067
Senast redigerad av uractualmom 2023-03-04 kl. 20:10.
Citera
2023-03-04, 20:29
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Well på sätt och vis är det terrorbrott om man skrämmer i namn a islam.. psyksjuk elr ej.
om man har vanföreställningar om änglar och demoner, om samtidigt ropar om allah, så blir det svårt att få det till terrordåd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in