Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-02, 16:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprluckylucy
Jag är den enda som har kommit med ett namn här. Allt stämmer in på GM. Han är helt sjuk. Läs vad jag skrivit om honom. Orkar inte skriva igen. Hoppas jag har fel bara för det är svårt att leva med att man träffat en person och varsitt nära någon som bland annat hotade med att döda barn i mi. Släkt om jag inte tog tillbaka anmälan mot honom. Den andra tjejen har som sagt skyddad id (hon som gick all the way in court, mitt modersmål är också engelska) anmälde för våldtäckt bland annat och ja hennes liv blev förstört. Jag är nästan säker på att det är han. U**** C**** K*********. Allt stämmer in på honom.
Den här killen?

http://www.bilddump.se/bilder/202303...3.15.204.1.jpg
Citera
2023-03-02, 16:52
Avstängd
ytmamzs avatar
Citat:
Jag är den enda som har kommit med ett namn här. Allt stämmer in på GM. Han är helt sjuk. Läs vad jag skrivit om honom. Orkar inte skriva igen. Hoppas jag har fel bara för det är svårt att leva med att man träffat en person och varsitt nära någon som bland annat hotade med att döda barn i mi. Släkt om jag inte tog tillbaka anmälan mot honom. Den andra tjejen har som sagt skyddad id (hon som gick all the way in court, mitt modersmål är också engelska) anmälde för våldtäckt bland annat och ja hennes liv blev förstört. Jag är nästan säker på att det är han. U**** C**** K*********. Allt stämmer in på honom.

Maskera inte svinets idenditet ut med fullt namn
Citera
2023-03-02, 16:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nädå bara påminner att ni har fel. Samma jävla positiv som vevas i alla jävla trådar när det kommer fram att gm "ser utländsk ut".

Tröttsamma incels förstör flashback som vanligt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Den här killen?

Yes kollar hans fb foto och den och har kollat 100 ggr. Om det inte är han så är det någon som ser EXAKT likadan ut och begått EXAKT samma brott. Nästan för bra för att vara sant men jag hoppas verkligen som sagt att det inte är han. Blir sjukt svårt att säga till folk, ja det där är min våldtäktsman.
Citera
Medlem
fyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det ska krävas extremt för att det ska bli terrorbrott. Allahu Akbar och om offret var en svensk flicka lär inte räcka. Blir det vanliga vansinnesdåd.

Nej. Ett terrorbrott innebär att någon har begått ett brott med politisk eller religiös motivation. Ett terrorbrott kan vara att man bajsar i kungens brevlåda för man ogillar monarkin
Citera
2023-03-02, 16:54
Medlem
ErlingP75s avatar
Ekot meddelade precis att mannen inte är känd sedan tidigare av polis
Expressen cyklar snett
Citera
2023-03-02, 16:55
Medlem
Citat:
Yes kollar hans fb foto och den och har kollat 100 ggr. Om det inte är han så är det någon som ser EXAKT likadan ut och begått EXAKT samma brott. Nästan för bra för att vara sant men jag hoppas verkligen som sagt att det inte är han. Blir sjukt svårt att säga till folk, ja det där är min våldtäktsman.

Kan du länka?
Citera
2023-03-02, 16:55
Medlem
Ut Med Namn På Gm!
Citera
2023-03-02, 16:56
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Den här killen?

Ser ut som en turk eller nåt.
Citera
2023-03-02, 16:56
Medlem
Kan inte någon annan komma med ett nytt namn så jag slipper tänka att det är han. Någon här inne vet vem det är som gripits. Säg att jag har fel eller säg att jag har rätt!
Citera
2023-03-02, 16:57
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Man vet aldrig i det här galna samhället vad som är i terrorsyfte, dvs att skapa skräck och terror hos allmänheten och vad som inte är det.

Nä, precis. Jag tycker att det verkar svårt att definiera, även för erfarna brottsutredare.

Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Jag tror inte att allt som sker är enskilda, isolerade händelser av ensamma, galna gärningsmän.

Nej, att allt som sker inte är det kan vi slå fast. Men varför tog du upp Linköpingsdådet? Menar du att det finns något som tyder på att vi har att göra med en copycat, någon som är inspirerad av just den händelsen?

(Jag har inte fördjupat mig i det brottet.)

OBS: Jag ser också vissa likheter.
Senast redigerad av LatentAmbivalens 2023-03-02 kl. 16:58. Anledning: Förtydligande
Citera
2023-03-02, 16:58
Medlem
Ger mig fan på att det har med socialtjänstekaoset att göra där muslimer gör uppror mot Sverige..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...socialtjansten

Jag har läst i flera grupper på Facebook där hetsas det mot Sverige och Svenskar dagligen.
En tickande bomb..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in