Citat:
Ursprungligen postat av
Gabbegy000
Grattis! Dags att ta konsekvensen av ditt handlande bara att ta hand om barnet. Ta och gift dig blir det lttare. Lycka till
Hller helt med.
Att mn alltid velat knulla allt och alla r inget nytt, men samtidigt fr man tnka med hjrnan lite ocks.
Jag gjorde en tjej gravid nr jag var 14 och hade legat med 2 tjejer innan henne utan att ngon blev gravid, men folk verkar inte frst att det r relativt ltt att bli gravid, speciellt nr man r ung.
Man sger att chansen r typ 25% att bli gravid du som tjej har samlag dagligen en hel mnad, den chansen fr mn r dock inte samma.
Anledningen r att de flesta kvinnor inte knullat random mn annat n nr de r som katastrof och mest fertil, och det brukar ske under ngra dagar till nn vecka max, s det r d kvinnan r som mest mottaglig fr ett random ligg.
De kvinnor du trffar p krogen eller som verkar onormalt kt r dom du ska akta dig fr d dom har stor chans till graviditet just d.
Skulle aldrig ngonsin ligga oskyddat med ngon om jag var kvinna och jag inte var sker p att mannen skulle stanna kvar om jag blev gravid.