Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-24, 22:22
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Dumsnäll?

Paludan är efterbliven, det har ju knappast undgått någon. Han pratar och resonerar som ett litet barn och blir utnyttjad av andra. Det skulle inte förvåna mig om han har en personlig assistent som sköter det mesta åt honom. Att bränna en bok har absolut ingen betydelse för något överhuvudtaget. Den som av någon anledning tror att det skulle gynna oss svenskar på något sätt är "dum".
Jaha, och hur jobbar ett geni som du för att vi ska bli av med alla negrer och araber som förpestar Sverige? Du låter så jävla skitnödig, varför vet jag inte.
Citera
2023-03-24, 22:52
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MurderOne
Jaha, och hur jobbar ett geni som du för att vi ska bli av med alla negrer och araber som förpestar Sverige? Du låter så jävla skitnödig, varför vet jag inte.
Man behöver ju knappast vara något geni för att fatta att bränna koranen har absolut noll betydelse på den punkten. Men om det känns bättre för dig att tro det, så kör på det!
Citera
2023-03-25, 00:09
Avstängd
Paludan är excentrisk och udda men han sätter fingret på hur illa det är ställt med demografin i EU idag.
Sverige, Frankrike och UK är god väg att bli muslimska nationer.
Hade Paludan bränt en koran på ett torg i Sverige för 30 år sedan hade det aldrig blivit kravaller eller våldsamma hot. Han hade kunnat göra det utan poliseskort.
Han har dragit ner byxorna på oss helt enkelt.
UK vågar inte ens ta riskan.
Citera
2023-03-25, 00:12
Medlem
XEXXE69s avatar
Islamiseringen har greppet om UK. 10 000 tals barn groomade av pakistanier.
Det finns ingen återvändo för England. Det är ett förlorat land.
Vidrigt.
Citera
2023-03-25, 00:14
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Man behöver ju knappast vara något geni för att fatta att bränna koranen har absolut noll betydelse på den punkten. Men om det känns bättre för dig att tro det, så kör på det!

Paludan är en skandinaviska hjälte som med enkla medel visar hur intolerant Islam är.
Antingen är man för frihet eller så ä man emot Paludan.
Citera
2023-03-25, 21:15
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Hur är det med läsförståelsen? Jag frågade vad du gör för att bli av med ohyran, inte vad du inte gör.
Citera
2023-03-25, 21:37
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MurderOne
Hur är det med läsförståelsen? Jag frågade vad du gör för att bli av med ohyran, inte vad du inte gör.
Jag är ute och slaktar som fan på gatorna, är inte du?
Citera
2023-03-26, 21:26
Medlem
zobras avatar
Citat:
Jag är ute och slaktar som fan på gatorna, är inte du?

Det här ser man alltför ofta idag. Folk som tycker att "jag skriver skit på internet = jag gör något".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in