Citat:
Ursprungligen postat av
jugbandblues
nej, du får tipsa dina muhammedanska skyddslingar om detta knep:
"kära fina muslimer, jag är en pinsam SSU:are som kommit på att om ni bara på något magiskt sätt anskaffar normalgradig intelligens och dito impulskontroll, och därmed inte blir arga när någon bränner sin egen bok... etc". lycka till.
Råkade jag 'bränna din bok'? med tanke på hur bitsk du blev
Vad säger det om normalgradig intelligens och dito impulskontroll?
Som du säkert sett, så kaosar muslimer bara undantagsvis när bränning av koraner tillåts offentligt. Har alltså inget med intelligens eller impulskontroll att göra. Och det är lika många icke-muslimer som kaosar, som muslimer, när väl kaos utbryter. Har alltså inte uteslutade med Islam att göra heller. Även Statministern irriterar sig tydligt över detta, om du missat det.
Och jag utgår ifrån att du inte är så dum att du tror folk blir arga för att 'En man bränner en egen bok', som du skrev? Låter dock som du skulle kunnat tro det, med tanke på att du inte tycks veta att Paludan äger inte dom böcker han bränner, och säger själv det inte varit faktiska koraner varje gång heller.
Dom allra flesta gånger har det inte blivit något kaos, och dom gångerna är det ju väl känt att Paludan begärt av polisen att få flytta på sin manifestation, omedelbart, till en plats där
*harkel* "fler åhörare finns", vilket han faktiskt fått tillåtelse att göra någon enstaka gång.
Men det var gott att höra att du åtminstone inte är så dum att du tror han skulle bränna koraner om ingen blev synligt arg. Jag tror dock inte det är någon större poäng i att fråga dig varför han isf bränner koraner,
egentligen. Du kommer nog bara tänka, att här gäller det komma på nåt både fyndig, spydigt, och avvisande på samma gång, typ.