Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-21, 06:29
  #1
Medlem
Träffade en tjej som jag tyckte verkade bra (bordelltjej ) men rent sexuellt blev det ganska horribelt.
Har träffat massvis av tjejer tidigare så jag har många att jämföra med.
Iaf, hon började med att ta av sig men lämnade skorna på vilket jag inte gillar så jag sa åt henne att ta av dem varav jag fick svaret -"nej".
Sånt gör mig så jävla avtänd. Sedan bad jag henne att ställa sig upp för att kramas och smekas lite (kort förspel något som är normalt för de flesta och även brukas uppskattas) men kände bara ett starkt stelt motstånd från henne. Började smeka och kyssa brösten men hon tillät inte pussar eller kyssar. Självklart hade hon fått mig att betala i förskott annars hade jag dragit därifrån på en gång redan då hon inte ville ta av sig skorna då det var ett starkt tecken på att det skulle bli kasst.

Jag sa åt henne att slappna av men hon verkade ha svårt för det. Är det första gången du jobbar?? Nej svarade hon, hon verkade "erfaren".
Jag hade bett henne att runka av kuken innan hon sög den vilket hon gått med på innan jag accepterade henne men hon ändrade sig och sa nu -"nej" (lögnare).
Jag fick runka upp den själv men kuken ville knappt stå eftersom hon inte gick med på minsta lilla, avtändande igen(!).
När jag sen tog på hennes bröst sa hon att jag inte fick eftersom jag haft handen vid kuken och pungen...(?!?!) herrejösses..."Ägaren till lokalen tillåter inte att vi gör så" wtf (!?)Iaf så satte hon på kondomen på en halvmjuk kuk (så jävla osexigt) och glömde först bort att hon skulle suga sen fick jag typ den sämsta avsugningen i hela mitt liv.
Kuken var halvhård och jag hatade sexet, var typ halvslak och kände ingenting. Den blev aldrig ens riktigt hård och jag brukar verkligen aldrig ha problem med sånt. (Inser hur patetisk denna upplevelse låter men det är också därför jag skriver den och i underhållningssyfte) Tillslut fick jag runka mig själv till avslut medans jag såg henne smeka sig själv, vilket faktiskt funkade. Hon verkade faktiskt avslappnad och kåt där.
Gillade hennes personlighet innan och efter sexet förövrigt.
Sen sa jag åt henne att om du jobbar så där finns det risk för att du blir dåligt behandlad av kunderna, får dåliga upplevelser osv, vissa tjejer får ju enbart bra upplevelser för att de agerar mer avslappnat med kunderna. (Underförstått: vissa har en naturlig talang för yrket medans andra inte har det alls)
__________________
Senast redigerad av Adventurer6 2023-03-21 kl. 06:42.
Citera
2023-03-21, 06:31
  #2
Medlem
Fortsättning----->

Jag funderad på ifall hon hade nån kille som förbjöd henne att göra vissa saker eller vad det var. Konstig tjej. Fint sött ansikte, pigga ögon, ung brunett, välvårdad, stora fasta naturliga bröst, välutvecklad maffig bullfitta som jag blev väldigt kåt på, sjukt fin var den, en ovanligt stor köttbiff. Sprudlande glad och fint glatt leende men sexuellt helt off.

Kanske var hon bara som mig som gillade att bestämma? Det bästa är ju när tjejerna bara accepterar rakt av när man ber dem om nått eller att allt bara flyter på endå utan att man ens behöver prata.

Gillar inte att behöva förklara så mycket innan men det kanske är värt att säga att jag vill vara dominant och vill att "du ska vara undergiven om jag ska betala dig, ok?" Sen får hon acceptera eller ej och man kan ju förklara lite innan vad man menar. Tror fan vissa tjejer skulle föredra detta upplägget. Men generellt så känns det ju som att om man säger att man är dominant så menar man en annan slags dominans som är mer våldsam. Jag vill bara att tjejen ska vara lydig och göra som jag säger och även att hon ska känna sig bekväm i det och vara avslappnad (inte spänd!). Det är knappast att jag ber om något extremt, det är bara naturliga små saker.

Dominans?

(Detta var ju ett slags bottennapp men ändå kul att skriva om det- hade sexköp varit så här varje gång hade jag givetvis aldrig fortsatt med det då vissa gånger är helt gudomliga. Men verkar som att det inte går att undgå katastrof- situationer som denna ibland, men oxå intressant hur de dåliga upplevelserna kan få en att reflektera och utvecklas i denna "sporten"/hobbyn för att allting bara ska bli bättre.)

Betyg 4/10

Kanske sämsta betyg jag gett någon. Att det blev så pass högt ändå beror på hennes personlighet innan och efter sexet, plus hennes utseende och den sista delen av sexet då hon lekte med sin fitta och onanerade för mig. Tveksam ifall jag kommer att gå tillbaks till det stället igen.

(Obs ej i Sverige)
Citera
2023-03-21, 09:34
  #3
Medlem
Om du nu vill vara dominant, som du skriver, så hade första draget varit att gå därifrån, fast du betalat i förskott. Det var ju hon som var dominant, som styrde och ställde kring vad du fick och inte fick göra. Toffelhjälte heter det nog..
Citera
2023-03-21, 10:03
  #4
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
En sak jag inte fattar.

Är det inte äckligt att knulla med horor?

Man har ingen aning om de sög en kuk härom kvarten, eller förra kvällen.. RÄcker inte det i äcklighets faktor att kyssa en kvinna som sugit en eller tio kukar kvällen innan?

tio gubbkukar dessutom

Jag tänker att det är upp till varje person att avgöra. Vissa tycker choklad är äckligt, andra avskyr gurka... Mig stör det inte då jag vet vad jag ger mig in på.

On-topic. Tycker inte det låter som en dominans-session. Mer som att det bara var dålig service.
Vid dominans så är det något som ska avtalas innan utefter både kund och dominas preferenser.
Citera
2023-03-21, 14:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Jag tänker att det är upp till varje person att avgöra. Vissa tycker choklad är äckligt, andra avskyr gurka... Mig stör det inte då jag vet vad jag ger mig in på.

On-topic. Tycker inte det låter som en dominans-session. Mer som att det bara var dålig service.
Vid dominans så är det något som ska avtalas innan utefter både kund och dominas preferenser.

Jag menar att det är möjligt att det kom fram att både hon och jag gillade att vara dominanta och att det därför blev kasst.
Men oftast så är det inget tjejen säger innan och jag tror även att det är ovanligt att tjejer föredrar att dominera.
Hade jag vetat om det innan så hade det kanske blivit bra ändå och vi hade kunnat leka ombytta roller.
Speciellt kan det vara svårt att förstå när tjejen är liten och söt och vid första inblicken märker man ju inte att hon är dominant. En del kvinnor är jävligt knepiga att hantera.
Citera
2023-03-21, 14:37
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Om du nu vill vara dominant, som du skriver, så hade första draget varit att gå därifrån, fast du betalat i förskott. Det var ju hon som var dominant, som styrde och ställde kring vad du fick och inte fick göra. Toffelhjälte heter det nog..

Ja precis men då hade jag ju förlorat pengarna. Jag skulle aldrig betalat henne i förskott. Möjligt att jag blev lurad för att hon förstod att jag var ny på stället. Efter att jag betalt kunde hon ju styra och ställa som hon ville och hade all kontroll. De flesta är ju inte så men jag gick på en nitlott. Dålig intuition från min sida. Dock så existerar det ju även kvinnor som tvingar en att betala i förskott så fort man gått in på rummet, annars kontaktar de vakterna. Såna ska man hålla sig borta från. Motsatsen till serviceminded people.
Citera
2023-03-21, 15:46
  #7
Medlem
Skulle inte säga detta är dominans. Låter mer som något gått snett mellan er interpersonellt.

När man pratar om dominans i sexuella sammanhang brukar det avse bdsm och vissa sexuella praktiker som ryms under det paraplyet. Kan hypotetiskt vara att man kommer överens om en hård jargong inom ett rollspel för att båda tänder på det. Har inget att göra med att bli oense i praktiken.
Citera
2023-03-21, 20:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Skulle inte säga detta är dominans. Låter mer som något gått snett mellan er interpersonellt.

När man pratar om dominans i sexuella sammanhang brukar det avse bdsm och vissa sexuella praktiker som ryms under det paraplyet. Kan hypotetiskt vara att man kommer överens om en hård jargong inom ett rollspel för att båda tänder på det. Har inget att göra med att bli oense i praktiken.

När vi hade sex så hade hon en bit papper i handen. Jag frågade varför men hon svarade inte.
Sen spottade hon väldigt och men sa att hon inte rökte men att det berodde på att hon inte gillar att suga.
Jävligt skum tjej.
Jag var renare och såg bättre ut än de flesta andra män på det ställen. Behandlade henne även med respekt och var trevlig så klart.

Nej jag tyckte inte heller att det handlade om dominans mer än att jag kanske blir mer avtänd än andra män när kvinnan säger nej till enkla naturliga småtjänster under mötet. Finns inget som får mig att slakna så mycket, möjligt att det var just det hon ville? (Det räcker inte att se en naken vacker kvinnokropp för mig)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback