Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-04-28, 23:23
Medlem
RollonHomies avatar
Med tanke p dagens hyfsat verklighetstrogna sexdockor s borde ju inte steget till att gra dom rrliga och mottagna fr input av sin gare ligga alltfr lngt borta. Bde mn som kvinnor br p sexuella fantasier de inte alla gnger vgar leva ut tillsammans med sin partner. Att g till prostituerade r inget som faller alla i smaken och r dessutom straffbart. Jag kan heller inte tnka mig att ett besk hos en prostituerad r ngon vidare trevlig upplevelse d man mste knna sig som en idiot i efterhand.

D r ju en avancerad AI-silikondocka som lyssnar till och lr sig hantera just dig p det vis du fredrar i s fall ett bttre val. Om vi bortser frn mjligheten att dockan en dag knner sig som en utnyttjad prostituerad och sticker kniven i dig nr du sover, s finns det en chans fr alla att f det dr sexet de inte riktigt vgar leva ut med sin partner.

Hur lngt bort frn en sdan verklighet tror ni vi kan vara?
Citera
2023-04-28, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Med tanke p dagens hyfsat verklighetstrogna sexdockor s borde ju inte steget till att gra dom rrliga och mottagna fr input av sin gare ligga alltfr lngt borta. Bde mn som kvinnor br p sexuella fantasier de inte alla gnger vgar leva ut tillsammans med sin partner. Att g till prostituerade r inget som faller alla i smaken och r dessutom straffbart. Jag kan heller inte tnka mig att ett besk hos en prostituerad r ngon vidare trevlig upplevelse d man mste knna sig som en idiot i efterhand.

D r ju en avancerad AI-silikondocka som lyssnar till och lr sig hantera just dig p det vis du fredrar i s fall ett bttre val. Om vi bortser frn mjligheten att dockan en dag knner sig som en utnyttjad prostituerad och sticker kniven i dig nr du sover, s finns det en chans fr alla att f det dr sexet de inte riktigt vgar leva ut med sin partner.

Om 60-70 r kanske man kan knulla en verklighetstrogen kopia av Beoync.
Citera
2023-04-28, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneMinuteSilence
Om 60-70 r kanske man kan knulla en verklighetstrogen kopia av Beoync.
A small step for man. A gigant leap for mankind.
Citera
2023-04-29, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie

Vad baserar du det fetade p?
Man har kunnat gjort tmligen verklighetstrogna dockor under lng tid. Men att gra en docka r inte samma sak som att bygga en android som skall kunna rra sig verklighetstroget samt besitta AI. Det senare ligger lngt in i framtiden.
Citera
2023-04-29, 00:31
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vad baserar du det fetade p?
Man har kunnat gjort tmligen verklighetstrogna dockor under lng tid. Men att gra en docka r inte samma sak som att bygga en android som skall kunna rra sig verklighetstroget samt besitta AI. Det senare ligger lngt in i framtiden.
Jag tror inte man ska underskatta porrindustrin, det r i viss mn den fruktansvrda tingesten som sg till att vi har telefoner med stora skrmar nu fr tiden.
Och fr den delen VHS, DVD och riktigt bra internet ocks, fr den delen.

Det r helt sjukt hur nra till hands folk har att kolla p onaskligheter.
Inte fr att jag r oskyldig, jag har varit dum i huvudet som alla andra mn.
Men det r ganska depraverat, egentligen.
Citera
2023-04-29, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottkompott
/../
Men det r ganska depraverat, egentligen.
Lite primitiva r vi.. S fort det kommer en ny uppfinning s
1) h coolt..
2) Kan man knulla det?
Citera
2023-04-29, 00:47
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Lite primitiva r vi.. S fort det kommer en ny uppfinning s
1) h coolt..
2) Kan man knulla det?
Jag kommer att tnka p sdana dr maskiner som kan tugga ner motorcyklar och kylskp till smflis.
Rolig tanke.
Citera
2023-04-29, 06:44
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Den politiskt s inflytelserika radikala fenimistiska rrelsen, kommer att med lagar och frbud i Sverige hindra en utveckling som i det svenska tabl-TV-fiktion-formatet "kta mnniskor".

Det r en fiktionfantasi, skapad av manusmstaren hr Lars Lundstr*m, tidigt 2010-tal.

Storyline: Uti en nra alternativ framtid som i mngt nnu pminner om vrt nutida Sverige kommer familjer lr ensamstende kunna fr en verkomlig slant (ln, avbetalning) kpa sig en hubot; en mnniskolik robot, som kan skta hushllsgroml och mer.

Klla, svenska Wiki: https://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%84kta_m%C3%A4nniskor

Om du r vuxen och inte sett "kta mnniskor" s se till kolla in den p YouTube, lr var den ev. kan g att hitta. Denna en gng i svensk stats-TV tabl-snda TV-serie finns frsts ej p SVT Play.

Vuxenfantasin "kta mnniskor" ses av Vnstern, som kontrollerar Pubic Service och media, som "...misogyn, kvinnohatande och fascistisk".

OnT: Vi killgissar att det cirkus r 2050 kommer i svl parlamentariskt demokratiska lnder som i "odemokratiska" (som Vrdegod svensk skall du hr tnka "Ungern", "Polen") g att kpa sig en liknande om n inte riktigt lika livsillusorisk hushllsassistent med USB-ladduttag i nacken.

Sverige, kommer ha Jmlikhetslagstiftning, som frbjuder hubotar. Tullen, kommer kolla inresande i nacken.
Senast redigerad av OstermalmWeeknd 2023-04-29 kl. 06:46.
Citera
2023-04-29, 06:50
Medlem
Folketstempels avatar
Varfr mste en knulldocka vara en AI? Det sista man vill r att de talar till en, det mrks vilka som aldrig knullat med riktiga kvinnor.
Citera
2023-04-29, 08:50
Medlem
SexgalenZombies avatar
Jag tror en bra sexdocka r lngt borta. Materielen som finns idag r fr knsliga, gr snder. Behvs nya material.

Dremot tror jag virtuella sexdockor kommer snart! Dvs figurer inuti skrmen.

En fotorealistisk kvinna, som man kan vlja utseende och kurvor p sjlva. Eller lta slumpen avgra. Som nr man ppnar drren hemma efter jobbet mter en med glada tillrop och frgor om arbetsdagen, frn den stora skrmen i hallen. Hon r sjlvklart ifrd sexiga underklder, och frgar snart om man vill titta p nr hon tillfredstller sig sjlv, kanske kan vi gra det samtidigt freslr hon med glitter i gonen, ett busigt leende p munnen, med hes kt rst.... Denna sllskapsbot kostar 299 kr i mnaden om man binder upp sig p 24 mnader!
Citera
2023-04-29, 08:52
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Jag tror en bra sexdocka r lngt borta. Materielen som finns idag r fr knsliga, gr snder. Behvs nya material.

Dremot tror jag virtuella sexdockor kommer snart! Dvs figurer inuti skrmen.

En fotorealistisk kvinna, som man kan vlja utseende och kurvor p sjlva. Eller lta slumpen avgra. Som nr man ppnar drren hemma efter jobbet mter en med glada tillrop och frgor om arbetsdagen, frn den stora skrmen i hallen. Hon r sjlvklart ifrd sexiga underklder, och frgar snart om man vill titta p nr hon tillfredstller sig sjlv, kanske kan vi gra det samtidigt freslr hon med glitter i gonen, ett busigt leende p munnen, med hes kt rst.... Denna sllskapsbot kostar 299 kr i mnaden om man binder upp sig p 24 mnader!

Meta, Nya Facebook fr folk utan vnner.
Vi fr se, hittills r det dtt p den fronten.
Citera
2023-04-29, 10:50
Avstngd
Grisus-Kristuss avatar
Jag skulle vilja ha en robot familj dr jag kan f vara en elak pappa som misshandlar och vldtar.
Lagligt.

Nr blir det tillgngligt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här