Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-05-06, 12:04
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Gick in för två dagar sen med 6 lax. Någon mer som gått in på Pepe?
🙂
Citera
2023-05-06, 15:57
Medlem
Ja, jag gick in 28 April och har tagit bra profit och sitter nu med initiell bag kvar som i skrivande stund ligger +974% Har väl haft lite Doge i nån wallet tidigare, men förutom det är Pepe min första meme coin.

Extra kul var det ju för några dagar sedan när vi skuttade 100% per dag och passerade såväl 1BN i market cap och fullständigt krossade Floki i antalet active holders.

Då var det popcorn med Etherscan i öppet fönster och tab reloader satt på 20 sekunder.

Pepe out.
Citera
2023-05-07, 05:37
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Ja, jag gick in 28 April och har tagit bra profit och sitter nu med initiell bag kvar som i skrivande stund ligger +974% Har väl haft lite Doge i nån wallet tidigare, men förutom det är Pepe min första meme coin.

Extra kul var det ju för några dagar sedan när vi skuttade 100% per dag och passerade såväl 1BN i market cap och fullständigt krossade Floki i antalet active holders.

Då var det popcorn med Etherscan i öppet fönster och tab reloader satt på 20 sekunder.

Pepe out.
Kul att höra att du är med på Pepe, det här kan bli enormt stort. Sålde av en kvalitets coin och sök in i Pepe.
Undrar hur många nollor Pepe kan slakta, vad tror du?
Kanske blir en Lambo med Pepe på motorhuven 😅
Citera
2023-05-07, 11:47
Medlem
Klart det blir en Lambo med Pepe på huven.

100k active holders må ändå ses som imponerande på så kort tid. Flippade även Floki på enbart några dagar efter deployment, medan Floki kedjades redan 2021.

Jag håller min resterande bag till zero - det har givit en profit oavsett.
https://etherscan.io/token/0x6982508...5d4ec3d2311933
Citera
2023-05-07, 18:52
Medlem
När snaggleClown dyker upp och shillar sina köp har man fått den ultimata sälj signalen - som vanligt! Bara att tacka och ta emot.

https://i.imgur.com/cHFgXF9.png

Snyggt att du lyckades köpa pico toppen för 2 dagar sen.
Citera
2023-05-07, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Ja, jag gick in 28 April och har tagit bra profit och sitter nu med initiell bag kvar som i skrivande stund ligger +974%

Pepe out.

This is the way.
Man köper inte efter nåt rusat över 2000%

Och att man tar profits.
Citera
2023-05-08, 06:15
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
När snaggleClown dyker upp och shillar sina köp har man fått den ultimata sälj signalen - som vanligt! Bara att tacka och ta emot.

https://i.imgur.com/cHFgXF9.png

Snyggt att du lyckades köpa pico toppen för 2 dagar sen.
Du är en tragisk filur, 100%. Pepe har precis bara börjat, skrattretande att du har så dålig koll.
Citera
2023-05-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thesnaggletooth
Du är en tragisk filur, 100%. Pepe har precis bara börjat, skrattretande att du har så dålig koll.

-35% ytterligare sen du skrev detta
-60% sen du köpte

Tack för säljsignalen återigen!
Citera
2023-05-10, 05:46
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
-35% ytterligare sen du skrev detta
-60% sen du köpte

Tack för säljsignalen återigen!
Du är ett troll. Pepe har precis bara börjat.😅
Citera
2023-05-10, 11:28
Medlem
hazenectars avatar
Har köpt en mindre position här, om vi får återse 0.000013-klustret framöver så planerar jag att köpa en betydligt större position, helst runt range-lägsta i krokarna runt 0.0000008. Känns ändå inte helt otänkbart om eth/btc rullar över här ihop med S&p500.
Senast redigerad av hazenectar 2023-05-10 kl. 11:32.
Citera
2023-05-10, 13:26
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Har köpt en mindre position här, om vi får återse 0.000013-klustret framöver så planerar jag att köpa en betydligt större position, helst runt range-lägsta i krokarna runt 0.0000008. Känns ändå inte helt otänkbart om eth/btc rullar över här ihop med S&p500.
Känslan är att den inte lär göra en ny ATH utan PEPE har brunnit ut som årets memecoin, likt övriga memecoins gjort (även om det gick mycket snabbare för PEPE).

Med det inte sagt att den inte kan göra typ 30% pump från dagens nivåer, men det känns som att över tid så kommer den tappa mer och mer ånga.

Har den inte högre market cap än Shib och Doge tillsammans? Såg det någonstans. Galet för något där dom själva uttalat att det bara är en memecoin.
Citera
2023-05-10, 13:55
Medlem
Att stänka lite sats på Pepe BRC20 kan ju vara nåt för den riskbenägne.

https://ordspace.org/brc20

Pepe Out.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här