Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Zeb
Har lekt lite grann med programmet och jag tycker det är rätt roligt, har dock upptäckt att den har en fallenhet att återanvända vissa fraser och scenarier.
Den har heller ingen speciellt bra humor, inte på svenska iaf.
Det jag undrar är om det alltid blir en unik text eller om den återanvänder text, ifall samma fråga dyker upp igen.
Jag skrev in följande kommando ( fråga mig inte varför just blev denna text kommando, jag bara tog något)
Skriv en kort saga om tre citroner och en polis och en åsna
Så här blev svaret
Det var en gång tre citroner som bodde tillsammans på en bondgård på landsbygden. En dag kom en polis förbi och frågade om de hade sett en åsna som hade rymt från en närliggande gård.
Citronerna berättade att de inte hade sett någon åsna, men polisen märkte att en av citronerna betedde sig märkligt och såg ut att dölja något bakom sig. När polisen bad citronen att visa vad den gömde, kom en åsna fram, som tydligen hade gömt sig bakom citronen.
Polisen var förvånad över att hitta åsnan där och tackade citronerna för att de hjälpte till att hitta den bortsprungna åsnan. Åsnan och polisen gick sedan vidare, men citronerna var nöjda över att ha hjälpt till och kände sig stolta över sig själva.
Vad får ni?
Det var en gång tre citroner som bodde i en liten by vid foten av ett berg. En dag bestämde sig citronerna för att gå på en picknick och plockade ihop lite frukt och nötter att ta med sig. Men när de var på väg till sin picknickplats, blev de stoppade av en polis som frågade vad de hade i sin korg.
Citronerna blev oroliga, men de visade sin mat och förklarade att de var på väg på en picknick. Polisen såg att allt var i ordning och lät citronerna fortsätta sin resa.
När citronerna kom fram till sin picknickplats upptäckte de att de hade glömt att ta med en kniv för att skära upp sin frukt. Men som tur var, kom en åsna förbi och lånade dem sin kniv.
Citronerna tackade åsnan och erbjöd honom att dela sin frukt och nötter med dem. De hade en härlig picknick tillsammans och hade mycket roligt.
Efteråt gick citronerna tillbaka till sin by och berättade för alla om deras äventyr med polisen och åsnan. Det blev en populär historia som de delade med sina vänner och familj i många år framöver.