• 1
  • 2
2023-05-17, 12:29
Medlem
tellmeyoursecretss avatar
Finns det nån här som använder Granimator?
Kan man lita fullt på att AI sköter jobbet? Har sökt information men tycker inte man hittar nåt bra som inte är "säljande" information. Jag vill veta nackdelar osv som man inte får veta innan.

Så.. Vad har ni för erfarenhet?
Citera
2023-05-17, 17:41
Medlem
SexgalenZombies avatar
Vad är det för något? Aldrig hört talas om.
Citera
2023-05-17, 17:44
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tellmeyoursecrets
Finns det nån här som använder Granimator?
Kan man lita fullt på att AI sköter jobbet? Har sökt information men tycker inte man hittar nåt bra som inte är "säljande" information. Jag vill veta nackdelar osv som man inte får veta innan.

Så.. Vad har ni för erfarenhet?
Ingen alls. Känns inte alls som AI, det är väl enbart någon form av handelsplattform där man kan automatisera köp och sälj enligt givna strategier. Ingen AI alls, alltså.
Citera
2023-05-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Ingen alls. Känns inte alls som AI, det är väl enbart någon form av handelsplattform där man kan automatisera köp och sälj enligt givna strategier. Ingen AI alls, alltså.

Det står att det är AI...
Citera
2023-05-17, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Vad är det för något? Aldrig hört talas om.

Immediate granimator heter det tydligen..
Citera
2023-05-17, 19:16
Medlem
Citat:

Immediate Granimator heter det visst.
"...en helautomatisk robot för handel med kryptovalutor som har utformats särskilt för att hjälpa både nya och erfarna handlare att få ut det mesta av sin handelsresa.

Immediate Granimator-plattformen använder den senaste tekniken, handelsinnovationer och artificiell intelligens för att utföra automatiserad handel på användarens vägnar. Den har visat sig vara en mycket lönsam handelsplattform och verktyg för dem som använder den."

Jag läste här:
https://www.coininsider.com/sv/immediate-granimator/
Citera
2023-05-17, 19:37
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tellmeyoursecrets
Immediate Granimator heter det visst.
"...en helautomatisk robot för handel med kryptovalutor som har utformats särskilt för att hjälpa både nya och erfarna handlare att få ut det mesta av sin handelsresa.

Immediate Granimator-plattformen använder den senaste tekniken, handelsinnovationer och artificiell intelligens för att utföra automatiserad handel på användarens vägnar. Den har visat sig vara en mycket lönsam handelsplattform och verktyg för dem som använder den."

Jag läste här:
https://www.coininsider.com/sv/immediate-granimator/
Låter som bullshit säljsnack.
Citera
2023-05-17, 19:45
Medlem
Citat:
Låter som bullshit säljsnack.

Ja exakt. Som jag skrev i ts..
Citera
2023-06-07, 18:52
Medlem
Bumlings avatar
Kände att ja hade 250€ för mycket på kontot så testade att regga konto..
Har förmodligen gjort bort mig men har aldrig tagit en risk i mitt liv förut så nångång ska väl vara den första.. Sen om det blir en läropeng eller inte får vi se
Citera
2023-06-09, 12:58
Medlem
MrZoks avatar
Det låter för bra för att vara sant.
Citera
2023-06-09, 12:58
Medlem
MrZoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumling
Har förmodligen gjort bort mig men har aldrig tagit en risk i mitt liv förut så nångång ska väl vara den första.. Sen om det blir en läropeng eller inte får vi se
Uppdatering?
Citera
2023-06-19, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumling

Hur går det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in