2025-02-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnel-Entusiasten
Du m ha rtt, lnge sen jag var dr senast. Det var mest en tanke, har dock en annan vg i backfickan.
Citat:
Du fr grna ge en ledtrd, bara s jag vet att vi pratar om samma plats.

Edit: efter att ha lst dina tidigare inlgg s r jag ganska sker p att vi pratar om samma vg, du fr grna frtydliga varfr det inte skulle vara mjligt.
Var ett tag sedan jag var dr ocks, men d var det lst.

Man mste komma upp i 50 inlgg fr att kunna skicka och ta emot pm. Se till att komma upp i 50 inlgg s kan du dra ivg ett pm till mig sen
Citera
2025-02-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underjording

Man mste komma upp i 50 inlgg fr att kunna skicka och ta emot pm. Se till att komma upp i 50 inlgg s kan du dra ivg ett pm till mig sen

Om du pratar om tg tunneln s har jag ftt nys om en annan ingng, men d behvs stege och Sl nyckel.
r dock inte helt sker p trovrdigheten.
Senast redigerad av Tunnel-Entusiasten 2025-02-03 kl. 16:09.
Citera
2025-02-03, 16:04
Medlem
Citat:
Om du pratar om tg tunneln s har jag ftt nys om en annan ingng, men d behvs stege och Sl nyckel.
Det finns fler n ett stlle dr du kan komma in i tariq och andra trevliga utrymmen under slussen med en stege och sl-nyckel
Citera
2025-02-03, 16:11
Medlem
Citat:
Det finns fler n ett stlle dr du kan komma in i tariq och andra trevliga utrymmen under slussen med en stege och sl-nyckel
Tyvrr fasas bland annat AA nycklarna ut lngsamt men skert till digital blippar och liknande
Citera
2025-02-03, 16:16
Medlem
Citat:
Tyvrr fasas bland annat AA nycklarna ut lngsamt men skert till digital blippar och liknande
Ja s r det
Citera
2025-02-03, 16:16
Medlem
Men de mer bortglmda drrarna som leder till Tariq liknande utrymmen eller tunnlar r troligtvis inte s prioriterade till utbytet av ls, d jag inte ens kan komma p ett syfte fr hlften av utrymmena.
Citera
2025-02-03, 16:49
Medlem
Citat:
Men de mer bortglmda drrarna som leder till Tariq liknande utrymmen eller tunnlar r troligtvis inte s prioriterade till utbytet av ls, d jag inte ens kan komma p ett syfte fr hlften av utrymmena.
Det finns inget syfte med den typen av utrymme, de blev dutrymmen vid bygget. Frutom vissa som anvnds fr service och underhll.
Citera
2025-02-03, 19:07
Medlem
Citat:

Ska dit imorgon och ta en titt om jag har tid, man vet aldrig det kanske r vidppet! . Har dock inte s hga frvntningar.
Senast redigerad av Tunnel-Entusiasten 2025-02-03 kl. 19:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in