Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-21, 23:59
  #1
Medlem
Besökte Los Angeles för ett par veckor sedan. Där finns ganska gott om koreanska agenturer. Efter lite googlande hittade jag en hemsida där de erbjöd ett dussintal olika asiatiska brudar. Jag visste att fotona förmodligen inte skulle stämma, så jag kollade lite efter recensioner och valde en ung tjej som fått goda omdömen.

I usa verkar de alltid vilja kontrollera vem man är, så jag gav de uppgifter de önskade och bokningen var klar. Mötte upp henne i en Lägenhet vid lunchtid nästa dag. Söt och petite tjej. Vi duschade och hon kontrollerade kuken. Sedan in till rummet och jag satte på henne två gånger. Nice men inte jättebra sex.

Priset var 320 dollar för en timme, så inte jättebilligt tyvärr. För 100 dollar mer hade hon knullat utan kondom, men det kändes som att be om sjukdomar.
Citera
2023-05-22, 06:26
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfangbg

Priset var 320 dollar för en timme, så inte jättebilligt tyvärr. För 100 dollar mer hade hon knullat utan kondom, men det kändes som att be om sjukdomar.
man lever bara 1 gång
Citera
2023-05-22, 08:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfangbg
Nice men inte jättebra sex.

Priset var 320 dollar för en timme, så inte jättebilligt tyvärr. För 100 dollar mer hade hon knullat utan kondom, men det kändes som att be om sjukdomar.

Ruggigt dyrt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback