2023-05-23, 16:06
Medlem
blixtsken85s avatar
Idag hnde ngot jag aldrig varit med om innan.
Stod p jobbet med en lur i rat och den andra i etuiet, spelar upp frn Spotify, som alltid.
Helt pltsligt kopplas luren upp igen, och jag hrde porrfilmsljud 🙄 Samtidigt som Spotify fortfarande spelar upp lten.
Jag startade om lurarna och d var allt som vanligt igen.
Men efter ca 15min hnder det igen, men denna gng spelas det upp ljud frn en bondgrd typ. Fattar ingenting!
Har detta hnt ngon mer eller r det dags att kontakta en exorcist?😒
Citera
2023-05-23, 16:17
Medlem
EltonToilets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blixtsken85
Idag hnde ngot jag aldrig varit med om innan.
Stod p jobbet med en lur i rat och den andra i etuiet, spelar upp frn Spotify, som alltid.
Helt pltsligt kopplas luren upp igen, och jag hrde porrfilmsljud 🙄 Samtidigt som Spotify fortfarande spelar upp lten.
Jag startade om lurarna och d var allt som vanligt igen.
Men efter ca 15min hnder det igen, men denna gng spelas det upp ljud frn en bondgrd typ. Fattar ingenting!
Har detta hnt ngon mer eller r det dags att kontakta en exorcist?😒

r inte det den funktionen som heter AirPlay???

Apple lskar allt snt s de kommer t allt i allas telefoner

Airdrop r ocks en sn grej, som om jag fattar rtt kan du pltsligt f en bild om nn i nrheten skickar med den funktionen

Sen finns den hr sinnessjuka grejen ocks , ls vad den kan gr och frfras https://apps.apple.com/se/app/apple-...r/id1588794674
Citera
2023-05-23, 16:27
Medlem
blixtsken85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EltonToilet
r inte det den funktionen som heter AirPlay???

Apple lskar allt snt s de kommer t allt i allas telefoner

Airdrop r ocks en sn grej, som om jag fattar rtt kan du pltsligt f en bild om nn i nrheten skickar med den funktionen

Sen finns den hr sinnessjuka grejen ocks , ls vad den kan gr och frfras https://apps.apple.com/se/app/apple-...r/id1588794674

N det var inte AirPlay, och jag har gjort s att jag inte r synlig. Ca 95% av folket p jobbet har AirPods och har inte hrt nn annan som varit med om detta.
Citera
2023-05-23, 16:50
Medlem
brianmolkos avatar
Lter som ngon kollade p porr och sen p djuporr, sen, telefon borde ju vara kopplade till just en viss hrlurar parning med nummer, men men
Citera
2024-04-16, 16:23
Medlem
blixtsken85s avatar
Sen uppdatering r en underdrift. Men det hjlpte att ta bort enheten frn telefonen och terkoppla dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in