Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-28, 01:09
  #145
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Nix, tänker inte ge tid och ork åt ett uppenbart troll med usel skovård.
Lustigt att du säger det ikväll eftersom det var, mig veterligen, första kvällen som jag slängde ut skorna ut ur tältet och ”under himmelen”. Har inte ens tofflor här inne men som sagt lever på nåden. I Jesus Kristus Namn

Edit, nu kom en fjäril på besök också

Mycket som händer med fötter
Citera
2023-05-28, 01:11
  #146
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FridensGudJesus
Lustigt att du säger det ikväll eftersom det var, mig veterligen, första kvällen som jag slängde ut skorna ut ur tältet och ”under himmelen”. Har inte ens tofflor här inne men som sagt lever på nåden. I Jesus Kristus Namn
Vet de luktar fan så illa.
Citera
2023-05-28, 01:13
  #147
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Vet de luktar fan så illa.
Det kan du ha rätt i faktiskt men testa gå upprätt som en människa så slipper du sniffa på andra människors tåbira hela tiden
Citera
2023-05-28, 01:27
  #148
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FridensGudJesus
Det kan du ha rätt i faktiskt men testa gå upprätt som en människa så slipper du sniffa på andra människors tåbira hela tiden

Skarp du är. Du har manglat mig till inget genom din vassa retorik. Jag ger upp! Du har rätt i allt!
Citera
2023-05-28, 01:30
  #149
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Skarp du är. Du har manglat mig till inget genom din vassa retorik. Jag ger upp! Du har rätt i allt!
Var du tvungen att skriva ”allt”? Då fattar ju vem som helst att du bara driver.

Skål på dig hursomhelst. Här ekar vinflaskan (tetrapack) tom sedans länge och det har nu börjat regna, så somnar gott idag med
__________________
Senast redigerad av FridensGudJesus 2023-05-28 kl. 01:33.
Citera
2023-05-28, 08:15
  #150
Medlem
Har du möjligtvis tältat kring Blekinge?
Citera
2023-05-28, 19:30
  #151
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Heyoka
Har du möjligtvis tältat kring Blekinge?
Aldrig hänt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback