Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2023-06-03, 16:57
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Minns att jag pratade med en kvinna på aftonbladets chatt. Det var helt nytt då man tyckte det var helt otroligt att kunna prata med någon helt okänd människa.

Det gled in på sex ( gör det inte alltid det?) och hon hade en rakad fitta sa hon. Jag var 100% säker på att hon var på riktigt.

Minns ännu besvikelsen när det visade sig vara nån fejkperson från nån öststat som ville sälja cigarettlimpor.
På 90-talet rökte många fortfarande och efter nån rejäl höjning på tobaksskatten så blev svarta ryska/polska cigaretter väldigt inne då ingen hade råd med marlboro/prince längre.

Ungefär samma tid som man kunde tjäna stora pengar på att bränna egna cd-skivor med en massa skitprogram till dom som inte fattade nånting och precis skaffat en ny "pentium-dator".

Jo, har minnen av det. Även då fanns chatbotar som kunde framstå som verkliga personer, men man upptäckte snart att de upprepade sig hela tiden och kom med konstiga frågor, då förstod man att det inte var äkta. Var inne på en chat som hette Chatta.com och pratade med en kvinna (som jag trodde iallafall). Rätt vad det är kommer flera "personer" och lägger sig i diskussionen och börjar bedöma mig som person, det hela kändes rätt märkligt, men förstod senare att det var chatbotar.
Citera
2023-06-03, 17:01
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag kommer ihåg att jag och en kompis var på aftonbladets sådan chat och att vi konstant blev skrivna till med: Kåt? Knulla? Letar du efter en kåt man? Har du cam? och liknande väldigt direkta frågor och vi testade alla möjliga olika åldrar i bägge kön, Allt från Amanda17 till Bertil65 och det var likadant. Ibland från samma person oavsett vem vi låtsades vara. Jag undrar hur en del där var funtade som tydligt verkade gå igång på precis vem som helst. Är man så kåt av sig att man attraheras av precis alla kan man ens gå ut då?

Var väl samma sorts män som tidigare hängde på Heta Linjen.
Citera
2023-06-03, 17:02
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Omegle finns ju fortfarande.

Tack för tipset. Trodde att alla sådana chattar dog ut en bit in på 2000-talet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in