2023-05-28, 19:35
Medlem
Citat
"Skandalscener i derbyt mellan Djurgrden och AIK.

Matchen brts efter att knallskott och brinnande bengaler kastats mot svl spelare som skdare.

Polis med hundar stormade planen fr att mota inrusande publik som svarade med slag.
De skmmer ut sig fullstndigt. Det hr r den strsta skandalen som jag har upplevt, sger Djurgrdens sportchef Bosse Andersson."

https://www.expressen.se/sport/fotbo...mal-med-polis/

ker dessa luffare som frstr matcherna shr, fast ngon gng?
Sjukt trkiga scener i dagens match

Vet inte vilken trd den ska ligga i
Citera
2023-05-28, 20:06
Medlem
Duvlorts avatar
r det ngot man inte frknippar fotboll med, s r det AIK.
Citera
2023-05-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Ngot kvinnor gr bttre n mn: inte kaosar snder en fotbollsarena.

Va p ett derby fr ett tag sen och dr stod tjejerna och hetsade p sina killarna! Visserligen mot vraken men nd! Nu vgade ingen nrma sig men de som var aggressiva var vrakens kvinnor!
Citera
2023-05-28, 20:13
Medlem
IceEyess avatar
Att det blir stkigt under ett Stockholmsderby r vl knappast en sensation. Kanske blir det frre sdana scener nsta ssong d AIK har kt ur Allsvenskan.
Citera
2023-05-28, 20:25
Medlem
norther1s avatar
Fan va dessa idioter skmmer ut sig. Riktigt svaga individer som skyler sig och gmmer sig bland massorna. Avskrden mitt i bland oss. Har vi namn p ngra av dessa mongoloider som blev tagna?
Citera
2023-05-28, 20:33
Medlem
S lnge detta tillts av vra styrande s kommer det f fortg. Mig veterligen r det lag p maskeringsfrbud men det verkar inte glla inom fotbollen. Gr du s in p ICA el ett bankkontor med maskering s lr du f problem.

r bara att gripa dessa o straffa dom. Som England en gng gjorde nr dom hade problem. D var du tvungen att instlla dig p en polisstation utanfr staden dr ditt lag spelade vid matchstart o va du inte dr d kte du rtt i fngelse.
Men frmodar det e fr hrt fr hr skall man ju hellre prata prata prata med brottslingarna.
Man spyr p denna flatheten i samhllet, det e dom kriminella som bestmmer o inte polisen
Citera
2023-05-28, 20:44
Medlem
Tja r AIK eller deras fans inblandade i ngot, rkna med att det gr t helvete!
Citera
2023-05-28, 20:51
Medlem
ChiefenKings avatar
AIKs anhngare r bedrvliga och vet frmodligen ingenting om fotboll
Citera
2023-05-28, 22:05
Medlem
triptykens avatar
Kul! Jag menar ffs - jag mste ju betala fr att en massa folk ska se p fotboll hela tiden p mina skattepengar s NN form av avkastning mste jag vl f ha!

Finns det filmer?
Citera
2023-05-28, 22:11
Medlem
Caimens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
r bara att gripa dessa o straffa dom.
Sjukt bra id, kan du inte ringa polisen och tipsa om att dom borde gripa folk som stter eld p arenor och kastar farliga saker p mnniskor?

Meddela grna hur det gick, dom kanske fr sig en rejl "Ahaaaa"-upplevelse, dom kanske helt enkelt inte tnkt p det?
Citera
2023-05-28, 22:30
Medlem
PerniWhas avatar
Tror rubriken behver justeras en smula, hade helt fel ingng i trden via rubriken.
Citera
2023-05-28, 22:31
Medlem
mikkelbergs avatar
r det vaccinet eller ngt annat mysko som gjort att folk pltsligt reagerar starkt p ngt som pgtt sedan 60-70 talet i samband med och p derbymatcherna i Stockholm?

Personligen har det alltid sugit med eldandet, men det har varit s jkla "ok" frrut..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in