Jag gissar att sköterskor har en bättre framtid än läkare. Därför att det är vårdande i rummet. Läkare får betalt för att ha stora kunskapssjok i huvudet och ta del av ny forskning. Jag tror att AI GÖR DETTA BÄTTRE och ersätter läkare snart. Tja, inte kirurger, narkosläkare och andra som finns i rummet för att ge vård. Men de som bara bidrar intellektuellt (värden kan en sköterska ta) ligger illa till.
Det är först de sista åren det gått upp för mig att konstnärer, författare och filmare kommer snart att vara ett minne blott. Jag trodde de var de sista som skulle bli ersatta. Nu ser de ut att bli först.
Det beror naturligtvis på den låga nivån. Lagerkrantz skriver Zlatans självbiografi ena veckan och fortsättning på millenieskiftet nästa. Hade folk skrivit unika böker hade det varit en sak. Men alla dessa deckarserier gör antagligen AI lika bra och billigare.
Folk kan inte överblicka konsekvenserna. Med hög IQ kan jag göra det bättre, men bara till en viss nivå.
SJälvkörande bilar skulle kunna implementeras redan i morgon om äldre bilar får körförbud. Folk vill inte riktigt ta in hur långt man kommit.
Kolla in videoklippet här när några individer leker med AI och gör otroliga trailers i wes anderson stil
https://www.youtube.com/watch?v=KrjL...=CuriousRefuge
Ni är så torsk och vet inte vad som väntar.
Slava cyberdyne systems!