Citat:
Ursprungligen postat av
IngemarH
Om vi utgår från hypotesen att "Vi har farkoster från icke-mänsklig intelligens", så kan man ju konstatera att Biden inte har medverkat till något avslöjande, varken under åtta år som vicepresident eller under tre och ett halvt år som president. Men inte heller Trump medverkade till något avslöjande under sina fyra år som president. I hans fall skulle man kanske tänka sig att sannolikheten hade varit något större, pga hans personlighet och att han inte är någon etablissemangspolitiker.
Men inte i något fall verkade Trump känna sig särskilt frestad att avslöja något. På direkta frågor verkade han snarare bara road eller lätt ointresserad.
Skillnaden är att under Trumps period så var det politiska intresset för ufon obefintligt närmast, medan det är något under Biden som många kongressledamöter är engagerade i. Att inte Schumer med fler lyft frågan finner jag osannolikt. Det är möjligt att anledningen till Biden-administrationens tystnad och ovilja är strategisk, men det vore ju inte mycket begärt att bjuda på lite ufo-dokument tycker jag.
Jag har ju också en misstanke att Trump vann pga att man ville hindra Hillary, som kanske var tänkt som en disclosure-president, från att bli vald. Vore inte det något, om påståenden om rysk inblandning är sann, så att både CIA och FSB var inblandade i att manipulera valet till Trumps fördel.
*
En allmän fråga: Är det någon som minns hur Grusch formulerade sig när han sa att han briefat vad vi antar är presidenten? Vilken tid/president det skulle kunnat ha varit. Det var i intervjun med Rogan.