• 1
  • 2
2023-06-12, 01:44
Medlem
bajssexs avatar
Som sagt, bor i Umeå och ska ner till ett riktigt Örnnäste i Skåne vid namn Sjöbo i sommar och skall kröka med skåningarna där. Iallafall, vad för skämt får dessa SD-röstande sverigevännerna att dra på mun?
Citera
2023-06-12, 01:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Världens roligaste skämt handlar om en stockholmare, en skånsk bonde och en död anka. Det vann i konkurrens bland 16 000 andra skämt i 30 länder ...

Men annars. Du är från Norrland. Hur tycker du att en person frän Skåne ska vara rolig? Han är kanskle det oavsett. Likt du kanske är det i Skåne när väl du kommer dit ner.
Citera
2023-06-12, 03:06
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssex
Som sagt, bor i Umeå och ska ner till ett riktigt Örnnäste i Skåne vid namn Sjöbo i sommar och skall kröka med skåningarna där. Iallafall, vad för skämt får dessa SD-röstande sverigevännerna att dra på mun?

Köp med en låda negerbullar och säg "var så goda, här bjuder jag på chokladboll" så kommer de skratta länge, samtidigt som de kommer uppskatta fikat.
Citera
2023-06-12, 03:08
Medlem
Förmodligen wt.

Dvs rasism, sex och alkoholturer.
Citera
2023-06-12, 03:10
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:

Ditt användarnamn
Baljväxter och BIC-tändare
Romper Stomper
Citera
2023-06-12, 08:56
Medlem
bajssexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Förmodligen wt.

Dvs rasism, sex och alkoholturer.
Tror också det!
Citera
2023-06-12, 13:16
Medlem
Bret-Harts avatar
Varför avstår de som röstar på SD från att dejta? På grund av ras risken
Citera
2023-06-12, 13:18
Medlem
nittinies avatar
Ta med hojt.
Då garvar dom käken ur led.
Citera
2023-06-12, 19:16
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera
2023-06-12, 20:39
Medlem
TheComebackKids avatar
Citat:

Svårt... ...för nu kommer man att låta som en sån där jävla elitistisk liberal jag själv föraktar, typ som när Göran Hägglund marknadsförde "verklighetens folk" samma vecka som Kd föreslog lördagsstängt på bolaget.

Själv partimedlem sedan länge men tyvärr har många av "oss" en lite inskränkt "Stefan och Krister"-humor. Är väl själv ingen "finsmakare" - favoriter: Svullo, Monty Python, Robin Williams, Blackadder.
Stockholms-SD;are oerhört heterogen grupp humormässigt - ska du till Sjöbo är jag rädd att du i ett bonnigt SD-sällskap kan dra ner en massa garv på typ "fan - här har det brunnit" om en grupp mörkhyade går förbi.

(det värsta med fördomar är att de ofta stämmer, annars skulle de inte bli fördomar. Pröva att säga för dig själv "zigenare stjäl inte!" och du märker själv hur det skorrar illa!).
Citera
2023-06-12, 21:13
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Inte helt nya men värda att testa:

Hur får man in 200 somalier i en folkabubbla?

Vad står det på skylten i en hiss i Somalia??

Senast redigerad av Nordanvindarna 2023-06-12 kl. 21:15.
Citera
2023-06-12, 21:19
Medlem
orrtupps avatar
Du kan ju säga så här:" jag har blandade känslor inför abort, å ena sidan är jag emot att kvinnor ska få bestämma över sin kropp men å andra sidan tycker jag det är kul att man dödar barn".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in